Waarschijnlijk aan je router, als je het serieus vraagtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:20 schreef Grazzle het volgende:
Im gonna hang myself. Eindelijk werkt dit spel, werkt Xbox Live niet mee en krijg ik constant disconnects als ik 5 minuten speel. Nu de hamvraag natuurlijk: Ligt dit aan mij en router of aan het spel?
Hele sterke terugkomst BG! Je kan alleen maar blèren en moeilijk doen. Als je je zin niet krijgt ga je schreeuwen en het van je af schrijven in dit topic. Vervolgens wordt aangegeven dat het prima op het dak werkt, waarvan er meerdere getuigen zijn in dit topic. Je hebt helemaal gelijk dat het ook in de schuur kan, maar dan moet dat afgesproken worden en niet afgedwongen door een idioot met wen headset.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga jij je tijd maar verdoen op het dak met 2 helikopters boven je.
2quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef Painore het volgende:
[..]
Hele sterke terugkomst BG! Je kan alleen maar blèren en moeilijk doen. Als je je zin niet krijgt ga je schreeuwen en het van je af schrijven in dit topic. Vervolgens wordt aangegeven dat het prima op het dak werkt, waarvan er meerdere getuigen zijn in dit topic. Je hebt helemaal gelijk dat het ook in de schuur kan, maar dan moet dat afgesproken worden en niet afgedwongen door een idioot die loopt te schreeuwen.
Btw, als je zo goed bent als je beweert zou je weten dat er zelfs 3 helikopters boven je hangen. ;-)
Ik heb als ik alles test, poorten etc openstaan en NAT goed... Heb een nieuw abonnement bij Ziggo gewoon. Daarvoor speelde ik tijden niet op Xbox.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan je router, als je het serieus vraagt
Het is sowieso een kutmissie 5 keer opnieuw moeten doen. Ik kreeg die riot van achter die muur niet kapotquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:18 schreef Roces18 het volgende:
Speelde gister trouwens die politie missie waarbij je allemaal politie voertuigen moet opblazen. Kreeg ik een mooie gele mustang aan het einde maar die is helaas niet opgeslagenOverigens wel een keiharde kutmissie als je geen sticky bombs hebt
Ik zuig ook met heel dat survival,quote:
Het waren er 'toch echt' 2.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik zuig ook met heel dat survival,
Maar ik zag er gister toch ook echt 3 ( net voordat ik dood vermoord werd)
PS3?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Drialll het volgende:
Is er een fokker die survival wil doen ? En die wel tot wave 10 kan blijven leven? Het kan zo easy zijn....
Natuurlijk wel. Je hoeft niet lid te zijn van een crew om levels omhoog te krikken. Je bent binnen no-time op level 15. Daarom vroeg ik ook om suggesties. Mag ook lager dan 25, maar je moet imo ergens een eis kunnen stellen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:17 schreef Painore het volgende:
[..]
Als je het van de ranks laat afhangen kun je nooit meer nieuwe members aannemen, lijkt me dus niet heel aardig/fair voor mensen die het spel later kopen of nog steeds connectie problemen hebben.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef kristalhelder het volgende:
Hoe kan ik affordable healthcare krijgen?
Vanaf welke rang? Wil je me invites hiervoor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:58 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Die base invaders missie van Ron is met een beetje tactiek trouwens ook kinderlijk eenvoudig in je eentje om effectief cash te farmen.
Je vliegt en land bij de achterste jet op de basis blaast hem op met een sticky bomb en schiet het kleine groepje(3/4) army die daar op afkomt direct neer, taxied terug met je vliegtuig naar de voorkant van de basis en sniped vanaf het hoge hangaar dak alle mensen rond jet 2/3 neer waarna je ze opblaast; vervolgens snipe je die 4 soldaten binnen de loods bij de Cargobob en die vlieg je simpelweg terug naar je basis.
+/- 7/8 minuutjes werk voor 25.000$ reward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |