Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Hoe wist je trouwens dat het weer werkte, zat je steeds te F5'en?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, werken? [ afbeelding ]
Wel eens een dikke Eskimo gezien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zou je meer afvallen in de kou dan op kamertemperatuur omdat je lichaam harder moet werken om een beetje warm te zijn?
Jazeker wel. Echter, het gaat met maar heel weinig tegelijk. Een calorie is 1ml vocht, 1 graad celcius opwarmen. Aangezien je lichaam grotendeels vocht is, kun je daar wel een kleine berekening op los laten. Niet al je delen warmen op, en sommige worden ook niet kouder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zou je meer afvallen in de kou dan op kamertemperatuur omdat je lichaam harder moet werken om een beetje warm te zijn?
Als je maar genoeg dooie zeehondjes eet he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eens een dikke Eskimo gezien?.
Het idee alleen al!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, werken? [ afbeelding ]
Gelukkig begreep je baas dat uiteindelijk ook. Een productieve Q, daar komen alleen maar problemen van.quote:
Waarschijnlijk zag die in dat de maatregel niet de beoogde efficientie tot gevolg had, toen Q's toetsenbord voor de 6e keer vervangen moest worden ivm een versleten F5 toets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig begreep je baas dat uiteindelijk ook. Een productieve Q, daar komen alleen maar problemen van.
En alle honger in de wereld ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
Gewoon Q er uit knikkeren en de financiële crisis is opgelost.
Opeten. Iez gezond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik las bieten. Wat moet jou nou met bieten?
ik vind bieten erg lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stijlvolquote:
Bieten & Borsjt!quote:
Zonder bieten geen Turks Fruit paniek!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben enig kindquote:
Als hij zo dichtbij staat was een klap voor zijn hoofd niet makkelijker?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Toen ik nog een jong Rhutje was deed iemand dat bij mij in de kroeg (hij zetten zijn glas zo recht in mijn decolleté )
ik heb hem uiteraard het glas naar zijn hoofd gegooit
Ik ben een enig enig kindquote:
Eng als in nauw, dat wel jaquote:
Echt eng hoe enig ik ben iddquote:
ik heb nog nooit iemand geslagenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij zo dichtbij staat was een klap voor zijn hoofd niet makkelijker?
Je mag dan wel enig zijn, maar ik ben enig kind! HEUL veul zieliger!quote:
Klein rhutje met haar ongerepte.... nee, ik zeg 't nietquote:
Ja, enorm zielug hoor, je ziet wat er van komt, enig kind zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag dan wel enig zijn, maar ik ben enig kind! HEUL veul zieliger!
En dan ook nog homo. En blond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm zielug hoor, je ziet wat er van komt, enig kind zijn..
Blonde homo dramaqueen met een onlineverslaving uit Brabant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ook nog homo. En blond.
My god! Dat ze me niet weggedaan hebben!
Oh ze hebben het geprobeerd hoor! De broertjes en zusjes zijn weg gelopen maar van jou kwamen ze maar niet afquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of alsnog doodvermoord!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mijn papa en mama konden geen kindjes krijgen omdat papa Angel vroegah overreden is door een vrachtwagen. En toen mama Angel na een paar weken buikpijn toch maar eens naar de dokter ging bleek dat ze al zeker 4 maanden zwanger was van een Engeltjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ze hebben het geprobeerd hoor! De broertjes en zusjes zijn weg gelopen maar van jou kwamen ze maar niet af
Postnatale abortiequote:
Of je moeder valt gewoon op dat soort types en ze heeft het gedaan met iemand die er op lijkt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mijn papa en mama konden geen kindjes krijgen omdat papa Angel vroegah overreden is door een vrachtwagen. En toen mama Angel na een paar weken buikpijn toch maar eens naar de dokter ging bleek dat ze al zeker 4 maanden zwanger was van een Engeltje
True Story!
Die DNA test is nooit gekomen omdat ik toch wel erg veel op papa Angel lijk
Met een van de broers!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je moeder valt gewoon op dat soort types en ze heeft het gedaan met iemand die er op lijkt?
En ook nog eens Brabant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een van de broers!
Blijft een dorp he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |