VIEZE GORE SLETTEN, ALLEMAALquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomme vrouwen inderdaad, altijd maar aandacht willen
Mwah, is voor de man gewoon een leuk jong ding dat hem interessant vindt. Nog een beetje strakker en minder afgeleefd dan wat hij daarvoor had.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor de man dan gelijk een nadeel is. Zo zou ik het wel zien tenminste
Misschien dat wij daarom aandacht kregen van de vrouwen, we hadden vooral lol met elkaar en negeerden wat er om ons heen gebeurde (nou ja, we zijn niet blind). De vriend waar ik daar mee was is net gaan samenwonen naar 4 jaar, dus die doet geen gekke dingen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
Studio heeft heeeerlijke cocktails
hoewel ik daar nooit leuke aandacht krijg
altijd creepy aandacht
Is dat niet normaal dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is hetzelfde dat als je afspreekt via FOK! en dat er dan gelijk geneukt zou gaan worden
Zeker nog maar kort op Fok!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tha fuck
Dat is hetzelfde dat als je afspreekt via FOK! en dat er dan gelijk geneukt zou gaan worden
Het gaat om de manier waaropquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomme vrouwen inderdaad, altijd maar aandacht willen
Dat is anders, Fokkers kunnen niet op een andere manier sex krijgenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor de man dan gelijk een nadeel is. Zo zou ik het wel zien tenminste
[..]
Tha fuck
Nou als ik daar iemand duidelijk maak dat ik bezet ben maakt dat meestal niets uit en gaan ze gewoon doorquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien dat wij daarom aandacht kregen van de vrouwen, we hadden vooral lol met elkaar en negeerden wat er om ons heen gebeurde (nou ja, we zijn niet blind). De vriend waar ik daar mee was is net gaan samenwonen naar 4 jaar, dus die doet geen gekke dingen.
Geloof ik niet: als je alleen maar ongezond eet/leeft, is het onmogelijk om je op de langere termijn goed te voelen. Het maakt altijd wel iets uit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar moet je ook aanleg voor hebben. Daarbij komt dat ongezond eten niet per se heel vet is of veel kcal bevat.
Dat is niet zo, want mij maakt het echt geen reet uit of ik gezond of ongezond eet.
Dat laatste zou ik niet weten.
Worden ze ook handtastelijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als ik daar iemand duidelijk maak dat ik bezet ben maakt dat meestal niets uit en gaan ze gewoon door
daar hou ik niet van
En zonder ervaring, ik heb liever een vrouw van 30 die weet wat ze wil dan een 18 jarige die net 2x geneukt is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, is voor de man gewoon een leuk jong ding dat hem interessant vindt. Nog een beetje strakker en minder afgeleefd dan wat hij daarvoor had.
Zo vaak kom ik daar niet, vond de vrouwen daar ook wel redelijk actief, maar dat mag ik wel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als ik daar iemand duidelijk maak dat ik bezet ben maakt dat meestal niets uit en gaan ze gewoon door
daar hou ik niet van
Ieder z'n ding zeg ik maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, is voor de man gewoon een leuk jong ding dat hem interessant vindt. Nog een beetje strakker en minder afgeleefd dan wat hij daarvoor had.
Ik hoef geen seks met een man neequote:
Hé, ik zeg dat daar altijd sprake van is. Ik zeg niet dat het me nooit overkomen isquote:
nee gelukkig nietquote:
En dat is erg?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waaropZe boden zich echt gewoon aan.
als ik daar ben dan is het meestal voor we ergens anders heen gaan, om een hapje te eten en een cocktail of zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik daar niet, vond de vrouwen daar ook wel redelijk actief, maar dat mag ik wel.
Precies, maar veel mannen voelen zich niet meer bijzonder als de vrouw een redelijk aantal bedpartners heeft gehad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En zonder ervaring, ik heb liever een vrouw van 30 die weet wat ze wil dan een 18 jarige die net 2x geneukt is.
En tussen een 18 jarige met ervaring of een 30-jarige die 2x geneukt is dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En zonder ervaring, ik heb liever een vrouw van 30 die weet wat ze wil dan een 18 jarige die net 2x geneukt is.
Likewise, daarom gaan wij nooit afspreken met elkaar.quote:
Veel mannen willen niet iemand die erg veel bedpartners heeft gehad. Maar andersom is dat ook wel zo denk ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, maar veel mannen voelen zich niet meer bijzonder als de vrouw een redelijk aantal bedpartners heeft gehad.
Een 18 jarige met ervaring is een slet, die hoef ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:53 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
En tussen een 18 jarige met ervaring of een 30-jarige die 2x geneukt is dan?
Dat zeggen werkgevers toch ook altijd. Je vergelijking gaat niet op want die heeft geen ervaringquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:53 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
En tussen een 18 jarige met ervaring of een 30-jarige die 2x geneukt is dan?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé, ik zeg dat daar altijd sprake van is. Ik zeg niet dat het me nooit overkomen is
Exact.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Likewise, daarom gaan wij nooit afspreken met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |