als jij gaat stappen in Tilburg waar ga je dan?quote:
gisteren in de Philip geweest, maar daar was t publiek wel vrij jong. Ondanks dat nog genoeg aanspraak gehad (wat moet een meid van 18/19 met een gozer van eind 20quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij gaat stappen in Tilburg waar ga je dan?
Maakt toch niet uit? Stappen in Tilburg is draaglijk als je goed zat bent. En dan maakt het niet meer uit waar je precies bentquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij gaat stappen in Tilburg waar ga je dan?
De Nacht? Gast...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren in de Philip geweest, maar daar was t publiek wel vrij jong. Ondanks dat nog genoeg aanspraak gehad (wat moet een meid van 18/19 met een gozer van eind 20).
De Studio vind ik wat leuker. Verder ken ik Tilburg niet echt (buiten 013 en De Nacht dan).
Het is toch algemeen bekend dat jonge chickies op (veel) oudere mannen vallen? Blijft nog wel de vraag 'waarom?' staan inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren in de Philip geweest, maar daar was t publiek wel vrij jong. Ondanks dat nog genoeg aanspraak gehad (wat moet een meid van 18/19 met een gozer van eind 20).
De Studio vind ik wat leuker. Verder ken ik Tilburg niet echt (buiten 013 en De Nacht dan).
nou kijken wat voor type het isquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Stappen in Tilburg is draaglijk als je goed zat bent. En dan maakt het niet meer uit waar je precies bent
Ervaring is ook wat waardquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat jonge chickies op (veel) oudere mannen vallen? Blijft nog wel de vraag 'waarom?' staan inderdaad
het is interessantquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat jonge chickies op (veel) oudere mannen vallen? Blijft nog wel de vraag 'waarom?' staan inderdaad
Is die nieuw? Ken ik niet hahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou kijken wat voor type het is
dat is best af te lezen aan het type cafe
studio is oke though
Onder de Fok! Populatie vast niet hahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En leeftijd staat gelijk aan ervaring?
nee zit er echt al een aantal jaarquote:
Gmtaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En leeftijd staat gelijk aan ervaring?
gewoon, omdat hij in een andere levensfase zit met alle voordelen daar bijquote:
Ik ken het, ben er ooit 1x geweest, iedereen maakt wel eens een foutquote:
Het was echt bizar, ben je gewoon leuk aan het dansen met je vrienden. Komen er echt meiden tussen dansen en die willen dan dat je mee gaat en zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fokkers zijn uiteraard in alles beter dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:43 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Onder de Fok! Populatie vast niet haha
Nieuw dus. Ben er al 12 jr wegquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee zit er echt al een aantal jaar
7 of zo?
Studio was ook meer onze leeftijd, dus dat maakt het meestal al meteen leuker. Kregen we ook veel aandacht, maar dat ging een stuk leuker dan in de Philipquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou kijken wat voor type het is
dat is best af te lezen aan het type cafe
studio is oke though
Wat voor de man dan gelijk een nadeel is. Zo zou ik het wel zien tenminstequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon, omdat hij in een andere levensfase zit met alle voordelen daar bij
Tha fuckquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken het, ben er ooit 1x geweest, iedereen maakt wel eens een fout
[..]
Het was echt bizar, ben je gewoon leuk aan het dansen met je vrienden. Komen er echt meiden tussen dansen en die willen dan dat je mee gaat en zoOf bij de bar gewoon een beetje praten en dan ineens zoenen.
Alsof je niet meer gewoon kan dansen en praten voor de gezelligheid
Stomme vrouwen inderdaad, altijd maar aandacht willenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken het, ben er ooit 1x geweest, iedereen maakt wel eens een fout
[..]
Het was echt bizar, ben je gewoon leuk aan het dansen met je vrienden. Komen er echt meiden tussen dansen en die willen dan dat je mee gaat en zoOf bij de bar gewoon een beetje praten en dan ineens zoenen.
Alsof je niet meer gewoon kan dansen en praten voor de gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |