Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Hoe wist je trouwens dat het weer werkte, zat je steeds te F5'en?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, werken? [ afbeelding ]
Wel eens een dikke Eskimo gezien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zou je meer afvallen in de kou dan op kamertemperatuur omdat je lichaam harder moet werken om een beetje warm te zijn?
Jazeker wel. Echter, het gaat met maar heel weinig tegelijk. Een calorie is 1ml vocht, 1 graad celcius opwarmen. Aangezien je lichaam grotendeels vocht is, kun je daar wel een kleine berekening op los laten. Niet al je delen warmen op, en sommige worden ook niet kouder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zou je meer afvallen in de kou dan op kamertemperatuur omdat je lichaam harder moet werken om een beetje warm te zijn?
Als je maar genoeg dooie zeehondjes eet he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eens een dikke Eskimo gezien?.
Het idee alleen al!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, werken? [ afbeelding ]
Gelukkig begreep je baas dat uiteindelijk ook. Een productieve Q, daar komen alleen maar problemen van.quote:
Waarschijnlijk zag die in dat de maatregel niet de beoogde efficientie tot gevolg had, toen Q's toetsenbord voor de 6e keer vervangen moest worden ivm een versleten F5 toets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig begreep je baas dat uiteindelijk ook. Een productieve Q, daar komen alleen maar problemen van.
En alle honger in de wereld ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
Gewoon Q er uit knikkeren en de financiële crisis is opgelost.
Opeten. Iez gezond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik las bieten. Wat moet jou nou met bieten?
ik vind bieten erg lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stijlvolquote:
Bieten & Borsjt!quote:
Zonder bieten geen Turks Fruit paniek!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |