SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
In al die weken online heb ik slechts 1 Nederlander getroffen. Ik speel nu maar gewoon zonder geluid want nog één Spaans kinderstemmetje en ik krijg een seizure.-![]()
GTA online is er pas 11 dagen waarvan het pas 6 dagen werktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef regiliopeace het volgende:
In al die weken online heb ik slechts 1 Nederlander getroffen. Ik speel nu maar gewoon zonder geluid want nog één Spaans kinderstemmetje en ik krijg een seizure.![]()
![]()
Ik was van de trap gelazerd... Sta onderaan weer. Is er een heli?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Door 900x dezelfde Gerald-missies te doen ben ik wat verdoofd denk ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef kensei het volgende:
[..]
GTA online is er pas 11 dagen waarvan het pas 6 dagen werkt-![]()
miniruis, survival!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nice. Er spawnd nu een heli met mini guns bij airportDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is iemand al zo'n kistje tegengekomen? Schijnbaar kan je vanaf rang 12 zogenaamde 'crate drops' krijgen in free roam. De eerste persoon die het kistje dan pakt, krijgt wat geld, wapens, ammo of RP of een combinatie daarvan.
Tot nu toe nog steeds niet tegengekomen.![]()
![]()
Kunnen 4 meedoen.YouTube
Jij was die groene die ik neerstak?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef PicoMMP het volgende:
fucking teamkillers aanwezig man .. mongolen.Haha gay!![]()
dat was vandaag iedereenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef PicoMMP het volgende:
fucking teamkillers aanwezig man .. mongolen.![]()
![]()
Nope, da was ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:55 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Jij was die groene die ik neerstak?mee bekant vangde gin haas.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef PicoMMP het volgende:
fucking teamkillers aanwezig man .. mongolen.![]()
Flikkerde jij die granaat niet neer?
![]()
Al best wel wat! Heb er drie of vier gepakt, zit iets van 1000-3000 rp in, misschien een wapentje, en wat geld. Geen gekke bedragen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Desunoto het volgende:
Is iemand al zo'n kistje tegengekomen? Schijnbaar kan je vanaf rang 12 zogenaamde 'crate drops' krijgen in free roam. De eerste persoon die het kistje dan pakt, krijgt wat geld, wapens, ammo of RP of een combinatie daarvan.
Tot nu toe nog steeds niet tegengekomen.
Coop missies zijn het leukst, vind ik, maar die top fun missies zijn ook erg cool.
-nee-![]()
express sticky af laten gaan ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bewust de hele tijd op iemand inrijden is niet zo leuk![]()
Op Xbox Live zijn er wat minder FOK!kers aanwezig ja. Of de opties 'Join Crew Members' en 'Closed Crew Session' werken hier gewoon nog niet zo best.quote:![]()
Dat sowieso, volgens mij. Soms werkt t, soms niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op Xbox Live zijn er wat minder FOK!kers aanwezig ja. Of de opties 'Join Crew Members' en 'Closed Crew Session' werken hier gewoon nog niet zo best.-nee-![]()
hoezo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef tralalala het volgende:
En als je GTA V hebt gespeeld bij vrienden op de PS3 ben je helemaal blij dat je een X360 hebt.![]()
![]()
Ik wel aantal keren. O.a. een keer minigun met 2500 rounds. Ben je wel kwijt als je doodgaat, maar voor de tijd kun je er leuk wat schade mee aanrichtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Desunoto het volgende:
Tot nu toe nog steeds niet tegengekomen.![]()
![]()
Ze hebben me wel eens uitgenodigd, maar de meeste wijs ik dan af omdat het bericht "x is using a different targeting mode, do you want to switch?" in beeld komt. Dan zeg ik nee. Want als ik ja zeg dan moet ik daarna weer helemaal terug richting singleplayer om het te wijzigen.
![]()
Speel eens met free aim, jongens.![]()
![]()
Ik zit te azen op een rpg vinden in die doos.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wel aantal keren. O.a. een keer minigun met 2500 rounds. Ben je wel kwijt als je doodgaat, maar voor de tijd kun je er leuk wat schade mee aanrichtenBeter dan een MG nog niet gehad.
Ik kwam net iemand tegen met level 105 ofzo. Wat is de level cap eigenlijk? Kan je nog veel hoger?-nee-![]()
Ik heb van de week 1 van level 140 gezienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zit te azen op een rpg vinden in die doos.Beter dan een MG nog niet gehad.
Ik kwam net iemand tegen met level 105 ofzo. Wat is de level cap eigenlijk? Kan je nog veel hoger?![]()
Ik zit wel regelmatig bij Fokkers in het spel hoor, maar gewoon nooit echt een volle sessie. Hooguit met 5 man en that's it.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op Xbox Live zijn er wat minder FOK!kers aanwezig ja. Of de opties 'Join Crew Members' en 'Closed Crew Session' werken hier gewoon nog niet zo best.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Ik vind free aim echt kneiter lastig, en ben heus niet onervaren met een controller. Dikke props voor de aziaten die die shit onder controle krijgen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:12 schreef Desunoto het volgende:
Ze hebben me wel eens uitgenodigd, maar de meeste wijs ik dan af omdat het bericht "x is using a different targeting mode, do you want to switch?" in beeld komt. Dan zeg ik nee. Want als ik ja zeg dan moet ik daarna weer helemaal terug richting singleplayer om het te wijzigen.
![]()
Speel eens met free aim, jongens.-nee-![]()
Free aim in de open wereld is leuk, maar ik denk dat je er op aan kan dat degene met 'auto aim' een voordeel heeft.
En ja, dan gebruik ik toch liever auto aim![]()
![]()
Het is best powerful, dus niet veel mensen gaan het uitzetten denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind free aim echt kneiter lastig, en ben heus niet onervaren met een controller. Dikke props voor de aziaten die die shit onder controle krijgen.![]()
![]()
Free aimen met een controller in GTA is voor mij echt niet te doen. Kogels vliegen dan echt overal heen behalve op het doelwit. Zelfs met auto-aim aan is het soms lastig om een doel in een auto te raken enzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is best powerful, dus niet veel mensen gaan het uitzetten denk ikNo amount of money ever bought a second of time.![]()
Ik ben er ook geen ster in, had mijn PS3 eigenlijk ook alleen voor FIFA. Verder nooit iets op gespeeld, ben meer van de PC. Kan me voorstellen dat als je al een aantal jaar CoD oid speelt dat je dan beter bent in richten. (Ook al heeft CoD ook een stukje auto aim)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Free aimen met een controller in GTA is voor mij echt niet te doen. Kogels vliegen dan echt overal heen behalve op het doelwit. Zelfs met auto-aim aan is het soms lastig om een doel in een auto te raken enzo.![]()
Ik heb ziek veel CoD gespeeld maar de freeaim mode in GTA is puur masochisme.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen ster in, had mijn PS3 eigenlijk ook alleen voor FIFA. Verder nooit iets op gespeeld, ben meer van de PC. Kan me voorstellen dat als je al een aantal jaar CoD oid speelt dat je dan beter bent in richten. (Ook al heeft CoD ook een stukje auto aim)-nee-![]()
Heb beiden cod en gtav. MAar dat is echt niet te vergelijken met elkaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen ster in, had mijn PS3 eigenlijk ook alleen voor FIFA. Verder nooit iets op gespeeld, ben meer van de PC. Kan me voorstellen dat als je al een aantal jaar CoD oid speelt dat je dan beter bent in richten. (Ook al heeft CoD ook een stukje auto aim)
Wellicht ls je battlefield hebt gespeeld dat het makkelijker is. Omdat je bij bf ook vanuit achter het personage schiet en bij call of duty first person vieuw hebt dus met alleen armen enzo.
Bij survival moet je helicopters uit de lucht knallen, auto aim werkt daar niet bij. Nou ik schiet genoeg raketten mis en ik zie anderen ook regelmatig, zeg maar vrijwel altijd mis schieten.![]()
Free aim is inderdaad niet ideaal in GTA5, maar wat het wel toevoegt is strategisch denken. Je bent dan gedwongen meer gebruik te maken van de omgeving en aanvallen voor te bereiden.
De beste third person free aim die ik tot zover ben tegengekomen was die van Lost Planet.
Auto aim is sowieso niets... dus free aim.![]()
Ah ok, CoD niet gespeeld maar dat leek me dan vergelijkbaar. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Heb beiden cod en gtav. MAar dat is echt niet te vergelijken met elkaar.
Wellicht ls je battlefield hebt gespeeld dat het makkelijker is. Omdat je bij bf ook vanuit achter het personage schiet en bij call of duty first person vieuw hebt dus met alleen armen enzo.
Bij survival moet je helicopters uit de lucht knallen, auto aim werkt daar niet bij. Nou ik schiet genoeg raketten mis en ik zie anderen ook regelmatig, zeg maar vrijwel altijd mis schieten.![]()
Bij die heli's richten wij altijd op de piloot, tenzij we RPG/Minigun oid hebben.![]()
Ligt nog hoger. Mini Gun krijg je pas bij rank 120 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef prefix1 het volgende:
maximaale is lvl 100 wat je kan bereiken dacht ik!![]()
minigun unlock je @lvl120 dus zal dat de max zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef prefix1 het volgende:
Terwijl een bazooka of minigun lvl 130 vereist... ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef prefix1 het volgende:
Ik heb één keer een gevonden rpg afgeschoten, zat één raket in. Twee personal vehicles opgeblazen, en bad rep gehad. Worth it.
Daarna nooit meer online een rpg gezien.-nee-![]()
Liggen bijna in elke survival, vanaf wave 7-8 ofzo gok ik. Als je die overhoud dan heb je die gewoon tot je dood gaat of uit de sessie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb één keer een gevonden rpg afgeschoten, zat één raket in. Twee personal vehicles opgeblazen, en bad rep gehad. Worth it.
Daarna nooit meer online een rpg gezien.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef prefix1 het volgende:
Daar had ik de mijne ook van, denk ik. Maar vind survival niet zo leuk, dus speel het niet... Toch een keertje doen dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Liggen bijna in elke survival, vanaf wave 7-8 ofzo gok ik. Als je die overhoud dan heb je die gewoon tot je dood gaat of uit de sessie.-nee-![]()
Vroeg t vanmiddag al even maar geen reactie op gekomen, weet iemand hoe het zit als je een helicopter oid koopt van het internet.
Komt deze dan in je garage? Want je appartement heeft geen helicopter platform en je kan maar 1 property hebben.
Kan moeilijk in een garage staan dat ding?![]()
Verdient goed. Heb er zo ff 300k mee verdient voor mn appartementje. 20k per ongeveer 20min als je het goed doet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar had ik de mijne ook van, denk ik. Maar vind survival niet zo leuk, dus speel het niet... Toch een keertje doen dan.![]()
En de tank, waar komt die te staan? Als die 500k binnen is koop ik dat ding meteen. O man ik jaag iedereen de stuipen op het lijf.-nee-![]()
Hoeveel cash/level is die?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:32 schreef Marsenal het volgende:
En de tank, waar komt die te staan? Als die 500k binnen is koop ik dat ding meteen. O man ik jaag iedereen de stuipen op het lijf.![]()
Ik kon even niet snel de namen typenquote:Maar een leuke survival, mag vaker gebeuren. Mooi wave 10 gehaald en het verlies van vanavond een beetje ingeperkt met 20.000. Hopelijk werkt de headset morgen. Toch lastig als je niet kan lullen.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Oh, ook maar 1 aanschaffen dan binnenkort.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
1,5 mil dacht ik, vanaf een laag level al. Onder de 20.![]()
Sommige mensen zullen wel een bad sport zijn met die massamoorden door stickies
Een sticky bomb en weg is je tankquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:32 schreef Marsenal het volgende:
En de tank, waar komt die te staan? Als die 500k binnen is koop ik dat ding meteen. O man ik jaag iedereen de stuipen op het lijf.![]()
Op grote hoogtequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:36 schreef FritsFlits het volgende:
Sommige mensen zullen wel een bad sport zijn met die massamoorden door stickies<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Online gekochte voertuigen zijn standaard verzekerd, dus je krijgt gewoon een nieuwe lijkt me?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een sticky bomb en weg is je tank
No amount of money ever bought a second of time.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)heden_van_gta_v.html
Kans op repost, wel episch ditZijn volgens mij echt nog maar een fractie van het totale aantal die 41. Al vallen een paar dingen wel tegen.
![]()
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Online gekochte voertuigen zijn standaard verzekerd, dus je krijgt gewoon een nieuwe lijkt me?
Om mijn motor terug te krijgen moest ik $120 of zoiets betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?
Om mijn motor terug te krijgen moest ik $120 of zoiets betalen.Supercars terughalen kost iets van 2500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?
Om mijn motor terug te krijgen moest ik $120 of zoiets betalen.Welke heb je? Ik een Sanchez, ooit ergens gejat. Eerst liep het spel vast als je m wilde sprayen, nu kun je bijna niks meer customizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sinds dat ik mijn dns heb omgezet nooit meer problemen gehad.
Maar kan zijn dat ze er nog wel zijn, heb nog wel wat klachten hier langs zien komen.![]()
Nee, alleen komt het soms voor dat ik 'fail' als ik een missie join. Verder geen merkbare problemen meer.quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hier zie ik toch level 140 tussen staanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
minigun unlock je @lvl120 dus zal dat de max zijn![]()
![]()
dafuqquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Hier zie ik toch level 140 tussen staan
[ afbeelding ]Haha gay!![]()
Ja... er valt veel regen uitquote:
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Die is niet wijs...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Hier zie ik toch level 140 tussen staan
[ afbeelding ]![]()
Dacht dat 100 de max was. Wat is het nu? 250 (zoiets als RDR)?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je moet wel echt een josti zijn wil je nu nog je char kwijtraken.... Die uitleg krijgt je nu bij elk fucking laadschermquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:05 schreef PicoMMP het volgende:
Lachen als die zijn character alsnog kwijtraakt.![]()
![]()
Of er is door een update weer een nieuwe bug in het spel gekomen waardoor iedereen z'n character kwijt is, maar wel $500.000quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet wel echt een josti zijn wil je nu nog je char kwijtraken.... Die uitleg krijgt je nu bij elk fucking laadscherm![]()
![]()
Zo mijn Elegy ook maar eens uitgebouwd, wat rijd die auto heerlijk zeg!
Nu nog even 30 races ermee winnen voordat ik de motor maximaal kan upgraden ()
![]()
![]()
He waar ken ik die auto toch vanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:16 schreef YepssNL het volgende:
Dit is mijn auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
2 seconde laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik post dezelfde auto op hetzelfde moment, kijk dan terug![]()
![]()
Pico we moeten nog 72 races fixxenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef PicoMMP het volgende:
Een pedofiel en Justin Bieber
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lol. Gelukkig is het weekend. Zondagmiddag?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Pico we moeten nog 72 races fixxen![]()
![]()
[..]
Om mijn motor terug te krijgen moest ik $120 of zoiets betalen.Sorry. Hij leek viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moment vlak voordat iemand 'per ongeluk' zn granaat liet vallenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
En nog wat andere Fok!kers op de kraan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]PSN: Reneon01990![]()
Hopelijk kan ik tegen die tijd wel zonder problemen games hostenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lol. Gelukkig is het weekend. Zondagmiddag?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:36 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Het moment vlak voordat iemand 'per ongeluk' zn granaat liet vallen![]()
![]()
http://prod.cloud.rocksta(...)KhUePmnfRaMQ/0_0.jpgquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
En nog wat andere Fok!kers op de kraan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat ben ik :xHaha gay!![]()
ik heb een fucking trauma van die kraangewoon 10 x op er boven op gestaan en 0x gesprongen (vrijwillig en met parachute)
maar verder wat een avond![]()
![]()
Top avond gehad boys, was te gek.
laatste survival runs liepen ook lekker. Tikt aan zo!
YouTube
ik lees net dat gta iedereen een half miljoen gaat geven vanwege d eproblemen!!! Dus iedereen heeft het grootste huis
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Money in the Bank
Given some of the recent technical issues during these first days of GTA Online, and now that things are starting to look much smoother (touch wood!), we are planning to provide a special stimulus package for all who have played or will play Grand Theft Auto Online this month. We will be dropping a cool half a million GTA$ in the GTA Online bank accounts of all players this month, starting as early as next week.
‘Don’t Spend It All in One Place!’
In order to keep the current worldwide in-game economy balanced, we will be providing this GTA$ to players via two deposits of $250,000. We will announce specific dates as soon as possible, but are currently hoping to be able to make the first deposit by the end of next week (after we’ve confirmed that issues causing game progress loss have been fixed) with the second installment to happen by the end of the month. For players who experienced cloud server errors, connection issues, and lost game progress and characters in these first days of GTA Online, we hope this GTA$ helps to facilitate a fresh start or makes your continued life in Los Santos and Blaine County extra sweet.
Below are a few more details on how it will work. Stay tuned for tips on how to make the most of GTA$ cash, info on ways and places to earn more cash fast, as well as updates on all the new GTA Online content additions we’re working on for this fall and beyond.
You must play or have played Grand Theft Auto Online at any time during the month of October 2013 in order to qualify for the GTA$500,000 deposit in your in-game bank account.
Players will first have to install a forthcoming GTAV title update which we expect to happen next week. That title update (1.04) is expected to fix the remaining instances of issues that have caused vehicle purchase loss and will also enable the functionality through which we’ll be providing this GTA$ stimulus cash to players.
We will announce at the Rockstar Newswire when each deposit is made.
Each of the two GTA$250,000 deposits will be made by Rockstar and should automatically appear in the in-game GTA Online bank accounts of eligible players. Beyond downloading the forthcoming title update mentioned above, there should not be any additional special action required by eligible players to redeem.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Die mag jou gewoon niet. Speel vaker mer Wormer, en is gewoon tofquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:22 schreef Donderjagers het volgende:
Kap eens met dat crew killen Wormer95 kut noob![]()
![]()
Nice.
Bij mij zegt ie steeds dat de Rockstar clouds unavailable zijn. Zo moet ik dus elke keer weer een nieuw poppetje maken en begin ik bij level 1. Hoe zit dat bij jullie ?
Hoelang duurt dat nog?![]()
Dat RP level gaat steeds langzamer lijkt het wel... zit nu level 14 of 15... maar schiet niet echt op.
Vanaf welk level komen die dikke boeings weer?
![]()
Mensen in survival zijn echt 3 meter dikke lul in de kont dom...
Loop je ze (in het begin nog rustig uiteraard) uit te leggen dat je in de scrapyard niet op het dak moet zitten met zn allen omdat die helikopters je dan mollen, hun blijven op het dak en helikopters mollen ze.
2e try, ik leg nogmaals uit dat iedereen in de hangar moet zitten, iedereen weer op het dak zelfde verhaal.
3e try en 4e try zelfde..
toen werd ik dus pissig en heb ze met stemverheffing gezegd dat het eikels waren die nooit iets zullen bereiken in dit spel als ze geen common sense hebben en/of luisteren naar iemand die weet hoe je die map makkelijk kunt halen, elke keer was ik als enige over en moest ik in de hangar van beide kanten proberen te defenden wat uiteindelijk natuurlijk niet meer ging omdat er teveel tegelijk binnen kwamen..
Echt.. weet niet meer wat voor woord ik dat soort mensen moet geven.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Kerel. Het was echt per ongeluk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:36 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Het moment vlak voordat iemand 'per ongeluk' zn granaat liet vallen
Ik dacht, flikker een paar granaatjes naar beneden. Als je achter een muurtje staat aim en gooi je met R. Niet echt bij nagedacht dat je dat staand niet moet proberen. Ik kon ook niet van de kraan af komen door de drukte.![]()
Waarom zou je niet op het dak gaan zitten? Gister nog 3x heel easy wave 10 daarmee gehaald. Gewoon lekker met de FOK G's meedoen komt het altijd goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Loop je ze (in het begin nog rustig uiteraard) uit te leggen dat je in de scrapyard niet op het dak moet zitten met zn allen omdat die helikopters je dan mollen, hun blijven op het dak en helikopters mollen ze.
2e try, ik leg nogmaals uit dat iedereen in de hangar moet zitten, iedereen weer op het dak zelfde verhaal.
toen werd ik dus pissig en heb ze met stemverheffing gezegd dat het eikels waren die nooit iets zullen bereiken in dit spel als ze geen common sense hebben en/of luisteren naar iemand die weet hoe je die map makkelijk kunt halen, elke keer was ik als enige over en moest ik in de hangar van beide kanten proberen te defenden wat uiteindelijk natuurlijk niet meer ging omdat er teveel tegelijk binnen kwamen..
Echt.. weet niet meer wat voor woord ik dat soort mensen moet geven.![]()
![]()
right.. en dan mn zuurverdiende 160k straks kwijt zijn omdat jullie allemaal kinderachtig gaan zitten doen zeker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op het dak gaan zitten? Gister nog 3x heel easy wave 10 daarmee gehaald. Gewoon lekker met de FOK G's meedoen komt het altijd goedVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wat een survival was datquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op het dak gaan zitten? Gister nog 3x heel easy wave 10 daarmee gehaald. Gewoon lekker met de FOK G's meedoen komt het altijd goed
Er is geen complot tegen je, de meeste hier kennen je uberhaupt nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
right.. en dan mn zuurverdiende 160k straks kwijt zijn omdat jullie allemaal kinderachtig gaan zitten doen zeker.![]()
![]()
Een survival die je met je ogen dicht tot wave 10 kunt halen door gewoon aan beiden kanten achter een krat in de hangar te gaan zitten.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ok ik doe 1 keer mee maar niet na 12 uur want ik ga slapen om 12 uur en als ook maar één persoon gaat zitten etteren stap ik er direct weer uit.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
wees gerust bj, je krijgt straks 500k van rockstarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
right.. en dan mn zuurverdiende 160k straks kwijt zijn omdat jullie allemaal kinderachtig gaan zitten doen zeker.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
wees gerust bj, je krijgt straks 500k van rockstar
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Belachelijk... eerst laten ze toe dat mensen miljoenen bijmekaar cheaten en daarmee de economie verneuken, en dan geven ze nog ff gratis duurste huizen/garages weg..
Loop ik legit met moeite 160k te sprokkelen en dan word dat zo driedubbel weggevaagd door een effortloze donatie..Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
moet ik trouwens persé dan in die fok crew dan want ik zat er al aan te denken weg te gaan van fok weer en geen nocht aan zo'n tag verder..Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
vind het wel tofquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Belachelijk... eerst laten ze toe dat mensen miljoenen bijmekaar cheaten en daarmee de economie verneuken, en dan geven ze nog ff gratis duurste huizen/garages weg..
Loop ik legit met moeite 160k te sprokkelen en dan word dat zo driedubbel weggevaagd door een effortloze donatie..![]()
![]()
het zit je niet mee he?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Loop ik legit met moeite 160k te sprokkelen en dan word dat zo driedubbel weggevaagd door een effortloze donatie..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ok ik doe 1 keer mee maar niet na 12 uur want ik ga slapen om 12 uur en als ook maar één persoon gaat zitten etteren stap ik er direct weer uit.
Waarom zo para?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik heb geen zin in kinderachtige negatieve sferen en competief gekloot, ik speel cooperatief of ik speel niet.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Je moet juist met z'n allen op het dak gaan zitten in Boneyard. Snelste en makkelijkste manier met cover van 4 kanten. Dat jij niet kan richting en daardoor de piloot van de helikopter niet neer kan schieten lijkt mij een groter probleem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Echt.. weet niet meer wat voor woord ik dat soort mensen moet geven.![]()
Als je zelf een keer positief zou doen zou al een hoop schelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in kinderachtige negatieve sferen en competief gekloot, ik speel cooperatief of ik speel niet.![]()
dat jij, dat jij dat jij blbalablabla dat jij dat jij..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:01 schreef Painore het volgende:
[..]
Je moet juist met z'n allen op het dak gaan zitten in Boneyard. Snelste en makkelijkste manier met cover van 4 kanten. Dat jij niet kan richting en daardoor de piloot van de helikopter niet neer kan schieten lijkt mij een groter probleem.
Ik zeg net met ogen dicht kun je die @%#(&* missie halen in de hangar dus zit niet te dat jijen fucking retard.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Als types als jij niet achter mensen hun rug om zouden zitten stoken zou ook een hoop schelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je zelf een keer positief zou doen zou al een hoop schelenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Begrijp niet echt waarom mensen zo zitten te klagen over die 500k donatie die mensen kunnen gebruiken om eventueel een mooi appartement + garage van te kopen.
Zelf zie ik het probleem niet zo, jij kan de donatie dan toch gewoon gebruiken voor je nieuwe volledig uitgebouwde super auto / helipad / hangar / leger equipment / helicopter / 2e appartement / motor / vliegtuig / etc..
Je blijft gewoon effectief 500k voorlopen.![]()
Ik werk liever voor mn geld in gta 5Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik ga nu gta 5 doen iig, geen zin meer in forum gekinder.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Damn, jij hebt volgens mij echt eeb moeilijk leven. Als er 3 man op het dak zitten en jij in je eentje ergens anders gaat zitten zorgt ervoor dat juist jij een kut speler bent. Teamwork betekend niet dat iedereen jou moet volgen, als de rest het dak een betere optie vindt dan pas je je aan of houdt je mond. "Je stem verheffen" is erg kinderachtig, puur omdat je je zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat jij, dat jij dat jij blbalablabla dat jij dat jij..
Ik zeg net met ogen dicht kun je die @%#(&* missie halen in de hangar dus zit niet te dat jijen fucking retard.![]()
Ik kan nog steeds niet online (Xbox 360). Wanneer gaat Rockstar die cloud servers fixen?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Het werkt al dagen vrijwel perfect, zoek even op DNS setting GTA Vquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:07 schreef _NZT_ het volgende:
Ik kan nog steeds niet online (Xbox 360). Wanneer gaat Rockstar die cloud servers fixen?![]()
Ik heb hetzelfde....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:07 schreef _NZT_ het volgende:
Ik kan nog steeds niet online (Xbox 360). Wanneer gaat Rockstar die cloud servers fixen?
Eerste dag geen issue's, nu niks anders dan problemen.
Auto verdwenen, missie's verdwenen. Online met friends onmogelijk!
En alles geprobeerd maar niks helpt, begin nu echt de tyfus aan dit spel te krijgen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
NEE!!!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Het werkt al dagen vrijwel perfect, zoek even op DNS setting GTA V
Ik hen alles goed staan, maar shit is gewoon nog steeds bugged als een malle. Alles fresh install etc. router alles goed. Eerste dag zoals gezegd 0 problemen, sinds eerste patch een hell
Edit: nu ff getest, nog steeds geen cloud servers.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Als dat je enige probleem is dan geef je die 500k toch gewoon wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik werk liever voor mn geld in gta 5
edit: Aan mij bijvoorbeeld.![]()
Mmmh...ik heb alles al handmatig ingesteld om zo altijd open NAT type te hebben. Ach ja, toch maar even proberen dan vanavond. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Het werkt al dagen vrijwel perfect, zoek even op DNS setting GTA VGeen goed tekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NEE!!!!
Ik hen alles goed staan, maar shit is gewoon nog steeds bugged als een malle. Alles fresh install etc. router alles goed. Eerste dag zoals gezegd 0 problemen, sinds eerste patch een hell
Edit: nu ff getest, nog steeds geen cloud servers.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Gaat je niet helpen denk ik. Allemaal al gedaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:11 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mmmh...ik heb alles al handmatig ingesteld om zo altijd open NAT type te hebben. Ach ja, toch maar even proberen dan vanavond. Bedankt voor de tip!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Jupquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is iemand nu aan t spelen op de xbox?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Die $500.000 strijk ik graag op, daar moet ik heel wat auto's voor verkopen
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
300 dus zit vol.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef kristalhelder het volgende:
Hoeveel mensen zitten er in de FOK! Crew?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Oja, het embleem met transparante achtergrond moet volgens mij nog worden ingesteld. Kan alleen door Gucci maar die is op vakantie, komt volgens mij dit weekend terug.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Er zij n toch wel crews did groter zijn als 300?quote:
Of is dit een Fok! Regel niet meer als 300mee bekant vangde gin haas.![]()
Ik ben mijn eigen crew gestart, zitten lang geen 300 man in
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Dat zijn speciale groepen van hele grote bekende websites. Misschien als we een mailtje sturen naar Rockstar dat het limiet dan omhoog mag o.i.d. maar driekwart zijn toch allemaal lurkers waar wij nooit mee spelen, dus die kunnen we er net zo goed uit mieteren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:26 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Er zij n toch wel crews did groter zijn als 300?
Of is dit een Fok! Regel niet meer als 300melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
trol je nu of meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat jij, dat jij dat jij blbalablabla dat jij dat jij..
Ik zeg net met ogen dicht kun je die @%#(&* missie halen in de hangar dus zit niet te dat jijen fucking retard.
In dat laatste geval, get a life....MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
idd. Of die hun eigen crewleden afknallenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat zijn speciale groepen van hele grote bekende websites. Misschien als we een mailtje sturen naar Rockstar dat het limiet dan omhoog mag o.i.d. maar driekwart zijn toch allemaal lurkers waar wij nooit mee spelen, dus die kunnen we er net zo goed uit mieteren.![]()
Ja het zit allemaal niet lekker bij hem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tering. BG is duidelijk het grootste kind hier.mee bekant vangde gin haas.![]()
Ik Had precies hetzelfde dns veranderd geen problemen meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NEE!!!!
Edit: nu ff getest, nog steeds geen cloud servers.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
elke keer als ik in de Crew map zit bij de fokkers word ik er binnen 3 minuten uit gekicked , eerst kijken of ik die NAT goed kan zetten, ik verdenk dieOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Goed worden in 1 race en dan steeds random mensen afmakenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, hoe kun je goed geld verdienen zonder te cheaten? Survival?![]()
IK pak die money ook wel, huis kopen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die $500.000 strijk ik graag op, daar moet ik heel wat auto's voor verkopen![]()
Huh, hoe bedoel je precies? Een race over en over doen en daarna players doodmaken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Goed worden in 1 race en dan steeds random mensen afmakenIf not now, then when.![]()
Gewoon steeds die race hosten en iedereen eruit rijden omdat je die track goed kentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, hoe bedoel je precies? Een race over en over doen en daarna players doodmaken?![]()
Aah zo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon steeds die race hosten en iedereen eruit rijden omdat je die track goed kentAlright.
If not now, then when.![]()
We kunnen natuurlijk elke eerste van de maand een balans opmaken wat betreft de Fok!Crew members. Daarbij kunnen we kijken naar:
- Activiteit (hoe vaak spelen members?)
- Regelmatige teamkillers
- Minimaal level 25 (hoger/lager, suggesties welkom)
Verder zouden we members hoger kunnen ranken die een headset hebben. Straks met heists en nu al met Survivals en Rally-races is het gewoon erg handig om te communiceren op die manier.
Zo houden we wel serieuze spelers over en je hebt meer aan 150 goede crewmembers dan aan 100 serieuze crewmembers en 200 niet-serieuze crewmembers.![]()
Down the drain levert volgens mij het meeste op qau tijd en geld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon steeds die race hosten en iedereen eruit rijden omdat je die track goed kent
Gister een paar races met 5 a 6 man gedaan en als je wint krijg je makkelijk 8000. Per 1.5 minuut
En natuurlijk maar 1 ronde race.mee bekant vangde gin haas.![]()
Als je het van de ranks laat afhangen kun je nooit meer nieuwe members aannemen, lijkt me dus niet heel aardig/fair voor mensen die het spel later kopen of nog steeds connectie problemen hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef PicoMMP het volgende:
We kunnen natuurlijk elke eerste van de maand een balans opmaken wat betreft de Fok!Crew members. Daarbij kunnen we kijken naar:
Verder zouden we members hoger kunnen ranken die een headset hebben. Straks met heists en nu al met Survivals en Rally-races is het gewoon erg handig om te communiceren op die manier.
Zo houden we wel serieuze spelers over en je hebt meer aan 150 goede crewmembers dan aan 100 serieuze crewmembers en 200 niet-serieuze crewmembers.
Hoe actief iemand binnen de crew is lijkt mij veel belangrijker, maarja ga dat maar eens checken van 300 man..
Edit:
Aangezien we nu vol zitten komen er geen mensen meer bij, dus over een x aantal dagen naar de crew ranking kijken geeft wel een goed beeld over wie er actief zijn.![]()
Daar was ik inderdaad mee bezig. Iedereen met headset is sowieso representative, maar moeten ze even aangeven wie dat zijn (speel alleen ps3, dus xbox weet ik niets van) en kan het ook niet ruikenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef PicoMMP het volgende:
Zo houden we wel serieuze spelers over en je hebt meer aan 150 goede crewmembers dan aan 100 serieuze crewmembers en 200 niet-serieuze crewmembers.Activiteit kan je volgens mij niet echt zien tenzij je ze allemaal toevoegt
primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:16 schreef kensei het volgende:
Ah mini ik ga nu naar een andere sessie geloof ik, maar ga toch even eten nu. Zo nog survival doen?![]()
Ik heb headsetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar was ik inderdaad mee bezig. Iedereen met headset is sowieso representative, maar moeten ze even aangeven wie dat zijn (speel alleen ps3, dus xbox weet ik niets van) en kan het ook niet ruikenActiviteit kan je volgens mij niet echt zien tenzij je ze allemaal toevoegt
![]()
![]()
Speelde gister trouwens die politie missie waarbij je allemaal politie voertuigen moet opblazen. Kreeg ik een mooie gele mustang aan het einde maar die is helaas niet opgeslagenOverigens wel een keiharde kutmissie als je geen sticky bombs hebt
Headset aanwezig!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar was ik inderdaad mee bezig. Iedereen met headset is sowieso representative, maar moeten ze even aangeven wie dat zijn (speel alleen ps3, dus xbox weet ik niets van) en kan het ook niet ruikenActiviteit kan je volgens mij niet echt zien tenzij je ze allemaal toevoegt
![]()
Laten we gewoon beginnen om die teamkillers uit de crew te kicken. Bijvoorbeeld Wormer95. Kerel teamkilled gewoon uit het niets en krijg je daarna ook nog eens een prive berichtje over PSN met ''hoerenzoon''.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef PicoMMP het volgende:
Zo houden we wel serieuze spelers over en je hebt meer aan 150 goede crewmembers dan aan 100 serieuze crewmembers en 200 niet-serieuze crewmembers.![]()
![]()
Jij bent al een rep en kensei moet je wel een gamertag geven...quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Misschien een subtiele hint van het spel dat je daar hoortquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mijn mechanic komt mijn auto niet brengenik sta nog bij de gevangenis
![]()
![]()
als je die legandary sports liked op liveinfaders krijg je 10% korting op je volgende aankoopDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goede tipquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:25 schreef over_hedge het volgende:
als je die legandary sports liked op liveinfaders krijg je 10% korting op je volgende aankoop![]()
![]()
top! Alleen jammer dat ik dan een headset moet kopen. Heb een hele goede, maar die werkt niet op de ps3..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef PicoMMP het volgende:
Zo houden we wel serieuze spelers over en je hebt meer aan 150 goede crewmembers dan aan 100 serieuze crewmembers en 200 niet-serieuze crewmembers.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Headset is slechts tien / vijftien euro. En op een console is het toch wel een must.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
top! Alleen jammer dat ik dan een headset moet kopen. Heb een hele goede, maar die werkt niet op de ps3..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik heb een headset maar gebruik hem niet. skype met vrienden ftwquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Headset is slechts tien / vijftien euro. En op een console is het toch wel een must.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ziet er niet uit.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wil eigenlijk wel een goede.. Vind die van 10,- nogal slecht qua opname geluid.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Headset is slechts tien / vijftien euro. En op een console is het toch wel een must.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
heb een van100,- voor de PC. Die gebruik ik veel maar moet een constante usbvoeding hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb een headset maar gebruik hem niet. skype met vrienden ftwMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Kan me wel voorstellen als je net bij de crew zit, plus helemaal nieuw bent met dat online gamen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Laten we gewoon beginnen om die teamkillers uit de crew te kicken. Bijvoorbeeld Wormer95. Kerel teamkilled gewoon uit het niets en krijg je daarna ook nog eens een prive berichtje over PSN met ''hoerenzoon''.
En niet weet dat dat dus niet mag, dat je dan kan denken dat dat leuk is.
Dus mischien ook handig om ff wat crew regels op te stellen dan.mee bekant vangde gin haas.![]()
zo iets :quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen als je net bij de crew zit, plus helemaal nieuw bent met dat online gamen.
En niet weet dat dat dus niet mag, dat je dan kan denken dat dat leuk is.
Dus mischien ook handig om ff wat crew regels op te stellen dan.
1 of 2 keer kan per ongeluk gaan maar als iemand 3 teamkills om zn naam heeft staan (3 verschillende members) dan is er toch duidelijk opzet of gewoon domheid en dan zeg ik weg ermee![]()
geniaal, thanksquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:25 schreef over_hedge het volgende:
als je die legandary sports liked op liveinfaders krijg je 10% korting op je volgende aankoop![]()
Dan ben je een hoop vaste members kwijt, wat er aan team kills zijn tijdens een crew sessie loopt aardig op. En niet alleen door mij zoals gisteren te lezen was in dit topic.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zo iets :
1 of 2 keer kan per ongeluk gaan maar als iemand 3 teamkills om zn naam heeft staan (3 verschillende members) dan is er toch duidelijk opzet of gewoon domheid en dan zeg ik weg ermee![]()
Bestel die gratis Elegy, dat is de beste autoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef wieisboos het volgende:
Wat is de beste auto om te kopen met een budget van 150k?![]()
![]()
Ik kreeg pas opeens uit het niets een bounty op me. Uiteindelijk heb ik het een in-game dag weten te overleven waardoor ik het bedrag zelf kreeg, maar ik zag ook soms andere users met een bounty "verdwijnen" van de map en dan kreeg je een melding dat je ze weer moest vinden om de bounty op te kunnen eisen. Hoe doen ze dat verdwijnen?Jawel, je keek.![]()
Die heb ik ja, is er geen betere?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Bestel die gratis Elegy, dat is de beste auto![]()
![]()
Ik denk dat het beste is om op dat moment individueel te bekijken of iemand uit de crew moet of niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zo iets :
1 of 2 keer kan per ongeluk gaan maar als iemand 3 teamkills om zn naam heeft staan (3 verschillende members) dan is er toch duidelijk opzet of gewoon domheid en dan zeg ik weg ermeehttps://docs.google.com/s(...)haring&rm=full#gid=0quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef wieisboos het volgende:
Wat is de beste auto om te kopen met een budget van 150k?If not now, then when.![]()
En het ligt er ook aan hoe,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zo iets :
1 of 2 keer kan per ongeluk gaan maar als iemand 3 teamkills om zn naam heeft staan (3 verschillende members) dan is er toch duidelijk opzet of gewoon domheid en dan zeg ik weg ermee
Als we mee zn alle een beetje aan het klote zijn , kan ik er niet wakker van liggen.
Maar als we bijvoorbeeld iets echt aan het doen zijn zoals, opstellen vor een race,
Parachute springen.
Dan is het wel kut om er een crew killer bij te hebben,
Maar zoals gisteren die eerste granaat toen we met zn alle boven op die kraan stonden
Kon ik wel waarderen, ( heb me toen kapot gelachen)mee bekant vangde gin haas.![]()
hoe?:oquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Bestel die gratis Elegy, dat is de beste autoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Laat maar zie het alquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Laten we gewoon beginnen om die teamkillers uit de crew te kicken. Bijvoorbeeld Wormer95. Kerel teamkilled gewoon uit het niets en krijg je daarna ook nog eens een prive berichtje over PSN met ''hoerenzoon''.
Omdat ik tig uur achter je aan rij bij je in de auto wil stappen om samen missies te doen, en je de hele tijd wegrijd terwijl ik de enige Fokker in de server was.
Zodoende
Haha gay!![]()
Thanks, ik ga voor de Coil Volticquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is om op dat moment individueel te bekijken of iemand uit de crew moet of niet.
[..]
https://docs.google.com/s(...)haring&rm=full#gid=0![]()
![]()
Godver![]()
![]()
Nu heb ik 10% korting gekregen over een gratis auto.
![]()
gvd heb net 150k ge-investeerd in die bmw terwijl je ook gratis een auto kon krijgen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef over_hedge het volgende:
Godver![]()
![]()
Nu heb ik 10% korting gekregen over een gratis auto.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vette lijst. Nicequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is om op dat moment individueel te bekijken of iemand uit de crew moet of niet.
[..]
https://docs.google.com/s(...)haring&rm=full#gid=0![]()
hahahhahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Omdat ik tig uur achter je aan rij bij je in de auto wil stappen om samen missies te doen, en je de hele tijd wegrijd terwijl ik de enige Fokker in de server was.
Zodoende![]()
Er zit natuurlijk een verschil tussen zo'n avondje als gisteren (dan weet je dat er getrolld gaat worden en is het je eigen verantwoording als je toch mee doet en dan accepteer je de kills maar) en wanneer je in een random sessie zit en een crew member je duidelijk expres killt (zoals iemand een keer deed net nadat de missie klaar was omdat hij wist dat ik centen op zak had)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef Painore het volgende:
[..]
Dan ben je een hoop vaste members kwijt, wat er aan team kills zijn tijdens een crew sessie loopt aardig op. En niet alleen door mij zoals gisteren te lezen was in dit topic.
maar goed feit is wel dat de crew nu vol zit en er dus mensen die graag willen er niet bij kunnen, dan ga je meestal toch kijken of er gasten zijn die gewoon geen klote doen (mensen die nog niet kunnen spelen tellen natuurlijk niet mee) of dat er gasten lopen te kloten...en ja die zijn er
(crew member ben je voor de fun met elkaar en het samenspelen lijkt mij? als dat niet lukt lijkt mij lid zijn/worden overbodig)![]()
Ga jij je tijd maar verdoen op het dak met 2 helikopters boven je.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:06 schreef Painore het volgende:
[..]
Damn, jij hebt volgens mij echt eeb moeilijk leven. Als er 3 man op het dak zitten en jij in je eentje ergens anders gaat zitten zorgt ervoor dat juist jij een kut speler bent. Teamwork betekend niet dat iedereen jou moet volgen, als de rest het dak een betere optie vindt dan pas je je aan of houdt je mond. "Je stem verheffen" is erg kinderachtig, puur omdat je je zin niet krijgt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
eindelijk appartement gekocht, dat van 205k.
Belde vannacht mijn mechanic om mij een auto te brengen. Hij brengt die, stapt uit en begint me te slaan. Geen idee waarom. Bij nog iemand gebeurd?
Heb een headset, speel op de ps3 en heb al enkele keren met een paar mensen samen gespeeld, maar krijg heel vaak als ik op een uitnodiging wil ingaan meldingen als, de sessie is vol of verlopen, player busy en dergelijke.
Kunnen we niet op een of andere manier allemaal crew only servers vullen?![]()
Zo weer ff Survival met de boys!
Slapen jullie niet ofzo?
YouTube
Im gonna hang myself. Eindelijk werkt dit spel, werkt Xbox Live niet mee en krijg ik constant disconnects als ik 5 minuten speel. Nu de hamvraag natuurlijk: Ligt dit aan mij en router of aan het spel?![]()
Waarschijnlijk aan je router, als je het serieus vraagtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Grazzle het volgende:
Im gonna hang myself. Eindelijk werkt dit spel, werkt Xbox Live niet mee en krijg ik constant disconnects als ik 5 minuten speel. Nu de hamvraag natuurlijk: Ligt dit aan mij en router of aan het spel?Haha gay!![]()
Hele sterke terugkomst BG! Je kan alleen maar blèren en moeilijk doen. Als je je zin niet krijgt ga je schreeuwen en het van je af schrijven in dit topic. Vervolgens wordt aangegeven dat het prima op het dak werkt, waarvan er meerdere getuigen zijn in dit topic. Je hebt helemaal gelijk dat het ook in de schuur kan, maar dan moet dat afgesproken worden en niet afgedwongen door een idioot met wen headset.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga jij je tijd maar verdoen op het dak met 2 helikopters boven je.
Verder moet je lekker zelf weten hoe je wilt spelen, maar kom er alstjeblieft geen drama over maken.
Btw, als je zo goed bent als je beweert zou je weten dat er zelfs 3 helikopters boven je hangen. ;-)![]()
2quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef Painore het volgende:
[..]
Hele sterke terugkomst BG! Je kan alleen maar blèren en moeilijk doen. Als je je zin niet krijgt ga je schreeuwen en het van je af schrijven in dit topic. Vervolgens wordt aangegeven dat het prima op het dak werkt, waarvan er meerdere getuigen zijn in dit topic. Je hebt helemaal gelijk dat het ook in de schuur kan, maar dan moet dat afgesproken worden en niet afgedwongen door een idioot die loopt te schreeuwen.
Btw, als je zo goed bent als je beweert zou je weten dat er zelfs 3 helikopters boven je hangen. ;-)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik heb als ik alles test, poorten etc openstaan en NAT goed... Heb een nieuw abonnement bij Ziggo gewoon. Daarvoor speelde ik tijden niet op Xbox.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan je router, als je het serieus vraagt![]()
Is er een fokker die survival wil doen ? En die wel tot wave 10 kan blijven leven? Het kan zo easy zijn....![]()
Het is sowieso een kutmissie 5 keer opnieuw moeten doen. Ik kreeg die riot van achter die muur niet kapotquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:18 schreef Roces18 het volgende:
Speelde gister trouwens die politie missie waarbij je allemaal politie voertuigen moet opblazen. Kreeg ik een mooie gele mustang aan het einde maar die is helaas niet opgeslagenOverigens wel een keiharde kutmissie als je geen sticky bombs hebt
![]()
Ik zuig ook met heel dat survival,quote:
Maar ik zag er gister toch ook echt 3 ( net voordat ik dood vermoord werd)mee bekant vangde gin haas.![]()
Het waren er 'toch echt' 2.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik zuig ook met heel dat survival,
Maar ik zag er gister toch ook echt 3 ( net voordat ik dood vermoord werd)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Archilles, tjadonis moet eerst nog ff keer meedoen, die zat net in de sessie die ze voor mij gequit hebben.YouTube
PS3?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Drialll het volgende:
Is er een fokker die survival wil doen ? En die wel tot wave 10 kan blijven leven? Het kan zo easy zijn....Haha gay!![]()
Nou die hoofdset is binnen,
Nou nog ff uitvogelen hoe ik da ding aan de praat ga krijgen.mee bekant vangde gin haas.![]()
Natuurlijk wel. Je hoeft niet lid te zijn van een crew om levels omhoog te krikken. Je bent binnen no-time op level 15. Daarom vroeg ik ook om suggesties. Mag ook lager dan 25, maar je moet imo ergens een eis kunnen stellen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:17 schreef Painore het volgende:
[..]
Als je het van de ranks laat afhangen kun je nooit meer nieuwe members aannemen, lijkt me dus niet heel aardig/fair voor mensen die het spel later kopen of nog steeds connectie problemen hebben.
Zo geef je Fok!kers die heel graag in de crew willen ook een doel en gaan ze serieuzer het spel spelen, met als gevolg dat ze beter worden.
En mensen die het spel later pas kopen, tja, daar hebben we toch weinig mee te maken? Maar dan nog zullen die mensen als ze serieus gaan spelen zo op een bepaald level zitten.
Het is maar een idee, maar we moeten toch ergens een grens stellen. Het zou juist lullig zijn als we leuke serieuze spelers met headset mislopen omdat we vol zitten met inactieve of niet-serieuze spelers.
Verder kun je activiteit zien op Social Club. Als je 10 man laat checken op aantal uren speeltijd online dan is dat echt niet zo veel werk. Overigens zou je die speeltijd moeten delen door het level, want iemand die simpelweg weinig tijd heeft om te gamen, maar wel serieus met het spel bezig is, zou ook gewoon welkom moeten zijn.
Nogmaals: het is slechts een suggestie, maar wel handig om over na te denken![]()
Voor mensen die een headset zoeken en niet al te ver van de TV zitten: logitech heeft goede headsets met 2m draad voor rond de ¤20 bij zowat elke computerwinkel. Eventueel een USB verlenger erop en je kan verder weg zitten.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef kristalhelder het volgende:
Hoe kan ik affordable healthcare krijgen?
Die base invaders missie van Ron is met een beetje tactiek trouwens ook kinderlijk eenvoudig in je eentje om effectief cash te farmen.
Je vliegt en land bij de achterste jet op de basis blaast hem op met een sticky bomb en schiet het kleine groepje(3/4) army die daar op afkomt direct neer, taxied terug met je vliegtuig naar de voorkant van de basis en sniped vanaf het hoge hangaar dak alle mensen rond jet 2/3 neer waarna je ze opblaast; vervolgens snipe je die 4 soldaten binnen de loods bij de Cargobob en die vlieg je simpelweg terug naar je basis.
+/- 7/8 minuutjes werk voor 25.000$ reward![]()
Vanaf welke rang? Wil je me invites hiervoor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:58 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Die base invaders missie van Ron is met een beetje tactiek trouwens ook kinderlijk eenvoudig in je eentje om effectief cash te farmen.
Je vliegt en land bij de achterste jet op de basis blaast hem op met een sticky bomb en schiet het kleine groepje(3/4) army die daar op afkomt direct neer, taxied terug met je vliegtuig naar de voorkant van de basis en sniped vanaf het hoge hangaar dak alle mensen rond jet 2/3 neer waarna je ze opblaast; vervolgens snipe je die 4 soldaten binnen de loods bij de Cargobob en die vlieg je simpelweg terug naar je basis.
+/- 7/8 minuutjes werk voor 25.000$ reward![]()
Hoe kom je daar achter? Mijn naam staat ook niet in de op. Echter heb ik deze wel gepost!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:56 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Er zitten toch gewoon een hoop niet-FOK!kers in de crew. Die er eerst maar eens uit lijkt me?
Waggishbeef45Post in Cryptocurrencies sinds #1![]()
Je kan toch verzekering krijgen voor als je doodgaat, kan je naar therapie of medicinale wiet afhalen.quote:![]()
Survival met Ruis en mij!
Invites zijn verstuurd!YouTube
Iemand?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:49 schreef jna het volgende:
Ik kreeg pas opeens uit het niets een bounty op me. Uiteindelijk heb ik het een in-game dag weten te overleven waardoor ik het bedrag zelf kreeg, maar ik zag ook soms andere users met een bounty "verdwijnen" van de map en dan kreeg je een melding dat je ze weer moest vinden om de bounty op te kunnen eisen. Hoe doen ze dat verdwijnen?Jawel, je keek.![]()
Je kreeg een bounty op je van een NPC waarvan je de auto gejat hebt. En als iemand met een bounty weggaat is die gewoon uit de server gegaan waar jij in zat.quote:![]()
Ideetje: crew session openen, allemaal massaal auto's jatten van NPC die dan hopelijk een bounty activeren en dan gewoon wachten tot de bounty voorbij is (ondertussen racen, parachutespringen, etc.). Dan krijg je toch het geld van die bounty?![]()
Kan, maar dan moet je wel om de zoveel minuten even een rondje door ie appartement lopen. Doe je dat niet dan wordt je gekickt voor idelingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef marimbondo het volgende:
Kan je trouwens als je een bounty op je hoofd hebt deze `afwachten` in je crib? Zo ja, hoe lang duurt dat? Ingame een dag ofzo toch? Heb er namelijk een van 9000 op me gekregen en wil toch even koffiepauze houden!
Mijn garage (moet ik uiteraard nog uitbouwen):
[ afbeelding ]
Ik chill m hier nu even...:
[ afbeelding ]![]()
Thanks, ik kijk een beetje tv en pak een douche enzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet je wel om de zoveel minuten even een rondje door ie appartement lopen. Doe je dat niet dan wordt je gekickt voor ideling!
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:53 schreef kensei het volgende:
Kan er uren naar kijken![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
30min oid dacht ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef marimbondo het volgende:
Kan je trouwens als je een bounty op je hoofd hebt deze `afwachten` in je crib? Zo ja, hoe lang duurt dat? Ingame een dag ofzo toch? Heb er namelijk een van 9000 op me gekregen en wil toch even koffiepauze houden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ingame 24 uur is 48 minuten heb ik ergens gelezen. Van de week heb ik zeker 30 minuten TV zitten kijken in mn appartement zonder die idle message te krijgen, missschien krijg je m zelfs wel helemaal niet. Want in principe 'doe' je iets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef marimbondo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik zag dat een engelsman uit mijn vriendenlijst ook ineens net FOKF in de game zat.. vandaar. Hoe te controleren weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:25 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Hoe kom je daar achter? Mijn naam staat ook niet in de op. Echter heb ik deze wel gepost!
Waggishbeef45![]()
Nieuwe invite gedaanquote:YouTube
Verbinding viel weg :SYouTube
Ik heb ergens gelezen dat 48 minuten wel echt buiten moet zijn. 48 minuten in de LSC zitten telde niet mee. Ik heb 48 minuten rondjes gevlogen met de heli en ondertussen wat winkels beroofd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef marimbondo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Mensen met een bounty op zich? Of bedoel je iets anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat zijn die rode rondjes op de map? Nog nooit eerder gezien.![]()
Grote rode doorzichtige rondjes. Iets met politie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen met een bounty op zich? Of bedoel je iets anders.![]()
Gangwarsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Grote rode doorzichtige rondjes. Iets met politie?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: