Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2000 van de.... wat? Hoeveel amateur DJ's?
Hoeveel rockbands komen er naar allerlei festivals, van de ... wat, hoeveel amateur muziekmakertjes?
Hoeveel wetenschappers doen een echt goede ontdekking van de wat, hoeveel science studenten?
Hoeveel.... juist ja.
Ja die duizenden andere idioten die een gitaar hebben gekocht, hun haar laten groeien en zich artiest noemen, vind je niet in die lijsten terug natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.
En dat vaak bands die soms al 40 jaar meegaan. DJ worden kan blijkbaar iedereen tegenwoordig.
nee, die worden door het kritische rockpubliek gewoon als niet goed genoeg bevonden, danceliefhebbers vinden alles met boemboembliepbliep al snel geweldigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja die duizenden andere idioten die een gitaar hebben gekocht, hun haar laten groeien en zich artiest noemen, vind je niet in die lijsten terug natuurlijk.
Bull. Shit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.
En dat vaak bands die soms al 40 jaar meegaan. DJ worden kan blijkbaar iedereen tegenwoordig.
Zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bull. Shit.
Je zit weer enorm vanaf je smaak-troon in je eigen straatje te praten en ageren en dat weet je zelf ook![]()
Waarom ga je er nog op in?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bull. Shit.
Je zit weer enorm vanaf je smaak-troon in je eigen straatje te praten en ageren en dat weet je zelf ook![]()
Ik wilde het gewoon even duidelijk maken, maar hij weet 't zelf ook welquote:
Joh! Denk je!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even duidelijk maken, maar hij weet 't zelf ook wel
Ik denk niet. Ik weet.quote:
Niet toevallig he, er is een event georganiseerd en daar komen ze voor. Niet dat ze er toevallig zijn en dat toen iemand dacht, weet je wat, laten we een event doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen.
Maar ik ben wel oprecht van mening dat het vak van DJ echt zwaar overrated is. Zoveel foto's op internet te vinden van hele grote DJ's met onaangesloten apparatuur, schuifjes van het mengpaneel op 0 etc en heel toevallig een macbookje op de tafel.
En ja, er zijn echt wel DJs die heel goed zijn, maar 2000, die allemaal toevallig naar Amsterdam komen? Ik vind het echt een duidelijk teken van overkill en overrated zijn.
Bite me.
ja maar, ja maar, hoeveel clubs etc zitten er dan zonder hun geweldige super awesome DJ als ze hier zitten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet toevallig he, er is een event georganiseerd en daar komen ze voor. Niet dat ze er toevallig zijn en dat toen iemand dacht, weet je wat, laten we een event doen
Ja en Henk van op de hoek kan met zijn gitaar ook best een deuntje tokkelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, hoeveel clubs etc zitten er dan zonder hun geweldige super awesome DJ als ze hier zitten?
Ik gok 0. er zijn meer mensen met een macbook.
Die staat toch niet op ADE he!?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en Henk van op de hoek kan met zijn gitaar ook best een deuntje tokkelenSuper simpel, als er maar geluid uit komt
Op de campiiiiing boem boem boem!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staat toch niet op ADE he!?!Ik hoef geen ome Henk op ADE
Ja. Ome Henk!quote:
Wat is een camping?quote:
Zoiets als een glamping maar dan met lauwe champagne.quote:
Gadverquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets als een glamping maar dan met lauwe champagne.
De leukste ontwikkeling is dat steeds meer mensen tablets als camera's gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fotos maken is dan ook een enorme overrated bezigheid. het is te simpel voor woorden, elke lul kan het, en doet het dus ook. En toch zijn er mensen die zich heel wat vinden als ze een keer een leuk plaatje hebben geschoten.
Fotograaf zijn is het nieuwe DJ.
0 dagen kamperen. Dat is een hele uitdaging.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist in mijn day zero project staan dat ik moet gaan kamperen
Jezelf uitdagen en zo
Caravanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef Seikcid het volgende:
Het voordeel van kamperen is dat je altijd een tent hebt.
yaaaaaaaaaaaaay!quote:
luxequote:
Geen idee. Misschien staat het filter uit. Het werkt met een score, misschien was FOK! te braaf te laatste tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
waarom mag het nu weer?
jullie gingen niet harder werken?
Welkom terug!quote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Hoe wist je trouwens dat het weer werkte, zat je steeds te F5'en?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, werken? [ afbeelding ]
Wel eens een dikke Eskimo gezien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zou je meer afvallen in de kou dan op kamertemperatuur omdat je lichaam harder moet werken om een beetje warm te zijn?
Jazeker wel. Echter, het gaat met maar heel weinig tegelijk. Een calorie is 1ml vocht, 1 graad celcius opwarmen. Aangezien je lichaam grotendeels vocht is, kun je daar wel een kleine berekening op los laten. Niet al je delen warmen op, en sommige worden ook niet kouder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zou je meer afvallen in de kou dan op kamertemperatuur omdat je lichaam harder moet werken om een beetje warm te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |