Waarom?quote:
Hier plenst het al.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou een stuk gaan wandelen vandaag maar volgens mijn regenapp gaat het echt continue regenen
49kg is niet dik, behalve als je 1m bentquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Waarom?Ik ben heel erg klein en schommel altijd in gewicht, maar m'n gewicht is vooralsnog prima. Altijd geweest. Ik eet alleen teveel (ongezond ook) maar kom gewoonweg niet aan, maar ooit gaat dat wel veranderen en word ik patsboem heel erg dik, denk ik.
Als mijn vriendin 49 kilo zou zijn dan zou ik haar toch echt op een loopband zettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
49kg is niet dik, behalve als je 1m bent
Water en crackersquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als mijn vriendin 49 kilo zou zijn dan zou ik haar toch echt op een loopband zetten
En wat vetverbrandpillenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als mijn vriendin 49 kilo zou zijn dan zou ik haar toch echt op een loopband zetten
Ik vind mezelf ook niet dik, eerder te dun. Maar als mijn eetpatroon zo doorgaat word ik wel een keer erg dik. Bovendien merk ik ook aan mijn lichaam en mezelf dat ongezond eten echt niet goed is voor mij. Ik ben sneller moe, voel me lusteloos, beetje verdrietig, enzovoort.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
49kg is niet dik, behalve als je 1m bent
Of er juist van af als het zes kilo aan spiermassa zou zijnquote:
Je bent echt niet zomaar van de een op andere dag 30kg zwaarder hoor, dus dat zal wel loslopen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet dik, eerder te dun. Maar als mijn eetpatroon zo doorgaat word ik wel een keer erg dik. Bovendien merk ik ook aan mijn lichaam en mezelf dat ongezond eten echt niet goed is voor mij. Ik ben sneller moe, voel me lusteloos, beetje verdrietig, enzovoort.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
Gezellig hier,op facebook ook al van die debiele opmerkingen.
Het is zondag mensen
Volgens mij zijn er wel mensen die ineens erg veel aankomen. Vooral als je jong bent en altijd kon eten wat je wilde en dat ineens veranderd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent echt niet zomaar van de een op andere dag 30kg zwaarder hoor, dus dat zal wel loslopen.
En ongezond eten is voor niemand goed, hoe je je erbij voelt is echter voor iedereen verschillend en als je ermee zit moet je er wat aan doen.
Weet niet of dat laatste het geval is. Maar goed, wat let je om iets aan je eetpatroon te wijzigen? Gezond eten is lekker en gemakkelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel mensen die ineens erg veel aankomen. Vooral als je jong bent en altijd kon eten wat je wilde en dat ineens veranderd.
Nou ja, het heeft dus altijd wel een effect op hoe je je voelt, dat geldt niet alleen bij mij, dat is algemeen zo.
Ja zeker, maar daarom kan ik het nog wel benoemen. De een benoemt dat ze zin heeft om uitgewoond te worden, ik benoem dat ik teveel ongezond eet. Teveel ongezond eten maakt je libido denk ik ook lager.
Daar wordt het ook zo'n bende vanquote:
Ongezond eten is sowieso een breder begrip dan enkel te veel etenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dat je ongezond eet wil niet zeggen dat je ook aankomt,je moet er namelijk wel aanleg voor hebben.
Zou kunnen, maar daar moet je ook aanleg voor hebben. Daarbij komt dat ongezond eten niet per se heel vet is of veel kcal bevat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel mensen die ineens erg veel aankomen. Vooral als je jong bent en altijd kon eten wat je wilde en dat ineens veranderd.
Nou ja, het heeft dus altijd wel een effect op hoe je je voelt, dat geldt niet alleen bij mij, dat is algemeen zo.
Ja zeker, maar daarom kan ik het nog wel benoemen. De een benoemt dat ze zin heeft om uitgewoond te worden, ik benoem dat ik teveel ongezond eet. Teveel ongezond eten maakt je libido denk ik ook lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |