Ik zuig ook met heel dat survival,quote:
Het waren er 'toch echt' 2.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik zuig ook met heel dat survival,
Maar ik zag er gister toch ook echt 3 ( net voordat ik dood vermoord werd)
PS3?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Drialll het volgende:
Is er een fokker die survival wil doen ? En die wel tot wave 10 kan blijven leven? Het kan zo easy zijn....
Natuurlijk wel. Je hoeft niet lid te zijn van een crew om levels omhoog te krikken. Je bent binnen no-time op level 15. Daarom vroeg ik ook om suggesties. Mag ook lager dan 25, maar je moet imo ergens een eis kunnen stellen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:17 schreef Painore het volgende:
[..]
Als je het van de ranks laat afhangen kun je nooit meer nieuwe members aannemen, lijkt me dus niet heel aardig/fair voor mensen die het spel later kopen of nog steeds connectie problemen hebben.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef kristalhelder het volgende:
Hoe kan ik affordable healthcare krijgen?
Vanaf welke rang? Wil je me invites hiervoor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:58 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Die base invaders missie van Ron is met een beetje tactiek trouwens ook kinderlijk eenvoudig in je eentje om effectief cash te farmen.
Je vliegt en land bij de achterste jet op de basis blaast hem op met een sticky bomb en schiet het kleine groepje(3/4) army die daar op afkomt direct neer, taxied terug met je vliegtuig naar de voorkant van de basis en sniped vanaf het hoge hangaar dak alle mensen rond jet 2/3 neer waarna je ze opblaast; vervolgens snipe je die 4 soldaten binnen de loods bij de Cargobob en die vlieg je simpelweg terug naar je basis.
+/- 7/8 minuutjes werk voor 25.000$ reward
Hoe kom je daar achter? Mijn naam staat ook niet in de op. Echter heb ik deze wel gepost!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:56 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Er zitten toch gewoon een hoop niet-FOK!kers in de crew. Die er eerst maar eens uit lijkt me?
Je kan toch verzekering krijgen voor als je doodgaat, kan je naar therapie of medicinale wiet afhalen.quote:
Iemand?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:49 schreef jna het volgende:
Ik kreeg pas opeens uit het niets een bounty op me. Uiteindelijk heb ik het een in-game dag weten te overleven waardoor ik het bedrag zelf kreeg, maar ik zag ook soms andere users met een bounty "verdwijnen" van de map en dan kreeg je een melding dat je ze weer moest vinden om de bounty op te kunnen eisen. Hoe doen ze dat verdwijnen?
Je kreeg een bounty op je van een NPC waarvan je de auto gejat hebt. En als iemand met een bounty weggaat is die gewoon uit de server gegaan waar jij in zat.quote:
Kan, maar dan moet je wel om de zoveel minuten even een rondje door ie appartement lopen. Doe je dat niet dan wordt je gekickt voor idelingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef marimbondo het volgende:
Kan je trouwens als je een bounty op je hoofd hebt deze `afwachten` in je crib? Zo ja, hoe lang duurt dat? Ingame een dag ofzo toch? Heb er namelijk een van 9000 op me gekregen en wil toch even koffiepauze houden!
Mijn garage (moet ik uiteraard nog uitbouwen):
[ afbeelding ]
Ik chill m hier nu even...:
[ afbeelding ]
Thanks, ik kijk een beetje tv en pak een douche enzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet je wel om de zoveel minuten even een rondje door ie appartement lopen. Doe je dat niet dan wordt je gekickt voor ideling
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:53 schreef kensei het volgende:
Kan er uren naar kijken![]()
![]()
[ afbeelding ]
30min oid dacht ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef marimbondo het volgende:
Kan je trouwens als je een bounty op je hoofd hebt deze `afwachten` in je crib? Zo ja, hoe lang duurt dat? Ingame een dag ofzo toch? Heb er namelijk een van 9000 op me gekregen en wil toch even koffiepauze houden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingame 24 uur is 48 minuten heb ik ergens gelezen. Van de week heb ik zeker 30 minuten TV zitten kijken in mn appartement zonder die idle message te krijgen, missschien krijg je m zelfs wel helemaal niet. Want in principe 'doe' je iets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef marimbondo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag dat een engelsman uit mijn vriendenlijst ook ineens net FOKF in de game zat.. vandaar. Hoe te controleren weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:25 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Hoe kom je daar achter? Mijn naam staat ook niet in de op. Echter heb ik deze wel gepost!
Waggishbeef45
Nieuwe invite gedaanquote:
Ik heb ergens gelezen dat 48 minuten wel echt buiten moet zijn. 48 minuten in de LSC zitten telde niet mee. Ik heb 48 minuten rondjes gevlogen met de heli en ondertussen wat winkels beroofd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef marimbondo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen met een bounty op zich? Of bedoel je iets anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat zijn die rode rondjes op de map? Nog nooit eerder gezien.
Grote rode doorzichtige rondjes. Iets met politie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen met een bounty op zich? Of bedoel je iets anders.
Gangwarsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Grote rode doorzichtige rondjes. Iets met politie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |