Jezus.. Dat is echt naarquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 jaar relatie is gisteren beëindigd, maar goed dingen zoals koophuis, spullen in huis etc waren me allemaal even teveel op het moment dus ben het weekend even bank aan het surfen.
sterktequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 jaar relatie is gisteren beëindigd, maar goed dingen zoals koophuis, spullen in huis etc waren me allemaal even teveel op het moment dus ben het weekend even bank aan het surfen.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
oh dafuq, dat is wel heel erg. Alles wat zich tijdens een relatie afspeelt.. valt nog een klein beetje te accepteren
..... alles ervoor en erna .. meh.
Neuh, ik spreek haar nog wel via Facebook. Dus ik kan haar gangen nog wel een beetje volgen. En vice versa.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
oh dan is mijn nieuwsgierigheid wel bevredigd
het zou echt awesome zijn als het LovelyLady was of zo
Foksoap!!
Ja inderdaad. Voel me af en toe net een bejaarde tussen al die newbies.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
7,5 jaar. Maar zit ook al meer dan 10 jaar op FOK.
Sterktequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
maar ik wil foksoapquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik spreek haar nog wel via Facebook. Dus ik kan haar gangen nog wel een beetje volgen. En vice versa.
Meesterlijkquote:
Kom maar hoor, dan deponeer ik het zo op je borsten.quote:
Sterkte...quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb Faxie gister anaal ontmaagd.quote:
Waarom welquote:
Al gelezen in het andere topic inderdaad,nogmaals sterktequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jeetje DA, heftig.... sterkte de komende tijd met regelen enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nee niet goed genoeg sorryquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb Faxie gister anaal ontmaagd.
Holy shitquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb Faxie gister anaal ontmaagd.
omdat het een stomme nick is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom wel!?
Vragen met wedervragen beantwoorden.
En dat het eigenlijk zijn tweelingbroer was.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee niet goed genoeg sorry
het word pas soap als zijn vrouw (die hij voor ons geheim had gehouden) binnen kwam lopen of zo
Daar wil je op z'n minst naar kijken, liever nog mee spelen. Niet over praten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het weer over tieten hebben
Vroegâhquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee niet goed genoeg sorry
het word pas soap als zijn vrouw (die hij voor ons geheim had gehouden) binnen kwam lopen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |