Het werkt al dagen vrijwel perfect, zoek even op DNS setting GTA Vquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:07 schreef _NZT_ het volgende:
Ik kan nog steeds niet online (Xbox 360). Wanneer gaat Rockstar die cloud servers fixen?
Ik heb hetzelfde....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:07 schreef _NZT_ het volgende:
Ik kan nog steeds niet online (Xbox 360). Wanneer gaat Rockstar die cloud servers fixen?
NEE!!!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Het werkt al dagen vrijwel perfect, zoek even op DNS setting GTA V
Als dat je enige probleem is dan geef je die 500k toch gewoon wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik werk liever voor mn geld in gta 5
Mmmh...ik heb alles al handmatig ingesteld om zo altijd open NAT type te hebben. Ach ja, toch maar even proberen dan vanavond. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Het werkt al dagen vrijwel perfect, zoek even op DNS setting GTA V
Geen goed tekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NEE!!!!
Ik hen alles goed staan, maar shit is gewoon nog steeds bugged als een malle. Alles fresh install etc. router alles goed. Eerste dag zoals gezegd 0 problemen, sinds eerste patch een hell
Edit: nu ff getest, nog steeds geen cloud servers.
Gaat je niet helpen denk ik. Allemaal al gedaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:11 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mmmh...ik heb alles al handmatig ingesteld om zo altijd open NAT type te hebben. Ach ja, toch maar even proberen dan vanavond. Bedankt voor de tip!
Jupquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is iemand nu aan t spelen op de xbox?
300 dus zit vol.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef kristalhelder het volgende:
Hoeveel mensen zitten er in de FOK! Crew?
Er zij n toch wel crews did groter zijn als 300?quote:
Dat zijn speciale groepen van hele grote bekende websites. Misschien als we een mailtje sturen naar Rockstar dat het limiet dan omhoog mag o.i.d. maar driekwart zijn toch allemaal lurkers waar wij nooit mee spelen, dus die kunnen we er net zo goed uit mieteren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:26 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Er zij n toch wel crews did groter zijn als 300?
Of is dit een Fok! Regel niet meer als 300
trol je nu of meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat jij, dat jij dat jij blbalablabla dat jij dat jij..
Ik zeg net met ogen dicht kun je die @%#(&* missie halen in de hangar dus zit niet te dat jijen fucking retard.
idd. Of die hun eigen crewleden afknallenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat zijn speciale groepen van hele grote bekende websites. Misschien als we een mailtje sturen naar Rockstar dat het limiet dan omhoog mag o.i.d. maar driekwart zijn toch allemaal lurkers waar wij nooit mee spelen, dus die kunnen we er net zo goed uit mieteren.
Ja het zit allemaal niet lekker bij hem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tering. BG is duidelijk het grootste kind hier.
Ik Had precies hetzelfde dns veranderd geen problemen meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NEE!!!!
Ik hen alles goed staan, maar shit is gewoon nog steeds bugged als een malle. Alles fresh install etc. router alles goed. Eerste dag zoals gezegd 0 problemen, sinds eerste patch een hell
Edit: nu ff getest, nog steeds geen cloud servers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |