het maakt mij echt geen zak uit wat mijn partner voor mij heeft gedaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Veel mannen willen niet iemand die erg veel bedpartners heeft gehad. Maar andersom is dat ook wel zo denk ik.
Jij denkt serieus dat die er zijn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En zonder ervaring, ik heb liever een vrouw van 30 die weet wat ze wil dan een 18 jarige die net 2x geneukt is.
Klinkt als een werkplaats voor Pick-up artistsquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik daar ben dan is het meestal voor we ergens anders heen gaan, om een hapje te eten en een cocktail of zo
dus dan ben ik met mijn vriendinnen en niet om iemand op te pikken of zo
maar dan komen ze gewoon bij je aan tafel zitten en zo hoor
of ze sturen steeds iemand op je af
of ze gaan echt met zo'n groep de hele tijd naar je kijken en staren
meestal zijn we dus na 11 uur wel weg daar
het is gewoon echt zo'n pick up place
wel met goeie muziek![]()
Het is er wel weer voor.quote:
Wel, genoeg meiden die op 12-jarige leeftijd beginnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeggen werkgevers toch ook altijd. Je vergelijking gaat niet op want die heeft geen ervaring
[..]
Vind ik een beetje een rare redenatie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het maakt mij echt geen zak uit wat mijn partner voor mij heeft gedaan
het was namelijk voor mij
Onzekere losers zijn dat, ik ben toch ook geen maagd meer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, maar veel mannen voelen zich niet meer bijzonder als de vrouw een redelijk aantal bedpartners heeft gehad.
ik vind het raar dat je een redenatie die gaat over seks en bedpartners doortrekt naar iets wat er compleet niets mee te maken heeftquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een rare redenatie.
Ik zou bijvoorbeeld niet met iemand een relatie aan willen gaan die voor moord heeft vastgezeten.
Ik weet niet met wie jij omgaat maar nee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wel, genoeg meiden die op 12-jarige leeftijd beginnen.
Mwah, als ik iemand leuk vind, wil eigenlijk wel alles van diegene weten, dus ook dat. En ik vind het wel sexy als ze op dat gebied het een en ander heeft ervaren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow, genoeg hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie jij omgaat maar nee.
O, het gaat dus alleen om seks.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het raar dat je een redenatie die gaat over seks en bedpartners doortrekt naar iets wat er compleet niets mee te maken heeft
het zal vast wel ter sprake komen maar ik ga er geen conclusies aan verbinden verderquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, als ik iemand leuk vind, wil eigenlijk wel alles van diegene weten, dus ook dat. En ik vind het wel sexy als ze op dat gebied het een en ander heeft ervaren.
Ik voelde me wel aangesproken jaquote:
Het gaat er niet om met wie ik omga, het is een feit dat het rond die leeftijd ook al gebeurt. Ik zag er laatst nog een docu over. Sowieso hebben de meeste 18-jarige wel ervaring want zo rond 14/15/16 komt het sowieso wel allemaal een beetje. Ik weet niet waar jij met je hoofd zit dat iemand van 18 haast geen ervaring heeft, misschien was dat vroeger zo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie jij omgaat maar nee.
12 en 16 is natuurlijk een minimaal verschil.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het gaat er niet om met wie ik omga, het is een feit dat het rond die leeftijd ook al gebeurt. Ik zag er laatst nog een docu over. Sowieso hebben de meeste 18-jarige wel ervaring want zo rond 14/15/16 komt het sowieso wel allemaal een beetje. Ik weet niet waar jij met je hoofd zit dat iemand van 18 haast geen ervaring heeft, misschien was dat vroeger zo.
Nou en, veel mensen maakt het nou eenmaal wel uit. Het heeft met trots te maken denk ik. Onzekerheid misschien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja een beetje, dan heb je nog geen ervaring. Natuurlijk zullen er best zijn die op hun 18e al honderden hebben gehad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het gaat er niet om met wie ik omga, het is een feit dat het rond die leeftijd ook al gebeurt. Ik zag er laatst nog een docu over. Sowieso hebben de meeste 18-jarige wel ervaring want zo rond 14/15/16 komt het sowieso wel allemaal een beetje. Ik weet niet waar jij met je hoofd zit dat iemand van 18 haast geen ervaring heeft, misschien was dat vroeger zo.
A key that can open many locks is called a master key, but a lock that can be opened by many keys is a shitty lock.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
Ja een beetje, dan heb je nog geen ervaring. Natuurlijk zullen er best zijn die op hun 18e al honderden hebben gehad.
Boeiend, de meeste 18-jarigen hebben wel wat ervaring. Tenzij je in Staphorst woont misschien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
12 en 16 is natuurlijk een minimaal verschil.
Goeie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A key that can open many locks is called a master key, but a lock that can be opened by many keys is a shitty lock.
Dan heb je wel ervaring.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja een beetje, dan heb je nog geen ervaring. Natuurlijk zullen er best zijn die op hun 18e al honderden hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |