Mobiel fokken is wel heul kut jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met name omdat ik op de mobile zit en het lastig is om alles te quoten
waarom ging jij dat doen dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah nick wisselen om een vriendje... been there done that.
ach moeten ze vooral doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu gaan de stalkers je oude nick achterhalen.
Mamamaar wij zijn toch niet iedereen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ga hem echt niet aan iedereen uitdelen hoorstraks heeft iedereen een foto van mij en dan zie ik ze straks nog overal terug ook
of heb ik weer een fok stalker, daar zit ik ook niet op te wachten
oh ik doe dat best vaak, als ik nog in bed lig of zoquote:
Ja. Maar zonder is ook geen oplossing.quote:
Hoe doet men dat, fok stalken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ga hem echt niet aan iedereen uitdelen hoorstraks heeft iedereen een foto van mij en dan zie ik ze straks nog overal terug ook
of heb ik weer een fok stalker, daar zit ik ook niet op te wachten
waarom woonde je ook al weer?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
Het weekend is weer voorbij, vriendje is weer 70 km van me verwijderd de komende 5 dagen.. en ik heb me gvd een partij zin..
jawelquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mamamaar wij zijn toch niet iedereen?
Omdat hij al mijn posts deed volgen op fok en daar dan weer over begon, bweuurkquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ging jij dat doen dan?
[..]
ach moeten ze vooral doen
Waarom is ie zo vroeg naar huis?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
Het weekend is weer voorbij, vriendje is weer 70 km van me verwijderd de komende 5 dagen.. en ik heb me gvd een partij zin..
mijn nummer achterhalen en zoquote:
Dat wordt Tarzan uit het vet halen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
Okay, vrij sneu.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn nummer achterhalen en zo
vraag me niet hoe, maar goed
oh echt!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat hij al mijn posts deed volgen op fok en daar dan weer over begon, bweuurk!
en freaky engquote:
Nou.. ik was woensdag t/m vrijdag al bij hem. en gister + vandaag was ik nog verzadigdquote:
Herkenbaar, deed m'n ex ook. Ik heb alleen geen nickchange gedaan :pquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat hij al mijn posts deed volgen op fok en daar dan weer over begon, bweuurk!
ik heb in 8 jaar tijd wel een paar exen op fokquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh echt!
en jij maar posten over je nieuwe date natuurlijk
Nee die van mij zat ook op fok (dacht ik) maar ik wist zijn naam niet
en ik had nogal wat gepost over hoe het liep tussen ons en zo dus dat leek me toen niet zo slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |