Moet nog even wakker worden ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, nog een half uurtje en WT is weer helemaal bij
de fotos die jij nog zou kunnen hebben (niet van fb) zijn wel wat ouder dan een jaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vond niemand een bezwaar bij de foto's die Raene in haar fobo plaatste. En ik kan altijd nog de profielfoto van je Facebook afhalen. Lang leve onze gemeenschappelijke vrienden.
Echtquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee stuks liep je laatst nog over te patsen.
Een paar jaar dan. Nou én, zoveel was je niet veranderd toen ik je zag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
de fotos die jij nog zou kunnen hebben (niet van fb) zijn wel wat ouder dan een jaar
jij zag mij zo'n 5 jaar geledenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar jaar dan. Nou én, zoveel was je niet veranderd toen ik je zag.
Kan het me echt niet meer herinnerenquote:
FOTOOO FOOOTOOOquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij zag mij zo'n 5 jaar geledener is wel het een en ander veranderd hoor
Nee joh, max. drie jaar geleden. En wat kan er dan allemaal veranderen? Meer rimpels en grijze haren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
jij zag mij zo'n 5 jaar geledener is wel het een en ander veranderd hoor
Dan zijn je hersens kleiner dan je borsten waarschijnlijk.quote:
he je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, max. drie jaar geleden. En wat kan er dan allemaal veranderen? Meer rimpels en grijze haren?
Erbij of eraf? Indien het laatste dan kloppen je foto's van 5 jaar geleden toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
he je hebt nog gelijk ook
3 jaar euhm 300 kilo?
erbij natuurlijk!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erbij of eraf? Indien het laatste dan kloppen je foto's van 5 jaar geleden toch?
More to lovequote:
Allemaal ter hoogte van je borsten?quote:
HOIquote:
waarom ben jij al bezetquote:
nee was het maar zo mooiquote:
Kruiwagen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
hoewel, dan zou ik om kiepen, dat is ook niet zo praktisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |