oh nou het zal wel kloppen danquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij alleen de knoppen niet
Ik post niet in KPD, laatste keer dat ik daar postte had ik dagenlang last van dudes in mijn dmquote:
whahah dat is toch hilarischquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik post niet in KPD, laatste keer dat ik daar postte had ik dagenlang last van dudes in mijn dm
Ja, KPD. Dat sexzoektopic ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik post niet in KPD, laatste keer dat ik daar postte had ik dagenlang last van dudes in mijn dm
'Fanmail'. Hahahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu niet dan na je FoBo update?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:
Shit helemaal vergeten om Raene geile berichten te sturenquote:
Gelukkig hebben ze allemaal 30cm.quote:
Cute vooral. Maar dat was je ook toen ik je ontmoete hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
ow djeez wat was ik vroeger cute
en jong
Snie eerlijk, weet er niks vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
ow djeez wat was ik vroeger cute
en jong
Dat zeg ik wel als ik die recente foto van je terug heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Air zal ik mijn haar weer afknippen?
was best leuk als ik dat zo terug zie
Ik hou meer van dikke piemelsquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze allemaal 30cm.
Je gaat binnenkort trouwen tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Air zal ik mijn haar weer afknippen?
was best leuk als ik dat zo terug zie
Trouwen met wiequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort trouwen toch
Dan zit het er inderdaad aan te komen een kort pittig kapsel.
ja maar niet meer die onschuldige look en zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cute vooral. Maar dat was je ook toen ik je ontmoete hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |