Ja dat dan weer welquote:
Nu is een gepast moment.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
mijn tieten zijn wel echt mijn best feature
was het maar altijd gepast om ze te showen
ik deed het al hoorquote:
Touché.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik deed het al hoor
jij kunt het alleen niet zien
Stuur er maar een foto van of start maar een Skype videogesprek, dan ga ik er zeker wat van zeggen, oké?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop die van mij ook al de hele tijd te showen maar niemand die er wat van zegt
kom ze maar hier showen bij friet en cocktailsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop die van mij ook al de hele tijd te showen maar niemand die er wat van zegt
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
kom ze maar hier showen bij friet en cocktails
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?
Ik ben bereid tot een tieteneskimokus maar meer niet
Tieteneskimokusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je wel hoe pijnlijk een tietenbots kan zijn?
Ik ben bereid tot een tieteneskimokus maar meer niet
boobierub!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook samen een tietenbots of tietenknuffel doen natuurlijk.
Ja leuk enzo, maar waar blijft die foto nou?quote:
Morgen of overmorgen is ook goed.quote:
mooi!quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:45 schreef Q. het volgende:
Werken. Jeej. Geen hol te doen. Geen FOK. Dit wordt een lange week.
Vrouwenparkeerplaats?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n parkeerplaats wordt verbreedMet 8 cm
woohoo!
Was het maar zo'n feestquote:
Door het dakraam of de kofferbak?quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestDe vakken zijn veel te smal voor de hoerensloepen van de buren waardoor mijn koekblikje er soms niet eens tussenpaste. Nou ja, het paste wel, maar zoals afgelopen zaterdag kon ik dan niet meer uitstappen
Als je er niet bent, wat doe je hier dan?quote:
Aandacht trekken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Als je er niet bent, wat doe je hier dan?
Het gaat niet om de maat, het gaat om wat je ermee doet!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n parkeerplaats wordt verbreedMet 8 cm
woohoo!
Wanneer gaat hij dan eindelijk eens van FOK vertrekken?quote:
Wanneer zijn baas hem verbied nog op zijn mobiel te kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij dan eindelijk eens van FOK vertrekken?
Jij weer vrij vandaag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij dan eindelijk eens van FOK vertrekken?
Naar de passagierskant gewurmd, dat scheelde net twee cmquote:
Ook. Ben de afgelopen 3,5 wek vrij geweest.quote:
Waarom? Ben je weg geweest? Of gewoon vrij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook. Ben de afgelopen 3,5 wek vrij geweest.
Vakantie. Op familiebezoek geweest in Spanje, in de buurt van Barcelona. En daarna nog een midweek Madrid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
Waarom? Ben je weg geweest? Of gewoon vrij?
Oh lekker! Tenminste ik neem aan dat het lekker was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vakantie. Op familiebezoek geweest in Spanje, in de buurt van Barcelona. En daarna nog een midweek Madrid.
dan had ik 'm gewoon op 2 cm na tegen die auto rechts aangezet. Dat hij niet in het vak past is zijn probleem, niet jouw probleem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar de passagierskant gewurmd, dat scheelde net twee cmMoest m'n tas op de achterbank zetten en die er via de kofferbak uithalen ja.
Yup, drie weken prachtig weer gehad. Was gezellig om de familie weer es wat langere tijd te zien. Daarnaast ook een hoop bezocht in de omgeving. En heerlijk gegeten, met name in Madrid. Die tapas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
Oh lekker! Tenminste ik neem aan dat het lekker was.
Was het lekker? Gezellig en leuk?
Heb je Q gemist?
Volgend jaar wil ik misschien roadtrip door zuid spanje doen. Lekker met de auto rond karren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, drie weken prachtig weer gehad. Was gezellig om de familie weer es wat langere tijd te zien. Daarnaast ook een hoop bezocht in de omgeving. En heerlijk gegeten, met name in Madrid. Die tapas.
Q gemist? Totaal niet.
Waren we maar allemaal zo'n stoere held als jij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
dan had ik 'm gewoon op 2 cm na tegen die auto rechts aangezet. Dat hij niet in het vak past is zijn probleem, niet jouw probleem.
Het gaat nog steeds over GTA5 toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren we maar allemaal zo'n stoere held als jij.CL niet, want CL.
![]()
![]()
Mooi plan. Genoeg moois te zien daar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
Volgend jaar wil ik misschien roadtrip door zuid spanje doen. Lekker met de auto rond karren.
Misschien wil ik volgend jaar heel iets anders! Maar nu lijkt het tof!
Mooi dat het leuk was. Kan je morgen weer hard aan de slag en geld verdienen!
Ja, maar een of andere flapdrol had z'n auto schuin achter mijn vak gezet dus ik kreeg hem ook niet meer recht, was al blij dat hij zo nauw in het vak kon. Heb het drie keer geprobeerd maar die lelijke kutauto achter me stond ook in de weg, kon die hoek niet makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dan had ik 'm gewoon op 2 cm na tegen die auto rechts aangezet. Dat hij niet in het vak past is zijn probleem, niet jouw probleem.
Tijdens het poepen? Weet niet of mn baas zin heeft om mijn poep-gedrag te observeren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer zijn baas hem verbied nog op zijn mobiel te kijken
Laten trekken.quote:
Op vakantie is bijna altijd een mooi plan. ik zou er mijn beroep van moeten maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi plan. Genoeg moois te zien daar.
Ja, dat helaas dan weer wel.
Een vaardigheid die niet iedereen beheerst helaas.quote:
En we hebben nog geeneens geluncht of gebierd samen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
Op vakantie is bijna altijd een mooi plan. ik zou er mijn beroep van moeten maken.
Ik ben wel weer bijna weg uit Den Haag (thank God!)
Ja, dat is wel het voordeel van homo zijn denk ik, dat gaat daar niet opquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vaardigheid die niet iedereen beheerst helaas.
Dus je trekt niet mee?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:51 schreef Tally het volgende:
Ja sorry op het moment moet ik even het er van nemen voor de studie.
De kindjes zijn bij Opa en Oma dus ik kan even hard aan de slag!
Nu even niet. Kan ik het tegoed houden?quote:
Ik zal het aan angel vragenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu even niet. Kan ik het tegoed houden?
Da's ook het enige voordeel dat ik kan bedenken. Nou ja, naast pijpvaardigheden natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is wel het voordeel van homo zijn denk ik, dat gaat daar niet op.
Ik wacht in spanning af. Ondertussen maak ik even mijn vraagstukken.quote:
Wat is de vraag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af. Ondertussen maak ik even mijn vraagstukken.
Ik moet een kolommenbalans maken van verschillende bedrijven.quote:
O, er zijn er genoeg die er niks van kunnen. Dat je denkt: Doe je dat zou ook bij jezelf?!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het voordeel van homo zijn denk ik, dat gaat daar niet op.
Ik denk dat ik je daar eerder mee kan helpen dan met trekkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet een kolommenbalans maken van verschillende bedrijven.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je daar eerder mee kan helpen dan met trekken
Ik moet nog 1 aflevering Da Vinci Demons kijken dan heb ik seizoen 1 gekeken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik heb breaking bad uitgekeken!
Nooit meer BB
Vrouwen en parkeren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar een of andere flapdrol had z'n auto schuin achter mijn vak gezet dus ik kreeg hem ook niet meer recht, was al blij dat hij zo nauw in het vak kon. Heb het drie keer geprobeerd maar die lelijke kutauto achter me stond ook in de weg, kon die hoek niet makenMaar de auto links van me stond verkeerd, die stond half tegen mijn vak. De ruimte rechts is normaal
Hoe die buurman gister in z'n auto is gekomen is me een raadsel, want die stond dus helemaal ingebouwd, maar hij is wel weggeweest want ik kon weer instappen.
En als ik hem dan zie, zegt ie 'ja je moet hem er achteruit insteken, dat is makkelijker! Gewoon op de spiegels!' Alsof dat vak dan ineens een halve meter breder wordt
Ja dat zegt iedereen wel steeds en ik geef toe, ik ben geen held, maar dit was echt belachelijk. De mensen van de VvE hebben me ook weleens bezig gezien. Ik kom 's avonds meestal als laatste thuis dus ik ben altijd de lul. Kreeg laatst nog van een van de buren de opmerking 'nou, zie hem daar maar eens uit te krijgen!' Ik had hem er de dag ervoor ook tussen gekregen, dat was ergerquote:
Ik ga misschien vanavond aan seizoen 1 beginnen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik heb breaking bad uitgekeken!
Nooit meer BB
Misschien? Waar hangt dat vanaf?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanavond aan seizoen 1 beginnen.
Dat je blond bent helpt waarschijnlijk ook niet, qua opmerkingen dan. Je parkeerskills worden uiteraard niet beïnvloed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen wel steeds en ik geef toe, ik ben geen held, maar dit was echt belachelijk. De mensen van de VvE hebben me ook weleens bezig gezien. Ik kom 's avonds meestal als laatste thuis dus ik ben altijd de lul. Kreeg laatst nog van een van de buren de opmerking 'nou, zie hem daar maar eens uit te krijgen!' Ik had hem er de dag ervoor ook tussen gekregen, dat was erger
Mijn broertje precies hetzelfde, die zat nog met een 25Mbit abo, inmiddels dus 200Mbit voor hetzelfde geld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Awww, 't Vlaminkje van UPC helpdesk was super lief tegen mij
Ze hadden mijn mail-adres geblokkeerd. Zomaar. Stond geen reden bij. kan spam zijn, phishing, betalingsachterstand... maar da's allemaal niet aan de hand. Dus hij zou de blokkade er af halen. Belt ie me 2 min later terug dat ie zag dat ik nog een oude modem had en een oud abonnement (klopt) en of ie dat voor me om mocht zetten, want dat scheelt me 20 eur per maand en dat kreeg ik nog een nieuwe modem en sneller internet ook
Ja sorry, ik kijk daar nooit naarIk heb dat abonnement al zoooo lang en als t werkt dan werkt 't
![]()
![]()
Zin, bootycalls, andere seriesquote:
Ik had ook die 25 nogquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn broertje precies hetzelfde, die zat nog met een 25Mbit abo, inmiddels dus 200Mbit voor hetzelfde geld.
Nou ja, dat is opzich ook niet zo'n ramp, maar wat je zegt, hetzelfde geld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had ook die 25 nog
Maar hallo, als een serie binnen 2min binnen is, en een film binnen 5 a 10... who cares!
Maar wel als t dus minder geld is voor meer![]()
Ja, nou, laat dat bij mij dan 15 min zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is opzich ook niet zo'n ramp, maar wat je zegt, hetzelfde geld.
Maar soms is het wel lekker hoor, ik zag gisteren een aankondiging voor Django Unchained bijv en had zoiets van, hey die wil ik nog wel een keer zien .
8 min later zat ik de 1080p DTS versie te kijken.
Boven een goede beurt ja?quote:
Natuurlijke breaking bad kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boven een goede beurt ja?
Of bedoel je barebacken?
Een 1080p in 15 minuten met 3MB/s, mwah, dan zou die 2,7GB zijn, dat kan niet he.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nou, laat dat bij mij dan 15 min zijnIncl opstarten PS3 en aanzetten Media Server.
Maar goed, inderdaad, als je dus nooit naar je abonnement kijkt omdat ie goed genoeg is... dan betaal je dus te veel, want inmiddels zijn de prijzen idd gezakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |