Hoe kan je nou niet weten dat je 3 maanden niet ongesteld bent trouwens?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een van de broers!
Blijft een dorp he
niet elke vrouw is dat heel regelmatigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet weten dat je 3 maanden niet ongesteld bent trouwens?
Nou ik geloof dat dat soort incestueuze dingen niet alleen des Brabants zijnquote:
Omdat dat bij sommige mensen gewoon doorgaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet weten dat je 3 maanden niet ongesteld bent trouwens?
3 maanden!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet elke vrouw is dat heel regelmatig
en er zijn veel redenen waarom het even weg kan blijven
nee hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 maanden!
Dat is niet onregelmatig dat is gewoon niet bestaand. Dan moet je naar een arts gaan
En t was ook nog eens een heel mager scharminkel, dus een klein beetje aankomen (van een ander mager scharminkel in de buik) viel niet eens opquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet elke vrouw is dat heel regelmatig
en er zijn veel redenen waarom het even weg kan blijven
Eerst Papa Evenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat dat soort incestueuze dingen niet alleen des Brabants zijn
epekuchepe
Zie het als voorproeven of zo hequote:
Ik zat in die tijd op de basisschool in de buurt van Epe. Wonderlijk hoe brute grappen 11-jarigen kunnen maken over incest...quote:
Ja die staan daar ook niet echt bij stil lijkt me. Maar zo is dat bij elk drama, elke ramp, elke ziekte etc. Je gaat je bijna zorgen maken als er GEEN brute grappen over komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zat in die tijd op de basisschool in de buurt van Epe. Wonderlijk hoe brute grappen 11-jarigen kunnen maken over incest...
Veluwe FTW!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat dat soort incestueuze dingen niet alleen des Brabants zijn
epekuchepe
Gelukkig niet! Het idee alleen al! Ang3l in een vrouw. Huuuuuuuu!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik kom natuurlijk heul niet uit een vagientje!
[ afbeelding ]
Jij bent geen homotarier, jij bent een homonistquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik kom natuurlijk heul niet uit een vagientje!
[ afbeelding ]
Als je alleen maar hetero's neemt ben je toch juist een heteronist?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent geen homotarier, jij bent een homonist.
Homosaurus Rex! RAAAWR!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent geen homotarier, jij bent een homonist.
In de prehistorie bestond ook nog geen glijmiddel natuurlijkquote:
Vagina's ftw.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de prehistorie bestond ook nog geen glijmiddel natuurlijk
Nee gekkie. Gister nog wel gekeken. Weet alleen niet welke reis beter is, die van Djoser of die van Shoestring.quote:
Waar wil je nu heen? Wanneer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gekkie. Gister nog wel gekeken. Weet alleen niet welke reis beter is, die van Djoser of die van Shoestring.
Dat is nog even! Maar er naar uit kijken is al tof!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Costa Rica of de westkust VS. najaar 2014
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is nog even! Maar er naar uit kijken is al tof!
Over tof gesproken!
[ afbeelding ]
Daar staan alleen 2 engeltj... waaait a minute!quote:
Normaal ben ik meer van de treotelbeertjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar staan alleen 2 engeltj... waaait a minute!![]()
![]()
Ik ook van jou!
![]()
![]()
Ik heb borsthaar hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Normaal ben ik meer van de treotelbeertjes
Ik heb glow in the dark verf?quote:
Kan, wat jij wilquote:
Radioactive, radioactiiiiiiiiiiiiiiive!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit de buurt van je piemel blijven
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Radioactive, radioactiiiiiiiiiiiiiiive!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |