Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Wat de kapitein zegt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:26 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeg Rhu, jij bent altijd wel goed in het onfutselen van foto's bij anderen, maar zelf hebben we u nog niet gezien. Is niet helemaal.eerlijk hè
Ik heb nog wel wat van haar in mijn archief hoor. Wat bied je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:26 schreef JamesTKirk het volgende:
Zeg Rhu, jij bent altijd wel goed in het onfutselen van foto's bij anderen, maar zelf hebben we u nog niet gezien. Is niet helemaal.eerlijk hè
He verdoriequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou de laatste post want dan ging ik een Raene adoratie TT maken
het is een talent dat ik koester dus ik ga geen foto postenquote:
Nouquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een talent dat ik koester dus ik ga geen foto posten
Nog beter, jij hebt mij echt gezienquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat van haar in mijn archief hoor. Wat bied je?
aaah dan koop je Air toch om?quote:
uhm waarschijnlijk niks dat je hebben wilquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat van haar in mijn archief hoor. Wat bied je?
Zwak hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een talent dat ik koester dus ik ga geen foto posten
Ook ja... En nee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nog beter, jij hebt mij echt gezien
had je toen geen sneaky camera bij?
Watquote:
Helaas.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:29 schreef JamesTKirk het volgende:
uhm waarschijnlijk niks dat je hebben wil
Ik heb weinig omkoop materiaalquote:
enger zijn mensen die wel iemand hebben vermoord maar er niet voor hebben vastgezeten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een rare redenatie.
Ik zou bijvoorbeeld niet met iemand een relatie aan willen gaan die voor moord heeft vastgezeten.
Twee stuks liep je laatst nog over te patsen.quote:
Dat vond niemand een bezwaar bij de foto's die Raene in haar fobo plaatste. En ik kan altijd nog de profielfoto van je Facebook afhalen. Lang leve onze gemeenschappelijke vrienden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geloof ook niet dat Air nog foto's van mij heeft
dat is allemaal al zo lang geleden
ze zouden ook niet heel erg up to date meer zijn
GMTAquote:
quote:
Moet nog even wakker worden ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, nog een half uurtje en WT is weer helemaal bij
de fotos die jij nog zou kunnen hebben (niet van fb) zijn wel wat ouder dan een jaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vond niemand een bezwaar bij de foto's die Raene in haar fobo plaatste. En ik kan altijd nog de profielfoto van je Facebook afhalen. Lang leve onze gemeenschappelijke vrienden.
Echtquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee stuks liep je laatst nog over te patsen.
Een paar jaar dan. Nou én, zoveel was je niet veranderd toen ik je zag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
de fotos die jij nog zou kunnen hebben (niet van fb) zijn wel wat ouder dan een jaar
quote:
jij zag mij zo'n 5 jaar geledenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar jaar dan. Nou én, zoveel was je niet veranderd toen ik je zag.
Kan het me echt niet meer herinnerenquote:
FOTOOO FOOOTOOOquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij zag mij zo'n 5 jaar geledener is wel het een en ander veranderd hoor
Nee joh, max. drie jaar geleden. En wat kan er dan allemaal veranderen? Meer rimpels en grijze haren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
jij zag mij zo'n 5 jaar geledener is wel het een en ander veranderd hoor
Dan zijn je hersens kleiner dan je borsten waarschijnlijk.quote:
he je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, max. drie jaar geleden. En wat kan er dan allemaal veranderen? Meer rimpels en grijze haren?
Erbij of eraf? Indien het laatste dan kloppen je foto's van 5 jaar geleden toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
he je hebt nog gelijk ook
3 jaar euhm 300 kilo?
erbij natuurlijk!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erbij of eraf? Indien het laatste dan kloppen je foto's van 5 jaar geleden toch?
More to lovequote:
Allemaal ter hoogte van je borsten?quote:
HOIquote:
waarom ben jij al bezetquote:
nee was het maar zo mooiquote:
Kruiwagen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
hoewel, dan zou ik om kiepen, dat is ook niet zo praktisch
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Nou Raene stuurt niks Rhu, dus je foto's blijven verborgen voor de openbaarheid.
Moeilijk te zeggen zonderquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:45 schreef Raene het volgende:
[..]! Zo spannend zijn mijn boobies niet
.
nou ik wil ze wel zien hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:45 schreef Raene het volgende:
.
Ha nog een die brandt van nieuwsgierigheid. We zullen lief voor je zijn hoorquote:
Ehm, de rest bevalt ook wel. Dus..quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:45 schreef Raene het volgende:
.
Ik heb er wel een foto van Rhu voor over hoor.quote:
ik heb die foto's zelf niet eens meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er wel een foto van Rhu voor over hoor.
Wil je ze hebben?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb die foto's zelf niet eens meer
Dat wil wel wat zeggen inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er wel een foto van Rhu voor over hoor.
quote:
quote:
Mag ik dan één recente foto van jou?quote:
Heb je t nu over jezelf?quote:
In kpd kun je je uitleven hahaquote:
Pls.quote:
ik dacht geen tepel, de rest welquote:
oh nou het zal wel kloppen danquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij alleen de knoppen niet
Ik post niet in KPD, laatste keer dat ik daar postte had ik dagenlang last van dudes in mijn dmquote:
whahah dat is toch hilarischquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik post niet in KPD, laatste keer dat ik daar postte had ik dagenlang last van dudes in mijn dm
Ja, KPD. Dat sexzoektopic ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik post niet in KPD, laatste keer dat ik daar postte had ik dagenlang last van dudes in mijn dm
'Fanmail'. Hahahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu niet dan na je FoBo update?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:
Shit helemaal vergeten om Raene geile berichten te sturenquote:
Gelukkig hebben ze allemaal 30cm.quote:
Cute vooral. Maar dat was je ook toen ik je ontmoete hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
ow djeez wat was ik vroeger cute
en jong
Snie eerlijk, weet er niks vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
ow djeez wat was ik vroeger cute
en jong
Dat zeg ik wel als ik die recente foto van je terug heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Air zal ik mijn haar weer afknippen?
was best leuk als ik dat zo terug zie
Ik hou meer van dikke piemelsquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze allemaal 30cm.
Je gaat binnenkort trouwen tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Air zal ik mijn haar weer afknippen?
was best leuk als ik dat zo terug zie
Trouwen met wiequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort trouwen toch
Dan zit het er inderdaad aan te komen een kort pittig kapsel.
ja maar niet meer die onschuldige look en zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cute vooral. Maar dat was je ook toen ik je ontmoete hoor.
Hai!quote:
En een huispak.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik heb alleen die van FB en die kun je toch al zienquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel als ik die recente foto van je terug heb.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar niet meer die onschuldige look en zo
zo kort was het niet hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
nou met mijn verloofdequote:
Niet in normaal formaat, dus mail maar terug.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb alleen die van FB en die kun je toch al zien
je wil niet weten hoe ik er nu bij zitquote:
Lang haar is vaak heul mooiquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo kort was het niet hoor
tot mijn schouders
maar nu is het bijna tot mijn ellebogen
nou oke, omdat je zo lief bent geweestquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet in normaal formaat, dus mail maar terug.
Freakyquote:
Is dat de chique variant?quote:
En onze date danquote:
Uiteraard niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke, omdat je zo lief bent geweest
maar niet gaan uitdelen hoor
maar ook heel onpraktischquote:
dat vind hij niet erg hoorquote:
Ik hou van lang haarquote:
Zet er een camera op en film het! Demonen alles!quote:
Zijn het niet toevallig kaarsjes?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohneeeeee
Nee serieus, het is irritant
Okeujquote:
Blijkbaar vraagt het wat extra stroom als Raene een foto van haar boobs upload.quote:
Lekker laten groeien dan, je bent al een eind op wegquote:
dus dan zou de hele straat er last van moeten hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar vraagt het wat extra stroom als Raene een foto van haar boobs upload.
er is ook nog een tussenvariant natuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en kaal geschoren is heel praktisch, maar of je dat wilt als vrouw-zijnde
Dat is niet erg handig neequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is ook nog een tussenvariant natuurlijk
waarbij ik niet mijn eigen haar in de fik zet als ik niet goed op het fornuis let
Dat waren foto's van vorig jaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Lekker laten groeien dan, je bent al een eind op weg
Beter nog: Raene en LoLa samen hahahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice! Nu nog dat uniformpjequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat waren foto's van vorig jaarHet is nu nog langerderder
.
uhhhhhquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Beter nog: Raene en LoLa samen hahaha
Er bestaat tegenwoordig zoiets als een telefoon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
helemaal naar de andere club toegereisd, om daar erachter te komen dat het afgelast is![]()
en weer terug
hoi allen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaal geschorenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en kaal geschoren is heel praktisch, maar of je dat wilt als vrouw-zijnde
iddquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus dan zou de hele straat er last van moeten hebben
11inch around?quote:
Middagquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
helemaal naar de andere club toegereisd, om daar erachter te komen dat het afgelast is![]()
en weer terug
hoi allen
tijdens het inspelen keurden ze pas het veld afquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er bestaat tegenwoordig zoiets als een telefoon.
Een man mag toch dromen?quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Beter nog: Raene en LoLa samen hahaha
Hey wat is dezequote:
Autistenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tijdens het inspelen keurden ze pas het veld af![]()
en alle clubs eromheen waren al wel afgelast![]()
Ik ben slecht met inchesquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
Oh tnx Air
ik ben eigenlijk echt heel blij dat ik die fotos terug heb! Anders waren ze voor altijd kwijt
Garpje tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks persoonslijks, je weet hoe ik over je denk
10 inch kun jij wel aan toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben slecht met inchesmaar het lijkt me wel heel dik dat
.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
dus dan zou de hele straat er last van moeten hebben
Praat godverdomme in centimetersquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
10 inch kun jij wel aan toch?
Het was ook een grapje, zie; (@45sec)quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben slecht met inchesmaar het lijkt me wel heel dik dat
.
Ongeveer 23 cm... Tien inch dan als ik het goed heb. Lijkt me au..quote:
1 inch is 2.5 centimeterquote:
Sorry Buufquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan je zin kon opmaken.
25 cm omtrek lijkt me wel godsgruwelick pijnlickquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 inch is 2.5 centimeterdus hoeveel zou 10 inch zijn? juist 25 centimeter
American Piequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was ook een grapje, zie; (@45sec)
http://www.anyclip.com/mo(...)lers-party/#!quotes/
ik had het over lengtequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Raene het volgende:
[..]
25 cm diameter lijkt me wel godsgruwelick pijnlick
Dat haalde gij heulemaal niet.quote:
waarom?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, drie dagen, drie verschillende huizen. Leven uit je tas is best enerverend.
Dakloos?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, drie dagen, drie verschillende huizen. Leven uit je tas is best enerverend.
klinkt heftig... whats up?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi, ben je opzoek naar een goed gesprek oidquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe oud ben je nu danquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Christus op sommige van die foto's was ik net zo oud als Aldo
liever random zinnen dan een dikke beatquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoi, ben je opzoek naar een goed gesprek oid? Je laat telkens random zinnen droppen
.
Nu klinkt je echt alsof je heel oud bentquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Nog steeds als ik stukje zie dat ik kapot ga.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
American PieZo slecht dat het grappig is
*downloaden gaat
Het was bijna overgewaaid schoonheid, maar nu wil ik je toch weer zienquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Watquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever random zinnen dan een dikke beat
een mooie bescheiden leeftijd waarop je net genoeg ervaring en kennis hebt om over alles mee te kunnen pratenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
een babyhoofd is groterquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
We hadden het over omtrek hé
25cm in omtrek = 8cm in diameter
28 alquote:
ben ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu klinkt je echt alsof je heel oud bent
nopequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:13 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Het was bijna overgewaaid schoonheid, maar nu wil ik je toch weer zien
quote:
en jij dan?quote:
Hoe oud ben jij wel niet dat je dat zo zegtquote:
Ik voel mij speciaal.quote:
Zoveel ouder dan dat ben jij nietquote:
we go waaaaaaaaaaaaaaaaaay backquote:
Nou, zeker nog uit de tijd dat die foto's van jou nog actueel waren. Toen je nog onder een andere nick poste. Nu voel ik mij ook oud.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
we go waaaaaaaaaaaaaaaaaay back
bijna pre mobiele telefoon!
nee ik overdrijfdat snappen ze hier nog niet altijd
dus zeg ik het er maar bij
Waar blijft die boobfoto?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef Raene het volgende:
Ik wil een foto van airwin.
En een duidelijkere foto van rhu.!
ik wil een date!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef Raene het volgende:
Welke onduidelijke foto van rhu heb je dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef Raene het volgende:
Als ik een foto van je heb.quote:
goeie nick was datquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, zeker nog uit de tijd dat die foto's van jou nog actueel waren. Toen je nog onder een andere nick poste. Nu voel ik mij ook oud.
34quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij wel niet dat je dat zo zegt!?
Ik mag daar geen informatie over loslaten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke onduidelijke foto van rhu heb je dan?
Toen had je nog die vriend/scharrel met de P toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
goeie nick was dat
pre mijn vrienddat is ook al lang geleden
daarom ging ik van nick wisselen
500 jaarquote:
@Rhu: welke foto heeft ze van je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef Raene het volgende:
Ik mag daar geen informatie over loslaten.
rhu.rar?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik mag daar geen informatie over loslaten.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen had je nog die vriend/scharrel met de P toch?
Ik krijg ook niks hoorquote:
Dat is inderdaad wel heel lang geleden zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goeie nick was dat
Met name omdat ik op de mobile zit en het lastig is om alles te quotenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoi, ben je opzoek naar een goed gesprek oid? Je laat telkens random zinnen droppen
.
Goeie, ouwe tijd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
maar toen poste ik toch al een tijdje hoor!
Like you would knowquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel lang geleden zeg
toen de R&P sc nog druk wasquote:
Ah nick wisselen om een vriendje... been there done thatquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goeie nick was dat
Nu gaan de stalkers je oude nick achterhalen.quote:
Mobiel fokken is wel heul kut jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met name omdat ik op de mobile zit en het lastig is om alles te quoten
waarom ging jij dat doen dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah nick wisselen om een vriendje... been there done that.
ach moeten ze vooral doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu gaan de stalkers je oude nick achterhalen.
Mamamaar wij zijn toch niet iedereen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ga hem echt niet aan iedereen uitdelen hoorstraks heeft iedereen een foto van mij en dan zie ik ze straks nog overal terug ook
of heb ik weer een fok stalker, daar zit ik ook niet op te wachten
oh ik doe dat best vaak, als ik nog in bed lig of zoquote:
Ja. Maar zonder is ook geen oplossing.quote:
Hoe doet men dat, fok stalken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ga hem echt niet aan iedereen uitdelen hoorstraks heeft iedereen een foto van mij en dan zie ik ze straks nog overal terug ook
of heb ik weer een fok stalker, daar zit ik ook niet op te wachten
waarom woonde je ook al weer?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
Het weekend is weer voorbij, vriendje is weer 70 km van me verwijderd de komende 5 dagen.. en ik heb me gvd een partij zin..
jawelquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mamamaar wij zijn toch niet iedereen?
Omdat hij al mijn posts deed volgen op fok en daar dan weer over begon, bweuurkquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ging jij dat doen dan?
[..]
ach moeten ze vooral doen
Waarom is ie zo vroeg naar huis?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
Het weekend is weer voorbij, vriendje is weer 70 km van me verwijderd de komende 5 dagen.. en ik heb me gvd een partij zin..
mijn nummer achterhalen en zoquote:
Dat wordt Tarzan uit het vet halen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
Okay, vrij sneu.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn nummer achterhalen en zo
vraag me niet hoe, maar goed
oh echt!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat hij al mijn posts deed volgen op fok en daar dan weer over begon, bweuurk!
en freaky engquote:
Nou.. ik was woensdag t/m vrijdag al bij hem. en gister + vandaag was ik nog verzadigdquote:
Herkenbaar, deed m'n ex ook. Ik heb alleen geen nickchange gedaan :pquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat hij al mijn posts deed volgen op fok en daar dan weer over begon, bweuurk!
ik heb in 8 jaar tijd wel een paar exen op fokquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh echt!
en jij maar posten over je nieuwe date natuurlijk
Nee die van mij zat ook op fok (dacht ik) maar ik wist zijn naam niet
en ik had nogal wat gepost over hoe het liep tussen ons en zo dus dat leek me toen niet zo slim
Waaromquote:
Kan ik me wat bij voorstellen. Gelukkig zijn we heel lievvquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en freaky eng
dus nu ben ik een beetje voorzichtig
Ongelooflijk irritant is datquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, deed m'n ex ook. Ik heb alleen geen nickchange gedaan :p
Verzadigdquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou.. ik was woensdag t/m vrijdag al bij hem. en gister + vandaag was ik nog verzadigd. Hij moest werken etc
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:26 schreef Raene het volgende:
[..]
ik heb in 8 jaar tijd wel een paar exen op fok.
Ik weet niet of mijn ex nog op FOK post. Ik heb mijn nick in elk geval niet veranderd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:26 schreef Raene het volgende:
Ik wist geen beter woordquote:
Zeg ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie!
en heb je ruimte voor nog een 1 meer?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn ex nog op FOK post. Ik heb mijn nick in elk geval niet veranderd.
Je bent sowieso toch al een tijdje samen Air?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn ex nog op FOK post. Ik heb mijn nick in elk geval niet veranderd.
Behoorlijk. Na 1,5 jaar relatie begon ze nog steeds over dingen wat ik voor die tijd gepost hadquote:
Haha, SLET, SLOERIE, LICHTEKOOI!111quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:26 schreef Raene het volgende:
[..]
nou wanneer gaan we meeten?quote:
7,5 jaar. Maar zit ook al meer dan 10 jaar op FOK.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
Je bent sowieso toch al een tijdje samen Air?
Geen behoefte om te delen.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef LXIV het volgende:
Als je tegenwoordig gezellig naar een intocht van Sinterklaas gaat loop je het risico dat er daar een paar mensen staan te betogen tegen het Sinterklaasfeest. Als dat dan ook nog eens pieten, negers, zwarten, pigmentaal uitgedaagden zijn noem ik ze voor het gemak protestpieten. Zie onderstaand plaatje:
[ afbeelding ]
Nu waren wij dus bij zo'n intocht waar er ook een 2-tal protestpieten stond (niet de bovenstaande). Toevallig stonden ze bij ons in de buurt toen we aan het wachten waren en mijn kinderen stonden bevreemd te kijken naar deze mannen. "Waarom hebben die Pieten geen Pietenkleren aan?", was hun voor de hand liggende vraag. "En waarom kijken ze zo boos?".
Tja, wat moet je dan als ouder. Gelukkig schoot me een plausibel antwoord snel te binnen. Ik vertelde ze dat dit zwarte Pieten waren die van Sinterklaas geen zwarte Piet meer mochten zijn. Omdat ze iets heel stouts gedaan hadden. Bijvoorbeeld gestolen bij mensen toen ze binnen waren om schoentjes te vullen. Deze Pieten mochten ook niet meer met de Sint mee naar Spanje toe. Die moesten voor altijd in Nederland blijven! Omdat deze 'zwarten' (want Piet mochten ze niet meer genoemd worden) over weinig vaardigheden ten nutte van de Nederlandse economie beschikten (veel vraag naar schoorsteenklimmen en acrobatische strapatsen is er niet), verzeilden ze vaak in een uitkeringssituatie. Maar soms kregen ze toch een baantje, zoals het voorlezen van het journaal.
Deze uitleg was voor mijn kinderen afdoende. Helaas werden deze zwarten niet afgevoerd door de politie verder.
quote:
oh dafuq, dat is wel heel ergquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behoorlijk. Na 1,5 jaar relatie begon ze nog steeds over dingen wat ik voor die tijd gepost had
Ja, doei
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, SLET, SLOERIE, LICHTEKOOI!111
Nope, denk het haast niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
is het iemand die ik 'ken' dan?
ik bedoel fok ken
5 jaar relatie is gisteren beëindigd, maar goed dingen zoals koophuis, spullen in huis etc waren me allemaal even teveel op het moment dus ben het weekend even bank aan het surfen.quote:
Met worstquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:29 schreef JamesTKirk het volgende:
Ga de boerenkool maar eens aanzetten. T is er weer voor.
Nare gebeurtenissen. Sterkte!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
5 jaar relatie is gisteren beëindigd, maar goed dingen zoals koophuis, spullen in huis etc waren me allemaal even teveel op het moment dus ben het weekend even bank aan het surfen.
oh dan is mijn nieuwsgierigheid wel bevredigdquote:
Jezus.. Dat is echt naarquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 jaar relatie is gisteren beëindigd, maar goed dingen zoals koophuis, spullen in huis etc waren me allemaal even teveel op het moment dus ben het weekend even bank aan het surfen.
sterktequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
oh dafuq, dat is wel heel erg. Alles wat zich tijdens een relatie afspeelt.. valt nog een klein beetje te accepteren
..... alles ervoor en erna .. meh.
Neuh, ik spreek haar nog wel via Facebook. Dus ik kan haar gangen nog wel een beetje volgen. En vice versa.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
oh dan is mijn nieuwsgierigheid wel bevredigd
het zou echt awesome zijn als het LovelyLady was of zo
Foksoap!!
Ja inderdaad. Voel me af en toe net een bejaarde tussen al die newbies.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
7,5 jaar. Maar zit ook al meer dan 10 jaar op FOK.
Sterktequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
maar ik wil foksoapquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik spreek haar nog wel via Facebook. Dus ik kan haar gangen nog wel een beetje volgen. En vice versa.
Meesterlijkquote:
Kom maar hoor, dan deponeer ik het zo op je borsten.quote:
Sterkte...quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb Faxie gister anaal ontmaagd.quote:
Waarom welquote:
Al gelezen in het andere topic inderdaad,nogmaals sterktequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jeetje DA, heftig.... sterkte de komende tijd met regelen enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nee niet goed genoeg sorryquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb Faxie gister anaal ontmaagd.
Holy shitquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb Faxie gister anaal ontmaagd.
omdat het een stomme nick is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom wel!?
Vragen met wedervragen beantwoorden.
En dat het eigenlijk zijn tweelingbroer was.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee niet goed genoeg sorry
het word pas soap als zijn vrouw (die hij voor ons geheim had gehouden) binnen kwam lopen of zo
Daar wil je op z'n minst naar kijken, liever nog mee spelen. Niet over praten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het weer over tieten hebben
Vroegâhquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee niet goed genoeg sorry
het word pas soap als zijn vrouw (die hij voor ons geheim had gehouden) binnen kwam lopen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |