200 ja, ik heb ook nog 150 omdat mijn wijncentrale nog niet geschikt is, bij mijn broertje kon het wel al.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:26 schreef stbabylon het volgende:
EN WAT? 200 MBit/s???
Eens kijken waarom ik dat niet heb met het duurste abo
Ik heb even gekeken, UPC 200, Ziggo maar 150. Grom. Gelukkig nog altijd ruim meer dan glasvezel. Ach, Ziggo zal binnenkort ook wel weer hoger worden. 19MB/s is wel wat traag namelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
200 ja, ik heb ook nog 150 omdat mijn wijncentrale nog niet geschikt is, bij mijn broertje kon het wel al.
Niemand houdt van een betweterquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een 1080p in 15 minuten met 3MB/s, mwah, dan zou die 2,7GB zijn, dat kan niet he.
Kan prima hoor. Maar dan is het gewoon hoge resolutie baggerkwaliteitquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een 1080p in 15 minuten met 3MB/s, mwah, dan zou die 2,7GB zijn, dat kan niet he.
Ja? Zelfde duur, 1080p en dan nog bagger? Ik dacht dat 1080p de kwaliteit al was, en dat dat sowieso x MB per seconde film was...quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Maar dan is het gewoon hoge resolutie baggerkwaliteit
"Mijn foto's zijn beter want ze zijn 4324324 megapixelzzzz en die van jou maar 5!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? Zelfde duur, 1080p en dan nog bagger? Ik dacht dat 1080p de kwaliteit al was, en dat dat sowieso x MB per seconde film was...
Leuk als je je appartementengebouw wil behangen met fotobehangquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
"Mijn foto's zijn beter want ze zijn 4324324 megapixelzzzz en die van jou maar 5!"
Werkt altijd goed op de lachspieren ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
"Mijn foto's zijn beter want ze zijn 4324324 megapixelzzzz en die van jou maar 5!"
Ik was ook van plan nog jaren met mijn camera te doen. Dacht mijn lens-mechanisme alleen anders overquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Werkt altijd goed op de lachspieren ja.Ik ben van plan om nog jaren met mijn D90 te doen. Ondanks dat ie 'maar' 12MP heeft.
Slr? Misschien is repareren dan nog een optie..quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ook van plan nog jaren met mijn camera te doen. Dacht mijn lens-mechanisme alleen anders over
Dan is een nieuwe goedkoper hoor tegenwoordig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Slr? Misschien is repareren dan nog een optie..
Ik vind foto's die ik maak met mijn D50 nog altijd vele malen mooier dan de digitale compact camera die ik laatst hebt gekocht. Hulde aan de SLR.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:
Werkt altijd goed op de lachspieren ja.Ik ben van plan om nog jaren met mijn D90 te doen. Ondanks dat ie 'maar' 12MP heeft.
Gewoon één grote foto.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk als je je appartementengebouw wil behangen met fotobehang
je laat hem wat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Stuur maar op, laat ik hem wel afrukken.
De grootte van de sensor blijft bepalend ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind foto's die ik maak met mijn D50 nog altijd vele malen mooier dan de digitale compact camera die ik laatst hebt gekocht. Hulde aan de SLR.
Jesus tittyfuckin' christ!quote:
Eigenlijk wil ik een full frame DSLR, maar da's dan wel weer erg prijzig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef Seikcid het volgende:
De grootte van de sensor blijft bepalend ja.
Ik ook wel inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik een full frame DSLR, maar da's dan wel weer erg prijzig.
Herkenbaar. Ik heb zo'n rugzak, waarin je al je camerameuk onderin kwijt kan. In het bovenvak kun je dan nog es iets meenemen van een reisgids, een fles water, eten e.d. Loop je wel te sjouwen, maar het is in elk geval multifunctioneel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Seikcid het volgende:
Ik ook wel inderdaadAl wordt het gewicht e.d. dan wel steeds meer een issue. Zeker op vakantie loop ik graag rond zonder tas e.d. en heb ik alleen een 18-135mm bij me.
De mijne ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:59 schreef CherryLips het volgende:
O ik ben echt een Japanner geloof ik. Met m'n telefoon nu helemaal, ding staat helemaal vol met foto's.
Foto's met telefoon zijn bijna allemaal ruk. Ik vind het niks. Snapshot materiaal voor een feestje, een los moment of iets. Niet als camera.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne ook
Heb geen normale fototoestel
Ja dat wel. Maar die telefoon heb ik altijd bij me en staat altijd aan, dus snel onzinfoto's maken. Op vakantie neem ik de camera mee maar zo heel veel beter zijn die foto's niet echtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Foto's met telefoon zijn bijna allemaal ruk. Ik vind het niks. Snapshot materiaal voor een feestje, een los moment of iets. Niet als camera.
Ik vind er nog steeds een absurd groot verschil tussen een spiegelreflex en de gemiddelde moderne compact zitten. En eigenlijk ook nog tussen mobiel en de moderne compact.quote:
Er zijn hele goeie compacts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat heb ik met m'n normale camera ook, die maakt ook geen mooie foto's als het iets bewolkt is, of binnen. Veel ruis enzo. Daarom wil ik eigenlijk een keer een nieuwe maar volgens mij hebben al die compacts daar moeite mee.
Denk wel dat dat het bij mij gaat worden. Of het moet gek lopen. Misschien tzt een FOT topic openen maar voorgaande topics hebben nog geen succes gehad. Terwijl op andere websites lijken mensen erg tevreden met hun systeem camera.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja daar had ik ook naar gekeken maar inderdaad, wat een prijzen
Ik had laatst een leuke Lumix gezien maar eigenlijk zeggen al die kenmerken me ook niks
Fotos maken is dan ook een enorme overrated bezigheid. het is te simpel voor woorden, elke lul kan het, en doet het dus ook. En toch zijn er mensen die zich heel wat vinden als ze een keer een leuk plaatje hebben geschotenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:12 schreef Q. het volgende:
Ik maak wel 1000x zoveel foto's met mn iPhone als met mn digicam. De foon heb ik dan ook altijd bij me.
De sensor is ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Het belangrijkste van een slr (voor ons niet-fotografen) is de ongelooflijke snelheid van de ontsluiter. Volgens mij ben je een heel eind als je gewoon een fatsoenlijke compactcamera koopt die ook een megasnelle ontsluiter heeft.
Ik zou ook trots op mezelf zijn als ik eens een fatsoenlijke foto heb gemaaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fotos maken is dan ook een enorme overrated bezigheid. het is te simpel voor woorden, elke lul kan het, en doet het dus ook. En toch zijn er mensen die zich heel wat vinden als ze een keer een leuk plaatje hebben geschoten.
Fotograaf zijn is het nieuwe DJ.
Er zijn echt wel echt goeie fotografen hoor, maar voor elke goeie lopen er 1000 losers met een dikke camera door de stad. Pretentieus en er van overtuigd dat ze meer recht hebben om ergens te staan dan jijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou ook trots op mezelf zijn als ik eens een fatsoenlijke foto heb gemaakt![]()
Maar soms zie ik inderdaad foto's voorbijkomen op FB ofzo en dan is de maker helemaal trots en dan denk ikwhut
Dat er heel veel mensen die DENKEN dat ze er heel goed in zijn, daar ben ik het me eens. Dat goed fotograferen (en DJ'en) simpel is en elke lul het kan.... neuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fotos maken is dan ook een enorme overrated bezigheid. het is te simpel voor woorden, elke lul kan het, en doet het dus ook. En toch zijn er mensen die zich heel wat vinden als ze een keer een leuk plaatje hebben geschoten.
Ja, dat zeg ik toch ook, 1 op de 1000 is echt goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er heel veel mensen die DENKEN dat ze er heel goed in zijn, daar ben ik het me eens. Dat goed fotograferen (en DJ'en) simpel is en elke lul het kan.... neuhJa, elke lul KAN het, maar niet elke lul kan het GOED. Nogal een verschil
Vanuit de wereld. Je gaat mij niet vertellen dat er niet zoveel (redelijk) goede rockbands (noem maar wat) zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook, 1 op de 1000 is echt goed.
komop man, er komen 2000 (tweeduizend!!) "artiesten" naar het Amsterdam Dance Event, je kan mij niet wijsmaken dat het dan echt een kunst is om DJ te zijn.
Ik vind 2000 wel heel erg veel eigenlijk. Maar goed, ik ageer een beetje zoals je snapt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanuit de wereld. Je gaat mij niet vertellen dat er niet zoveel (redelijk) goede rockbands (noem maar wat) zijn.
Alleen Kane. Dan niks en dan de beatlesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanuit de wereld. Je gaat mij niet vertellen dat er niet zoveel (redelijk) goede rockbands (noem maar wat) zijn.
2000 van de.... wat? Hoeveel amateur DJ's?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook, 1 op de 1000 is echt goed.
komop man, er komen 2000 (tweeduizend!!) "artiesten" naar het Amsterdam Dance Event, je kan mij niet wijsmaken dat het dan echt een kunst is om DJ te zijn.
Mja, het is ook veel ja. Maar goed, dit is wel de top in heel wat genres, vanuit de hele wereld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 2000 wel heel erg veel eigenlijk. Maar goed, ik ageer een beetje zoals je snapt.
Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2000 van de.... wat? Hoeveel amateur DJ's?
Hoeveel rockbands komen er naar allerlei festivals, van de ... wat, hoeveel amateur muziekmakertjes?
Hoeveel wetenschappers doen een echt goede ontdekking van de wat, hoeveel science studenten?
Hoeveel.... juist ja.
Ja die duizenden andere idioten die een gitaar hebben gekocht, hun haar laten groeien en zich artiest noemen, vind je niet in die lijsten terug natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.
En dat vaak bands die soms al 40 jaar meegaan. DJ worden kan blijkbaar iedereen tegenwoordig.
nee, die worden door het kritische rockpubliek gewoon als niet goed genoeg bevonden, danceliefhebbers vinden alles met boemboembliepbliep al snel geweldigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja die duizenden andere idioten die een gitaar hebben gekocht, hun haar laten groeien en zich artiest noemen, vind je niet in die lijsten terug natuurlijk.
Bull. Shit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als je de festival-linups ziet van de europese festivals kom je hooguit op een paar honderd bands uit.
En dat vaak bands die soms al 40 jaar meegaan. DJ worden kan blijkbaar iedereen tegenwoordig.
Zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bull. Shit.
Je zit weer enorm vanaf je smaak-troon in je eigen straatje te praten en ageren en dat weet je zelf ook![]()
Waarom ga je er nog op in?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bull. Shit.
Je zit weer enorm vanaf je smaak-troon in je eigen straatje te praten en ageren en dat weet je zelf ook![]()
Ik wilde het gewoon even duidelijk maken, maar hij weet 't zelf ook welquote:
Joh! Denk je!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even duidelijk maken, maar hij weet 't zelf ook wel
Ik denk niet. Ik weet.quote:
Niet toevallig he, er is een event georganiseerd en daar komen ze voor. Niet dat ze er toevallig zijn en dat toen iemand dacht, weet je wat, laten we een event doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen.
Maar ik ben wel oprecht van mening dat het vak van DJ echt zwaar overrated is. Zoveel foto's op internet te vinden van hele grote DJ's met onaangesloten apparatuur, schuifjes van het mengpaneel op 0 etc en heel toevallig een macbookje op de tafel.
En ja, er zijn echt wel DJs die heel goed zijn, maar 2000, die allemaal toevallig naar Amsterdam komen? Ik vind het echt een duidelijk teken van overkill en overrated zijn.
Bite me.
ja maar, ja maar, hoeveel clubs etc zitten er dan zonder hun geweldige super awesome DJ als ze hier zitten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet toevallig he, er is een event georganiseerd en daar komen ze voor. Niet dat ze er toevallig zijn en dat toen iemand dacht, weet je wat, laten we een event doen
Ja en Henk van op de hoek kan met zijn gitaar ook best een deuntje tokkelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, hoeveel clubs etc zitten er dan zonder hun geweldige super awesome DJ als ze hier zitten?
Ik gok 0. er zijn meer mensen met een macbook.
Die staat toch niet op ADE he!?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en Henk van op de hoek kan met zijn gitaar ook best een deuntje tokkelenSuper simpel, als er maar geluid uit komt
Op de campiiiiing boem boem boem!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staat toch niet op ADE he!?!Ik hoef geen ome Henk op ADE
Ja. Ome Henk!quote:
Wat is een camping?quote:
Zoiets als een glamping maar dan met lauwe champagne.quote:
Gadverquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets als een glamping maar dan met lauwe champagne.
De leukste ontwikkeling is dat steeds meer mensen tablets als camera's gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
0 dagen kamperen. Dat is een hele uitdaging.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist in mijn day zero project staan dat ik moet gaan kamperen
Jezelf uitdagen en zo
Caravanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef Seikcid het volgende:
Het voordeel van kamperen is dat je altijd een tent hebt.
yaaaaaaaaaaaaay!quote:
luxequote:
Geen idee. Misschien staat het filter uit. Het werkt met een score, misschien was FOK! te braaf te laatste tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
waarom mag het nu weer?
jullie gingen niet harder werken?
Welkom terug!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |