Nou, zeker nog uit de tijd dat die foto's van jou nog actueel waren. Toen je nog onder een andere nick poste. Nu voel ik mij ook oud.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
we go waaaaaaaaaaaaaaaaaay back
bijna pre mobiele telefoon!
nee ik overdrijfdat snappen ze hier nog niet altijd
dus zeg ik het er maar bij
Waar blijft die boobfoto?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef Raene het volgende:
Ik wil een foto van airwin.
En een duidelijkere foto van rhu.!
ik wil een date!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef Raene het volgende:
Welke onduidelijke foto van rhu heb je dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef Raene het volgende:
Als ik een foto van je heb.quote:
goeie nick was datquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, zeker nog uit de tijd dat die foto's van jou nog actueel waren. Toen je nog onder een andere nick poste. Nu voel ik mij ook oud.
34quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij wel niet dat je dat zo zegt!?
Ik mag daar geen informatie over loslaten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke onduidelijke foto van rhu heb je dan?
Toen had je nog die vriend/scharrel met de P toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
goeie nick was dat
pre mijn vrienddat is ook al lang geleden
daarom ging ik van nick wisselen
500 jaarquote:
@Rhu: welke foto heeft ze van je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef Raene het volgende:
Ik mag daar geen informatie over loslaten.
rhu.rar?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik mag daar geen informatie over loslaten.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen had je nog die vriend/scharrel met de P toch?
Ik krijg ook niks hoorquote:
Dat is inderdaad wel heel lang geleden zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goeie nick was dat
Met name omdat ik op de mobile zit en het lastig is om alles te quotenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoi, ben je opzoek naar een goed gesprek oid? Je laat telkens random zinnen droppen
.
Goeie, ouwe tijd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
maar toen poste ik toch al een tijdje hoor!
Like you would knowquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel lang geleden zeg
toen de R&P sc nog druk wasquote:
Ah nick wisselen om een vriendje... been there done thatquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goeie nick was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |