Er is geen complot tegen je, de meeste hier kennen je uberhaupt nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
right.. en dan mn zuurverdiende 160k straks kwijt zijn omdat jullie allemaal kinderachtig gaan zitten doen zeker.
Een survival die je met je ogen dicht tot wave 10 kunt halen door gewoon aan beiden kanten achter een krat in de hangar te gaan zitten.quote:
wees gerust bj, je krijgt straks 500k van rockstarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
right.. en dan mn zuurverdiende 160k straks kwijt zijn omdat jullie allemaal kinderachtig gaan zitten doen zeker.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
wees gerust bj, je krijgt straks 500k van rockstar
vind het wel tofquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Belachelijk... eerst laten ze toe dat mensen miljoenen bijmekaar cheaten en daarmee de economie verneuken, en dan geven ze nog ff gratis duurste huizen/garages weg..
Loop ik legit met moeite 160k te sprokkelen en dan word dat zo driedubbel weggevaagd door een effortloze donatie..
het zit je niet mee he?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Belachelijk... eerst laten ze toe dat mensen miljoenen bijmekaar cheaten en daarmee de economie verneuken, en dan geven ze nog ff gratis duurste huizen/garages weg..
Loop ik legit met moeite 160k te sprokkelen en dan word dat zo driedubbel weggevaagd door een effortloze donatie..
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ok ik doe 1 keer mee maar niet na 12 uur want ik ga slapen om 12 uur en als ook maar één persoon gaat zitten etteren stap ik er direct weer uit.
Ik heb geen zin in kinderachtige negatieve sferen en competief gekloot, ik speel cooperatief of ik speel niet.quote:
Je moet juist met z'n allen op het dak gaan zitten in Boneyard. Snelste en makkelijkste manier met cover van 4 kanten. Dat jij niet kan richting en daardoor de piloot van de helikopter niet neer kan schieten lijkt mij een groter probleem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen in survival zijn echt 3 meter dikke lul in de kont dom...
Loop je ze (in het begin nog rustig uiteraard) uit te leggen dat je in de scrapyard niet op het dak moet zitten met zn allen omdat die helikopters je dan mollen, hun blijven op het dak en helikopters mollen ze.
2e try, ik leg nogmaals uit dat iedereen in de hangar moet zitten, iedereen weer op het dak zelfde verhaal.
3e try en 4e try zelfde..
toen werd ik dus pissig en heb ze met stemverheffing gezegd dat het eikels waren die nooit iets zullen bereiken in dit spel als ze geen common sense hebben en/of luisteren naar iemand die weet hoe je die map makkelijk kunt halen, elke keer was ik als enige over en moest ik in de hangar van beide kanten proberen te defenden wat uiteindelijk natuurlijk niet meer ging omdat er teveel tegelijk binnen kwamen..
Echt.. weet niet meer wat voor woord ik dat soort mensen moet geven.
Als je zelf een keer positief zou doen zou al een hoop schelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in kinderachtige negatieve sferen en competief gekloot, ik speel cooperatief of ik speel niet.
dat jij, dat jij dat jij blbalablabla dat jij dat jij..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:01 schreef Painore het volgende:
[..]
Je moet juist met z'n allen op het dak gaan zitten in Boneyard. Snelste en makkelijkste manier met cover van 4 kanten. Dat jij niet kan richting en daardoor de piloot van de helikopter niet neer kan schieten lijkt mij een groter probleem.
Als types als jij niet achter mensen hun rug om zouden zitten stoken zou ook een hoop schelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je zelf een keer positief zou doen zou al een hoop schelen
Damn, jij hebt volgens mij echt eeb moeilijk leven. Als er 3 man op het dak zitten en jij in je eentje ergens anders gaat zitten zorgt ervoor dat juist jij een kut speler bent. Teamwork betekend niet dat iedereen jou moet volgen, als de rest het dak een betere optie vindt dan pas je je aan of houdt je mond. "Je stem verheffen" is erg kinderachtig, puur omdat je je zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat jij, dat jij dat jij blbalablabla dat jij dat jij..
Ik zeg net met ogen dicht kun je die @%#(&* missie halen in de hangar dus zit niet te dat jijen fucking retard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |