En een huispak.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort trouwen toch
Dan zit het er inderdaad aan te komen een kort pittig kapsel.
ik heb alleen die van FB en die kun je toch al zienquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel als ik die recente foto van je terug heb.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar niet meer die onschuldige look en zo
zo kort was het niet hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort trouwen toch
Dan zit het er inderdaad aan te komen een kort pittig kapsel.
nou met mijn verloofdequote:
Niet in normaal formaat, dus mail maar terug.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb alleen die van FB en die kun je toch al zien
je wil niet weten hoe ik er nu bij zitquote:
Lang haar is vaak heul mooiquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo kort was het niet hoor
tot mijn schouders
maar nu is het bijna tot mijn ellebogen
nou oke, omdat je zo lief bent geweestquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet in normaal formaat, dus mail maar terug.
Freakyquote:
Is dat de chique variant?quote:
En onze date danquote:
Uiteraard niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke, omdat je zo lief bent geweest
maar niet gaan uitdelen hoor
maar ook heel onpraktischquote:
dat vind hij niet erg hoorquote:
Ik hou van lang haarquote:
Zet er een camera op en film het! Demonen alles!quote:
Zijn het niet toevallig kaarsjes?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohneeeeee
Nee serieus, het is irritant
Okeujquote:
Blijkbaar vraagt het wat extra stroom als Raene een foto van haar boobs upload.quote:
Lekker laten groeien dan, je bent al een eind op wegquote:
dus dan zou de hele straat er last van moeten hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar vraagt het wat extra stroom als Raene een foto van haar boobs upload.
er is ook nog een tussenvariant natuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en kaal geschoren is heel praktisch, maar of je dat wilt als vrouw-zijnde
Dat is niet erg handig neequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is ook nog een tussenvariant natuurlijk
waarbij ik niet mijn eigen haar in de fik zet als ik niet goed op het fornuis let
Dat waren foto's van vorig jaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Lekker laten groeien dan, je bent al een eind op weg
Beter nog: Raene en LoLa samen hahahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice! Nu nog dat uniformpjequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat waren foto's van vorig jaarHet is nu nog langerderder
.
uhhhhhquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Beter nog: Raene en LoLa samen hahaha
Er bestaat tegenwoordig zoiets als een telefoon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
helemaal naar de andere club toegereisd, om daar erachter te komen dat het afgelast is![]()
en weer terug
hoi allen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaal geschorenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en kaal geschoren is heel praktisch, maar of je dat wilt als vrouw-zijnde
iddquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus dan zou de hele straat er last van moeten hebben
11inch around?quote:
Middagquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
helemaal naar de andere club toegereisd, om daar erachter te komen dat het afgelast is![]()
en weer terug
hoi allen
tijdens het inspelen keurden ze pas het veld afquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er bestaat tegenwoordig zoiets als een telefoon.
Een man mag toch dromen?quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Beter nog: Raene en LoLa samen hahaha
Hey wat is dezequote:
Autistenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tijdens het inspelen keurden ze pas het veld af![]()
en alle clubs eromheen waren al wel afgelast![]()
Ik ben slecht met inchesquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
Oh tnx Air
ik ben eigenlijk echt heel blij dat ik die fotos terug heb! Anders waren ze voor altijd kwijt
Garpje tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks persoonslijks, je weet hoe ik over je denk
10 inch kun jij wel aan toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben slecht met inchesmaar het lijkt me wel heel dik dat
.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
dus dan zou de hele straat er last van moeten hebben
Praat godverdomme in centimetersquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
10 inch kun jij wel aan toch?
Het was ook een grapje, zie; (@45sec)quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben slecht met inchesmaar het lijkt me wel heel dik dat
.
Ongeveer 23 cm... Tien inch dan als ik het goed heb. Lijkt me au..quote:
1 inch is 2.5 centimeterquote:
Sorry Buufquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan je zin kon opmaken.
25 cm omtrek lijkt me wel godsgruwelick pijnlickquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 inch is 2.5 centimeterdus hoeveel zou 10 inch zijn? juist 25 centimeter
American Piequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was ook een grapje, zie; (@45sec)
http://www.anyclip.com/mo(...)lers-party/#!quotes/
ik had het over lengtequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Raene het volgende:
[..]
25 cm diameter lijkt me wel godsgruwelick pijnlick
Dat haalde gij heulemaal niet.quote:
waarom?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, drie dagen, drie verschillende huizen. Leven uit je tas is best enerverend.
Dakloos?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, drie dagen, drie verschillende huizen. Leven uit je tas is best enerverend.
klinkt heftig... whats up?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi, ben je opzoek naar een goed gesprek oidquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe oud ben je nu danquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Christus op sommige van die foto's was ik net zo oud als Aldo
liever random zinnen dan een dikke beatquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoi, ben je opzoek naar een goed gesprek oid? Je laat telkens random zinnen droppen
.
Nu klinkt je echt alsof je heel oud bentquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Nog steeds als ik stukje zie dat ik kapot ga.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
American PieZo slecht dat het grappig is
*downloaden gaat
Het was bijna overgewaaid schoonheid, maar nu wil ik je toch weer zienquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Watquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever random zinnen dan een dikke beat
een mooie bescheiden leeftijd waarop je net genoeg ervaring en kennis hebt om over alles mee te kunnen pratenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
een babyhoofd is groterquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
We hadden het over omtrek hé
25cm in omtrek = 8cm in diameter
28 alquote:
ben ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu klinkt je echt alsof je heel oud bent
nopequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:13 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Het was bijna overgewaaid schoonheid, maar nu wil ik je toch weer zien
quote:
en jij dan?quote:
Hoe oud ben jij wel niet dat je dat zo zegtquote: