Ja dat dan weer welquote:
Nu is een gepast moment.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
mijn tieten zijn wel echt mijn best feature
was het maar altijd gepast om ze te showen
ik deed het al hoorquote:
Touché.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik deed het al hoor
jij kunt het alleen niet zien
Stuur er maar een foto van of start maar een Skype videogesprek, dan ga ik er zeker wat van zeggen, oké?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop die van mij ook al de hele tijd te showen maar niemand die er wat van zegt
kom ze maar hier showen bij friet en cocktailsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop die van mij ook al de hele tijd te showen maar niemand die er wat van zegt
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
kom ze maar hier showen bij friet en cocktails
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?
Ik ben bereid tot een tieteneskimokus maar meer niet
Tieteneskimokusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?
Ik ben bereid tot een tieteneskimokus maar meer niet
boobierub!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.
Ja leuk enzo, maar waar blijft die foto nou?quote:
Morgen of overmorgen is ook goed.quote:
mooi!quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:45 schreef Q. het volgende:
Werken. Jeej. Geen hol te doen. Geen FOK. Dit wordt een lange week.
Vrouwenparkeerplaats?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n parkeerplaats wordt verbreedMet 8 cm
woohoo!
Was het maar zo'n feestquote:
Door het dakraam of de kofferbak?quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestDe vakken zijn veel te smal voor de hoerensloepen van de buren waardoor mijn koekblikje er soms niet eens tussenpaste. Nou ja, het paste wel, maar zoals afgelopen zaterdag kon ik dan niet meer uitstappen
Als je er niet bent, wat doe je hier dan?quote:
Aandacht trekken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Als je er niet bent, wat doe je hier dan?
Het gaat niet om de maat, het gaat om wat je ermee doet!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n parkeerplaats wordt verbreedMet 8 cm
woohoo!
Wanneer gaat hij dan eindelijk eens van FOK vertrekken?quote:
Wanneer zijn baas hem verbied nog op zijn mobiel te kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij dan eindelijk eens van FOK vertrekken?
Jij weer vrij vandaag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij dan eindelijk eens van FOK vertrekken?
Naar de passagierskant gewurmd, dat scheelde net twee cmquote:
Ook. Ben de afgelopen 3,5 wek vrij geweest.quote:
Waarom? Ben je weg geweest? Of gewoon vrij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook. Ben de afgelopen 3,5 wek vrij geweest.
Vakantie. Op familiebezoek geweest in Spanje, in de buurt van Barcelona. En daarna nog een midweek Madrid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
Waarom? Ben je weg geweest? Of gewoon vrij?
Oh lekker! Tenminste ik neem aan dat het lekker was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vakantie. Op familiebezoek geweest in Spanje, in de buurt van Barcelona. En daarna nog een midweek Madrid.
dan had ik 'm gewoon op 2 cm na tegen die auto rechts aangezet. Dat hij niet in het vak past is zijn probleem, niet jouw probleem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar de passagierskant gewurmd, dat scheelde net twee cmMoest m'n tas op de achterbank zetten en die er via de kofferbak uithalen ja.
Yup, drie weken prachtig weer gehad. Was gezellig om de familie weer es wat langere tijd te zien. Daarnaast ook een hoop bezocht in de omgeving. En heerlijk gegeten, met name in Madrid. Die tapas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
Oh lekker! Tenminste ik neem aan dat het lekker was.
Was het lekker? Gezellig en leuk?
Heb je Q gemist?
Volgend jaar wil ik misschien roadtrip door zuid spanje doen. Lekker met de auto rond karren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, drie weken prachtig weer gehad. Was gezellig om de familie weer es wat langere tijd te zien. Daarnaast ook een hoop bezocht in de omgeving. En heerlijk gegeten, met name in Madrid. Die tapas.
Q gemist? Totaal niet.
Waren we maar allemaal zo'n stoere held als jij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
dan had ik 'm gewoon op 2 cm na tegen die auto rechts aangezet. Dat hij niet in het vak past is zijn probleem, niet jouw probleem.
Het gaat nog steeds over GTA5 toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren we maar allemaal zo'n stoere held als jij.CL niet, want CL.
![]()
![]()
Mooi plan. Genoeg moois te zien daar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
Volgend jaar wil ik misschien roadtrip door zuid spanje doen. Lekker met de auto rond karren.
Misschien wil ik volgend jaar heel iets anders! Maar nu lijkt het tof!
Mooi dat het leuk was. Kan je morgen weer hard aan de slag en geld verdienen!
Ja, maar een of andere flapdrol had z'n auto schuin achter mijn vak gezet dus ik kreeg hem ook niet meer recht, was al blij dat hij zo nauw in het vak kon. Heb het drie keer geprobeerd maar die lelijke kutauto achter me stond ook in de weg, kon die hoek niet makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dan had ik 'm gewoon op 2 cm na tegen die auto rechts aangezet. Dat hij niet in het vak past is zijn probleem, niet jouw probleem.
Tijdens het poepen? Weet niet of mn baas zin heeft om mijn poep-gedrag te observeren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer zijn baas hem verbied nog op zijn mobiel te kijken
Laten trekken.quote:
Op vakantie is bijna altijd een mooi plan. ik zou er mijn beroep van moeten maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi plan. Genoeg moois te zien daar.
Ja, dat helaas dan weer wel.
Een vaardigheid die niet iedereen beheerst helaas.quote:
En we hebben nog geeneens geluncht of gebierd samen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
Op vakantie is bijna altijd een mooi plan. ik zou er mijn beroep van moeten maken.
Ik ben wel weer bijna weg uit Den Haag (thank God!)
Ja, dat is wel het voordeel van homo zijn denk ik, dat gaat daar niet opquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vaardigheid die niet iedereen beheerst helaas.
Dus je trekt niet mee?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:51 schreef Tally het volgende:
Ja sorry op het moment moet ik even het er van nemen voor de studie.
De kindjes zijn bij Opa en Oma dus ik kan even hard aan de slag!
Nu even niet. Kan ik het tegoed houden?quote:
Ik zal het aan angel vragenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu even niet. Kan ik het tegoed houden?
Da's ook het enige voordeel dat ik kan bedenken. Nou ja, naast pijpvaardigheden natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is wel het voordeel van homo zijn denk ik, dat gaat daar niet op.
Ik wacht in spanning af. Ondertussen maak ik even mijn vraagstukken.quote:
Wat is de vraag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af. Ondertussen maak ik even mijn vraagstukken.
Ik moet een kolommenbalans maken van verschillende bedrijven.quote:
O, er zijn er genoeg die er niks van kunnen. Dat je denkt: Doe je dat zou ook bij jezelf?!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het voordeel van homo zijn denk ik, dat gaat daar niet op.
Ik denk dat ik je daar eerder mee kan helpen dan met trekkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet een kolommenbalans maken van verschillende bedrijven.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je daar eerder mee kan helpen dan met trekken
Ik moet nog 1 aflevering Da Vinci Demons kijken dan heb ik seizoen 1 gekeken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik heb breaking bad uitgekeken!
Nooit meer BB
Vrouwen en parkeren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar een of andere flapdrol had z'n auto schuin achter mijn vak gezet dus ik kreeg hem ook niet meer recht, was al blij dat hij zo nauw in het vak kon. Heb het drie keer geprobeerd maar die lelijke kutauto achter me stond ook in de weg, kon die hoek niet makenMaar de auto links van me stond verkeerd, die stond half tegen mijn vak. De ruimte rechts is normaal
Hoe die buurman gister in z'n auto is gekomen is me een raadsel, want die stond dus helemaal ingebouwd, maar hij is wel weggeweest want ik kon weer instappen.
En als ik hem dan zie, zegt ie 'ja je moet hem er achteruit insteken, dat is makkelijker! Gewoon op de spiegels!' Alsof dat vak dan ineens een halve meter breder wordt
Ja dat zegt iedereen wel steeds en ik geef toe, ik ben geen held, maar dit was echt belachelijk. De mensen van de VvE hebben me ook weleens bezig gezien. Ik kom 's avonds meestal als laatste thuis dus ik ben altijd de lul. Kreeg laatst nog van een van de buren de opmerking 'nou, zie hem daar maar eens uit te krijgen!' Ik had hem er de dag ervoor ook tussen gekregen, dat was ergerquote:
Ik ga misschien vanavond aan seizoen 1 beginnen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik heb breaking bad uitgekeken!
Nooit meer BB
Misschien? Waar hangt dat vanaf?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanavond aan seizoen 1 beginnen.
Dat je blond bent helpt waarschijnlijk ook niet, qua opmerkingen dan. Je parkeerskills worden uiteraard niet beïnvloed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen wel steeds en ik geef toe, ik ben geen held, maar dit was echt belachelijk. De mensen van de VvE hebben me ook weleens bezig gezien. Ik kom 's avonds meestal als laatste thuis dus ik ben altijd de lul. Kreeg laatst nog van een van de buren de opmerking 'nou, zie hem daar maar eens uit te krijgen!' Ik had hem er de dag ervoor ook tussen gekregen, dat was erger
Mijn broertje precies hetzelfde, die zat nog met een 25Mbit abo, inmiddels dus 200Mbit voor hetzelfde geld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Awww, 't Vlaminkje van UPC helpdesk was super lief tegen mij
Ze hadden mijn mail-adres geblokkeerd. Zomaar. Stond geen reden bij. kan spam zijn, phishing, betalingsachterstand... maar da's allemaal niet aan de hand. Dus hij zou de blokkade er af halen. Belt ie me 2 min later terug dat ie zag dat ik nog een oude modem had en een oud abonnement (klopt) en of ie dat voor me om mocht zetten, want dat scheelt me 20 eur per maand en dat kreeg ik nog een nieuwe modem en sneller internet ook
Ja sorry, ik kijk daar nooit naarIk heb dat abonnement al zoooo lang en als t werkt dan werkt 't
![]()
![]()
Zin, bootycalls, andere seriesquote:
Ik had ook die 25 nogquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn broertje precies hetzelfde, die zat nog met een 25Mbit abo, inmiddels dus 200Mbit voor hetzelfde geld.
Nou ja, dat is opzich ook niet zo'n ramp, maar wat je zegt, hetzelfde geld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had ook die 25 nog
Maar hallo, als een serie binnen 2min binnen is, en een film binnen 5 a 10... who cares!
Maar wel als t dus minder geld is voor meer![]()
Ja, nou, laat dat bij mij dan 15 min zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is opzich ook niet zo'n ramp, maar wat je zegt, hetzelfde geld.
Maar soms is het wel lekker hoor, ik zag gisteren een aankondiging voor Django Unchained bijv en had zoiets van, hey die wil ik nog wel een keer zien .
8 min later zat ik de 1080p DTS versie te kijken.
Boven een goede beurt ja?quote:
Natuurlijke breaking bad kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boven een goede beurt ja?
Of bedoel je barebacken?
Een 1080p in 15 minuten met 3MB/s, mwah, dan zou die 2,7GB zijn, dat kan niet he.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nou, laat dat bij mij dan 15 min zijnIncl opstarten PS3 en aanzetten Media Server.
Maar goed, inderdaad, als je dus nooit naar je abonnement kijkt omdat ie goed genoeg is... dan betaal je dus te veel, want inmiddels zijn de prijzen idd gezakt.
200 ja, ik heb ook nog 150 omdat mijn wijncentrale nog niet geschikt is, bij mijn broertje kon het wel al.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:26 schreef stbabylon het volgende:
EN WAT? 200 MBit/s???
Eens kijken waarom ik dat niet heb met het duurste abo
Ik heb even gekeken, UPC 200, Ziggo maar 150. Grom. Gelukkig nog altijd ruim meer dan glasvezel. Ach, Ziggo zal binnenkort ook wel weer hoger worden. 19MB/s is wel wat traag namelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
200 ja, ik heb ook nog 150 omdat mijn wijncentrale nog niet geschikt is, bij mijn broertje kon het wel al.
Niemand houdt van een betweterquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een 1080p in 15 minuten met 3MB/s, mwah, dan zou die 2,7GB zijn, dat kan niet he.
Kan prima hoor. Maar dan is het gewoon hoge resolutie baggerkwaliteitquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een 1080p in 15 minuten met 3MB/s, mwah, dan zou die 2,7GB zijn, dat kan niet he.
Ja? Zelfde duur, 1080p en dan nog bagger? Ik dacht dat 1080p de kwaliteit al was, en dat dat sowieso x MB per seconde film was...quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Maar dan is het gewoon hoge resolutie baggerkwaliteit
"Mijn foto's zijn beter want ze zijn 4324324 megapixelzzzz en die van jou maar 5!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? Zelfde duur, 1080p en dan nog bagger? Ik dacht dat 1080p de kwaliteit al was, en dat dat sowieso x MB per seconde film was...
Leuk als je je appartementengebouw wil behangen met fotobehangquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
"Mijn foto's zijn beter want ze zijn 4324324 megapixelzzzz en die van jou maar 5!"
Werkt altijd goed op de lachspieren ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
"Mijn foto's zijn beter want ze zijn 4324324 megapixelzzzz en die van jou maar 5!"
Ik was ook van plan nog jaren met mijn camera te doen. Dacht mijn lens-mechanisme alleen anders overquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Werkt altijd goed op de lachspieren ja.Ik ben van plan om nog jaren met mijn D90 te doen. Ondanks dat ie 'maar' 12MP heeft.
Slr? Misschien is repareren dan nog een optie..quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ook van plan nog jaren met mijn camera te doen. Dacht mijn lens-mechanisme alleen anders over
Dan is een nieuwe goedkoper hoor tegenwoordig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Slr? Misschien is repareren dan nog een optie..
Ik vind foto's die ik maak met mijn D50 nog altijd vele malen mooier dan de digitale compact camera die ik laatst hebt gekocht. Hulde aan de SLR.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:
Werkt altijd goed op de lachspieren ja.Ik ben van plan om nog jaren met mijn D90 te doen. Ondanks dat ie 'maar' 12MP heeft.
Gewoon één grote foto.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk als je je appartementengebouw wil behangen met fotobehang
je laat hem wat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Stuur maar op, laat ik hem wel afrukken.
De grootte van de sensor blijft bepalend ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind foto's die ik maak met mijn D50 nog altijd vele malen mooier dan de digitale compact camera die ik laatst hebt gekocht. Hulde aan de SLR.
Jesus tittyfuckin' christ!quote:
Eigenlijk wil ik een full frame DSLR, maar da's dan wel weer erg prijzig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef Seikcid het volgende:
De grootte van de sensor blijft bepalend ja.
Ik ook wel inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik een full frame DSLR, maar da's dan wel weer erg prijzig.
Herkenbaar. Ik heb zo'n rugzak, waarin je al je camerameuk onderin kwijt kan. In het bovenvak kun je dan nog es iets meenemen van een reisgids, een fles water, eten e.d. Loop je wel te sjouwen, maar het is in elk geval multifunctioneel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Seikcid het volgende:
Ik ook wel inderdaadAl wordt het gewicht e.d. dan wel steeds meer een issue. Zeker op vakantie loop ik graag rond zonder tas e.d. en heb ik alleen een 18-135mm bij me.
De mijne ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:59 schreef CherryLips het volgende:
O ik ben echt een Japanner geloof ik. Met m'n telefoon nu helemaal, ding staat helemaal vol met foto's.
Foto's met telefoon zijn bijna allemaal ruk. Ik vind het niks. Snapshot materiaal voor een feestje, een los moment of iets. Niet als camera.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne ook
Heb geen normale fototoestel
Ja dat wel. Maar die telefoon heb ik altijd bij me en staat altijd aan, dus snel onzinfoto's maken. Op vakantie neem ik de camera mee maar zo heel veel beter zijn die foto's niet echtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Foto's met telefoon zijn bijna allemaal ruk. Ik vind het niks. Snapshot materiaal voor een feestje, een los moment of iets. Niet als camera.
Ik vind er nog steeds een absurd groot verschil tussen een spiegelreflex en de gemiddelde moderne compact zitten. En eigenlijk ook nog tussen mobiel en de moderne compact.quote:
Er zijn hele goeie compacts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat heb ik met m'n normale camera ook, die maakt ook geen mooie foto's als het iets bewolkt is, of binnen. Veel ruis enzo. Daarom wil ik eigenlijk een keer een nieuwe maar volgens mij hebben al die compacts daar moeite mee.
Denk wel dat dat het bij mij gaat worden. Of het moet gek lopen. Misschien tzt een FOT topic openen maar voorgaande topics hebben nog geen succes gehad. Terwijl op andere websites lijken mensen erg tevreden met hun systeem camera.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja daar had ik ook naar gekeken maar inderdaad, wat een prijzen
Ik had laatst een leuke Lumix gezien maar eigenlijk zeggen al die kenmerken me ook niks
Fotos maken is dan ook een enorme overrated bezigheid. het is te simpel voor woorden, elke lul kan het, en doet het dus ook. En toch zijn er mensen die zich heel wat vinden als ze een keer een leuk plaatje hebben geschotenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:12 schreef Q. het volgende:
Ik maak wel 1000x zoveel foto's met mn iPhone als met mn digicam. De foon heb ik dan ook altijd bij me.
De sensor is ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Het belangrijkste van een slr (voor ons niet-fotografen) is de ongelooflijke snelheid van de ontsluiter. Volgens mij ben je een heel eind als je gewoon een fatsoenlijke compactcamera koopt die ook een megasnelle ontsluiter heeft.
Ik zou ook trots op mezelf zijn als ik eens een fatsoenlijke foto heb gemaaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fotos maken is dan ook een enorme overrated bezigheid. het is te simpel voor woorden, elke lul kan het, en doet het dus ook. En toch zijn er mensen die zich heel wat vinden als ze een keer een leuk plaatje hebben geschoten.
Fotograaf zijn is het nieuwe DJ.
Er zijn echt wel echt goeie fotografen hoor, maar voor elke goeie lopen er 1000 losers met een dikke camera door de stad. Pretentieus en er van overtuigd dat ze meer recht hebben om ergens te staan dan jijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou ook trots op mezelf zijn als ik eens een fatsoenlijke foto heb gemaakt![]()
Maar soms zie ik inderdaad foto's voorbijkomen op FB ofzo en dan is de maker helemaal trots en dan denk ikwhut
Dat er heel veel mensen die DENKEN dat ze er heel goed in zijn, daar ben ik het me eens. Dat goed fotograferen (en DJ'en) simpel is en elke lul het kan.... neuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fotos maken is dan ook een enorme overrated bezigheid. het is te simpel voor woorden, elke lul kan het, en doet het dus ook. En toch zijn er mensen die zich heel wat vinden als ze een keer een leuk plaatje hebben geschoten.
Ja, dat zeg ik toch ook, 1 op de 1000 is echt goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er heel veel mensen die DENKEN dat ze er heel goed in zijn, daar ben ik het me eens. Dat goed fotograferen (en DJ'en) simpel is en elke lul het kan.... neuhJa, elke lul KAN het, maar niet elke lul kan het GOED. Nogal een verschil
Vanuit de wereld. Je gaat mij niet vertellen dat er niet zoveel (redelijk) goede rockbands (noem maar wat) zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook, 1 op de 1000 is echt goed.
komop man, er komen 2000 (tweeduizend!!) "artiesten" naar het Amsterdam Dance Event, je kan mij niet wijsmaken dat het dan echt een kunst is om DJ te zijn.
Ik vind 2000 wel heel erg veel eigenlijk. Maar goed, ik ageer een beetje zoals je snapt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanuit de wereld. Je gaat mij niet vertellen dat er niet zoveel (redelijk) goede rockbands (noem maar wat) zijn.
Alleen Kane. Dan niks en dan de beatlesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanuit de wereld. Je gaat mij niet vertellen dat er niet zoveel (redelijk) goede rockbands (noem maar wat) zijn.
2000 van de.... wat? Hoeveel amateur DJ's?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook, 1 op de 1000 is echt goed.
komop man, er komen 2000 (tweeduizend!!) "artiesten" naar het Amsterdam Dance Event, je kan mij niet wijsmaken dat het dan echt een kunst is om DJ te zijn.
Mja, het is ook veel ja. Maar goed, dit is wel de top in heel wat genres, vanuit de hele wereld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 2000 wel heel erg veel eigenlijk. Maar goed, ik ageer een beetje zoals je snapt.
Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2000 van de.... wat? Hoeveel amateur DJ's?
Hoeveel rockbands komen er naar allerlei festivals, van de ... wat, hoeveel amateur muziekmakertjes?
Hoeveel wetenschappers doen een echt goede ontdekking van de wat, hoeveel science studenten?
Hoeveel.... juist ja.
Ja die duizenden andere idioten die een gitaar hebben gekocht, hun haar laten groeien en zich artiest noemen, vind je niet in die lijsten terug natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.
En dat vaak bands die soms al 40 jaar meegaan. DJ worden kan blijkbaar iedereen tegenwoordig.
nee, die worden door het kritische rockpubliek gewoon als niet goed genoeg bevonden, danceliefhebbers vinden alles met boemboembliepbliep al snel geweldigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja die duizenden andere idioten die een gitaar hebben gekocht, hun haar laten groeien en zich artiest noemen, vind je niet in die lijsten terug natuurlijk.
Bull. Shit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.
En dat vaak bands die soms al 40 jaar meegaan. DJ worden kan blijkbaar iedereen tegenwoordig.
Zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bull. Shit.
Je zit weer enorm vanaf je smaak-troon in je eigen straatje te praten en ageren en dat weet je zelf ook![]()
Waarom ga je er nog op in?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bull. Shit.
Je zit weer enorm vanaf je smaak-troon in je eigen straatje te praten en ageren en dat weet je zelf ook![]()
Ik wilde het gewoon even duidelijk maken, maar hij weet 't zelf ook welquote:
Joh! Denk je!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even duidelijk maken, maar hij weet 't zelf ook wel
Ik denk niet. Ik weet.quote:
Niet toevallig he, er is een event georganiseerd en daar komen ze voor. Niet dat ze er toevallig zijn en dat toen iemand dacht, weet je wat, laten we een event doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen.
Maar ik ben wel oprecht van mening dat het vak van DJ echt zwaar overrated is. Zoveel foto's op internet te vinden van hele grote DJ's met onaangesloten apparatuur, schuifjes van het mengpaneel op 0 etc en heel toevallig een macbookje op de tafel.
En ja, er zijn echt wel DJs die heel goed zijn, maar 2000, die allemaal toevallig naar Amsterdam komen? Ik vind het echt een duidelijk teken van overkill en overrated zijn.
Bite me.
ja maar, ja maar, hoeveel clubs etc zitten er dan zonder hun geweldige super awesome DJ als ze hier zitten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet toevallig he, er is een event georganiseerd en daar komen ze voor. Niet dat ze er toevallig zijn en dat toen iemand dacht, weet je wat, laten we een event doen
Ja en Henk van op de hoek kan met zijn gitaar ook best een deuntje tokkelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, hoeveel clubs etc zitten er dan zonder hun geweldige super awesome DJ als ze hier zitten?
Ik gok 0. er zijn meer mensen met een macbook.
Die staat toch niet op ADE he!?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en Henk van op de hoek kan met zijn gitaar ook best een deuntje tokkelenSuper simpel, als er maar geluid uit komt
Op de campiiiiing boem boem boem!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staat toch niet op ADE he!?!Ik hoef geen ome Henk op ADE
Ja. Ome Henk!quote:
Wat is een camping?quote:
Zoiets als een glamping maar dan met lauwe champagne.quote:
Gadverquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets als een glamping maar dan met lauwe champagne.
De leukste ontwikkeling is dat steeds meer mensen tablets als camera's gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
0 dagen kamperen. Dat is een hele uitdaging.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist in mijn day zero project staan dat ik moet gaan kamperen
Jezelf uitdagen en zo
Caravanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef Seikcid het volgende:
Het voordeel van kamperen is dat je altijd een tent hebt.
yaaaaaaaaaaaaay!quote:
luxequote:
Geen idee. Misschien staat het filter uit. Het werkt met een score, misschien was FOK! te braaf te laatste tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
waarom mag het nu weer?
jullie gingen niet harder werken?
Welkom terug!quote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Hoe wist je trouwens dat het weer werkte, zat je steeds te F5'en?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, werken? [ afbeelding ]
Wel eens een dikke Eskimo gezien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zou je meer afvallen in de kou dan op kamertemperatuur omdat je lichaam harder moet werken om een beetje warm te zijn?
Jazeker wel. Echter, het gaat met maar heel weinig tegelijk. Een calorie is 1ml vocht, 1 graad celcius opwarmen. Aangezien je lichaam grotendeels vocht is, kun je daar wel een kleine berekening op los laten. Niet al je delen warmen op, en sommige worden ook niet kouder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zou je meer afvallen in de kou dan op kamertemperatuur omdat je lichaam harder moet werken om een beetje warm te zijn?
Als je maar genoeg dooie zeehondjes eet he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eens een dikke Eskimo gezien?.
Het idee alleen al!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, werken? [ afbeelding ]
Gelukkig begreep je baas dat uiteindelijk ook. Een productieve Q, daar komen alleen maar problemen van.quote:
Waarschijnlijk zag die in dat de maatregel niet de beoogde efficientie tot gevolg had, toen Q's toetsenbord voor de 6e keer vervangen moest worden ivm een versleten F5 toets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig begreep je baas dat uiteindelijk ook. Een productieve Q, daar komen alleen maar problemen van.
En alle honger in de wereld ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
Gewoon Q er uit knikkeren en de financiële crisis is opgelost.
Opeten. Iez gezond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik las bieten. Wat moet jou nou met bieten?
ik vind bieten erg lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stijlvolquote:
Bieten & Borsjt!quote:
Zonder bieten geen Turks Fruit paniek!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben enig kindquote:
Als hij zo dichtbij staat was een klap voor zijn hoofd niet makkelijker?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Toen ik nog een jong Rhutje was deed iemand dat bij mij in de kroeg (hij zetten zijn glas zo recht in mijn decolleté )
ik heb hem uiteraard het glas naar zijn hoofd gegooit
Ik ben een enig enig kindquote:
Eng als in nauw, dat wel jaquote:
Echt eng hoe enig ik ben iddquote:
ik heb nog nooit iemand geslagenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij zo dichtbij staat was een klap voor zijn hoofd niet makkelijker?
Je mag dan wel enig zijn, maar ik ben enig kind! HEUL veul zieliger!quote:
Klein rhutje met haar ongerepte.... nee, ik zeg 't nietquote:
Ja, enorm zielug hoor, je ziet wat er van komt, enig kind zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag dan wel enig zijn, maar ik ben enig kind! HEUL veul zieliger!
En dan ook nog homo. En blond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm zielug hoor, je ziet wat er van komt, enig kind zijn..
Blonde homo dramaqueen met een onlineverslaving uit Brabant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ook nog homo. En blond.
My god! Dat ze me niet weggedaan hebben!
Oh ze hebben het geprobeerd hoor! De broertjes en zusjes zijn weg gelopen maar van jou kwamen ze maar niet afquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of alsnog doodvermoord!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mijn papa en mama konden geen kindjes krijgen omdat papa Angel vroegah overreden is door een vrachtwagen. En toen mama Angel na een paar weken buikpijn toch maar eens naar de dokter ging bleek dat ze al zeker 4 maanden zwanger was van een Engeltjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ze hebben het geprobeerd hoor! De broertjes en zusjes zijn weg gelopen maar van jou kwamen ze maar niet af
Postnatale abortiequote:
Of je moeder valt gewoon op dat soort types en ze heeft het gedaan met iemand die er op lijkt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mijn papa en mama konden geen kindjes krijgen omdat papa Angel vroegah overreden is door een vrachtwagen. En toen mama Angel na een paar weken buikpijn toch maar eens naar de dokter ging bleek dat ze al zeker 4 maanden zwanger was van een Engeltje
True Story!
Die DNA test is nooit gekomen omdat ik toch wel erg veel op papa Angel lijk
Met een van de broers!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je moeder valt gewoon op dat soort types en ze heeft het gedaan met iemand die er op lijkt?
En ook nog eens Brabant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een van de broers!
Blijft een dorp he
Hoe kan je nou niet weten dat je 3 maanden niet ongesteld bent trouwens?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een van de broers!
Blijft een dorp he
niet elke vrouw is dat heel regelmatigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet weten dat je 3 maanden niet ongesteld bent trouwens?
Nou ik geloof dat dat soort incestueuze dingen niet alleen des Brabants zijnquote:
Omdat dat bij sommige mensen gewoon doorgaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet weten dat je 3 maanden niet ongesteld bent trouwens?
3 maanden!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet elke vrouw is dat heel regelmatig
en er zijn veel redenen waarom het even weg kan blijven
nee hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 maanden!
Dat is niet onregelmatig dat is gewoon niet bestaand. Dan moet je naar een arts gaan
En t was ook nog eens een heel mager scharminkel, dus een klein beetje aankomen (van een ander mager scharminkel in de buik) viel niet eens opquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet elke vrouw is dat heel regelmatig
en er zijn veel redenen waarom het even weg kan blijven
Eerst Papa Evenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat dat soort incestueuze dingen niet alleen des Brabants zijn
epekuchepe
Zie het als voorproeven of zo hequote:
Ik zat in die tijd op de basisschool in de buurt van Epe. Wonderlijk hoe brute grappen 11-jarigen kunnen maken over incest...quote:
Ja die staan daar ook niet echt bij stil lijkt me. Maar zo is dat bij elk drama, elke ramp, elke ziekte etc. Je gaat je bijna zorgen maken als er GEEN brute grappen over komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zat in die tijd op de basisschool in de buurt van Epe. Wonderlijk hoe brute grappen 11-jarigen kunnen maken over incest...
Veluwe FTW!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat dat soort incestueuze dingen niet alleen des Brabants zijn
epekuchepe
Gelukkig niet! Het idee alleen al! Ang3l in een vrouw. Huuuuuuuu!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik kom natuurlijk heul niet uit een vagientje!
[ afbeelding ]
Jij bent geen homotarier, jij bent een homonistquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik kom natuurlijk heul niet uit een vagientje!
[ afbeelding ]
Als je alleen maar hetero's neemt ben je toch juist een heteronist?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent geen homotarier, jij bent een homonist.
Homosaurus Rex! RAAAWR!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent geen homotarier, jij bent een homonist.
In de prehistorie bestond ook nog geen glijmiddel natuurlijkquote:
Vagina's ftw.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de prehistorie bestond ook nog geen glijmiddel natuurlijk
Nee gekkie. Gister nog wel gekeken. Weet alleen niet welke reis beter is, die van Djoser of die van Shoestring.quote:
Waar wil je nu heen? Wanneer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gekkie. Gister nog wel gekeken. Weet alleen niet welke reis beter is, die van Djoser of die van Shoestring.
Dat is nog even! Maar er naar uit kijken is al tof!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Costa Rica of de westkust VS. najaar 2014
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is nog even! Maar er naar uit kijken is al tof!
Over tof gesproken!
[ afbeelding ]
Daar staan alleen 2 engeltj... waaait a minute!quote:
Normaal ben ik meer van de treotelbeertjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar staan alleen 2 engeltj... waaait a minute!![]()
![]()
Ik ook van jou!
![]()
![]()
Ik heb borsthaar hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Normaal ben ik meer van de treotelbeertjes
Ik heb glow in the dark verf?quote:
Kan, wat jij wilquote:
Radioactive, radioactiiiiiiiiiiiiiiive!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit de buurt van je piemel blijven
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Radioactive, radioactiiiiiiiiiiiiiiive!
Disturbingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |