dit inderdaad als ik die vader was geweest had ik haar een dikke rauwe aardappel in haar keel gepropt! ( nee niet de penis)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:33 schreef houdjemond het volgende:
Nee, even met alle respect, sneu kind, klopt.
Maar ipv dat papa even mama een goede mep verkoopt en opkomt voor zijn kinderen zit hij het te filmen.
Denk daar eerst eens overna.
Hij schijnt bedreigt te zijn door mevrouw, want dan kreeg ie zijn ID/verblijfsvergunning niet meer terug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dit inderdaad als ik die vader was geweest had ik haar een dikke rauwe aardappel in haar keel gepropt! ( nee niet de penis)
Turkse mannen worden ook gedomineerd door onze Hollandse boerentrienen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij schijnt bedreigt te zijn door mevrouw, want dan kreeg ie zijn ID/verblijfsvergunning niet meer terug.
Prima, dan gaan kids en ikzelf terug.
Maar niet als een pussy filmen hoe je eigen kind haar kots op moet eten.
Ik heb het gewoon van die site overgenomen man. Dus die verkoopt taalfouten neger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:38 schreef Der_Profi het volgende:
Moeder mishandeld?
Kind die?
Ga je schamen.
Da's geen excuusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon van die site overgenomen man. Dus die verkoopt taalfouten neger.
Nu hoop ik dat je een grapje maakt, lieve TS.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Turkse mannen worden ook gedomineerd door onze Hollandse boerentrienen tegenwoordig.
Zo zie je maar hoe geėmancipeerd de Nederlandse vrouw is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |