Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Wat de kapitein zegt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:26 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeg Rhu, jij bent altijd wel goed in het onfutselen van foto's bij anderen, maar zelf hebben we u nog niet gezien. Is niet helemaal.eerlijk hè
Ik heb nog wel wat van haar in mijn archief hoor. Wat bied je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:26 schreef JamesTKirk het volgende:
Zeg Rhu, jij bent altijd wel goed in het onfutselen van foto's bij anderen, maar zelf hebben we u nog niet gezien. Is niet helemaal.eerlijk hè
He verdoriequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou de laatste post want dan ging ik een Raene adoratie TT maken
het is een talent dat ik koester dus ik ga geen foto postenquote:
Nouquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een talent dat ik koester dus ik ga geen foto posten
Nog beter, jij hebt mij echt gezienquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat van haar in mijn archief hoor. Wat bied je?
aaah dan koop je Air toch om?quote:
uhm waarschijnlijk niks dat je hebben wilquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat van haar in mijn archief hoor. Wat bied je?
Zwak hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een talent dat ik koester dus ik ga geen foto posten
Ook ja... En nee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nog beter, jij hebt mij echt gezien
had je toen geen sneaky camera bij?
Watquote:
Helaas.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:29 schreef JamesTKirk het volgende:
uhm waarschijnlijk niks dat je hebben wil
Ik heb weinig omkoop materiaalquote:
enger zijn mensen die wel iemand hebben vermoord maar er niet voor hebben vastgezeten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een rare redenatie.
Ik zou bijvoorbeeld niet met iemand een relatie aan willen gaan die voor moord heeft vastgezeten.
Twee stuks liep je laatst nog over te patsen.quote:
Dat vond niemand een bezwaar bij de foto's die Raene in haar fobo plaatste. En ik kan altijd nog de profielfoto van je Facebook afhalen. Lang leve onze gemeenschappelijke vrienden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geloof ook niet dat Air nog foto's van mij heeft
dat is allemaal al zo lang geleden
ze zouden ook niet heel erg up to date meer zijn
GMTAquote:
quote:
Moet nog even wakker worden ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, nog een half uurtje en WT is weer helemaal bij
de fotos die jij nog zou kunnen hebben (niet van fb) zijn wel wat ouder dan een jaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vond niemand een bezwaar bij de foto's die Raene in haar fobo plaatste. En ik kan altijd nog de profielfoto van je Facebook afhalen. Lang leve onze gemeenschappelijke vrienden.
Echtquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee stuks liep je laatst nog over te patsen.
Een paar jaar dan. Nou én, zoveel was je niet veranderd toen ik je zag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
de fotos die jij nog zou kunnen hebben (niet van fb) zijn wel wat ouder dan een jaar
quote:
jij zag mij zo'n 5 jaar geledenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar jaar dan. Nou én, zoveel was je niet veranderd toen ik je zag.
Kan het me echt niet meer herinnerenquote:
FOTOOO FOOOTOOOquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij zag mij zo'n 5 jaar geledener is wel het een en ander veranderd hoor
Nee joh, max. drie jaar geleden. En wat kan er dan allemaal veranderen? Meer rimpels en grijze haren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
jij zag mij zo'n 5 jaar geledener is wel het een en ander veranderd hoor
Dan zijn je hersens kleiner dan je borsten waarschijnlijk.quote:
he je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, max. drie jaar geleden. En wat kan er dan allemaal veranderen? Meer rimpels en grijze haren?
Erbij of eraf? Indien het laatste dan kloppen je foto's van 5 jaar geleden toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
he je hebt nog gelijk ook
3 jaar euhm 300 kilo?
erbij natuurlijk!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erbij of eraf? Indien het laatste dan kloppen je foto's van 5 jaar geleden toch?
More to lovequote:
Allemaal ter hoogte van je borsten?quote:
HOIquote:
waarom ben jij al bezetquote:
nee was het maar zo mooiquote:
Kruiwagen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
hoewel, dan zou ik om kiepen, dat is ook niet zo praktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |