Op Xbox Live zijn er wat minder FOK!kers aanwezig ja. Of de opties 'Join Crew Members' en 'Closed Crew Session' werken hier gewoon nog niet zo best.quote:
Dat sowieso, volgens mij. Soms werkt t, soms niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op Xbox Live zijn er wat minder FOK!kers aanwezig ja. Of de opties 'Join Crew Members' en 'Closed Crew Session' werken hier gewoon nog niet zo best.
hoezo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef tralalala het volgende:
En als je GTA V hebt gespeeld bij vrienden op de PS3 ben je helemaal blij dat je een X360 hebt.
Ik wel aantal keren. O.a. een keer minigun met 2500 rounds. Ben je wel kwijt als je doodgaat, maar voor de tijd kun je er leuk wat schade mee aanrichtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Desunoto het volgende:
Is iemand al zo'n kistje tegengekomen? Schijnbaar kan je vanaf rang 12 zogenaamde 'crate drops' krijgen in free roam. De eerste persoon die het kistje dan pakt, krijgt wat geld, wapens, ammo of RP of een combinatie daarvan.
Tot nu toe nog steeds niet tegengekomen.
Ik zit te azen op een rpg vinden in die doos.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wel aantal keren. O.a. een keer minigun met 2500 rounds. Ben je wel kwijt als je doodgaat, maar voor de tijd kun je er leuk wat schade mee aanrichten
Ik heb van de week 1 van level 140 gezienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zit te azen op een rpg vinden in die doos.Beter dan een MG nog niet gehad.
Ik kwam net iemand tegen met level 105 ofzo. Wat is de level cap eigenlijk? Kan je nog veel hoger?
Ik zit wel regelmatig bij Fokkers in het spel hoor, maar gewoon nooit echt een volle sessie. Hooguit met 5 man en that's it.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op Xbox Live zijn er wat minder FOK!kers aanwezig ja. Of de opties 'Join Crew Members' en 'Closed Crew Session' werken hier gewoon nog niet zo best.
Ik vind free aim echt kneiter lastig, en ben heus niet onervaren met een controller. Dikke props voor de aziaten die die shit onder controle krijgen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:12 schreef Desunoto het volgende:
Ze hebben me wel eens uitgenodigd, maar de meeste wijs ik dan af omdat het bericht "x is using a different targeting mode, do you want to switch?" in beeld komt. Dan zeg ik nee. Want als ik ja zeg dan moet ik daarna weer helemaal terug richting singleplayer om het te wijzigen.
![]()
Speel eens met free aim, jongens.
Het is best powerful, dus niet veel mensen gaan het uitzetten denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind free aim echt kneiter lastig, en ben heus niet onervaren met een controller. Dikke props voor de aziaten die die shit onder controle krijgen.
Free aimen met een controller in GTA is voor mij echt niet te doen. Kogels vliegen dan echt overal heen behalve op het doelwit. Zelfs met auto-aim aan is het soms lastig om een doel in een auto te raken enzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is best powerful, dus niet veel mensen gaan het uitzetten denk ik
Ik ben er ook geen ster in, had mijn PS3 eigenlijk ook alleen voor FIFA. Verder nooit iets op gespeeld, ben meer van de PC. Kan me voorstellen dat als je al een aantal jaar CoD oid speelt dat je dan beter bent in richten. (Ook al heeft CoD ook een stukje auto aim)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Free aimen met een controller in GTA is voor mij echt niet te doen. Kogels vliegen dan echt overal heen behalve op het doelwit. Zelfs met auto-aim aan is het soms lastig om een doel in een auto te raken enzo.
Ik heb ziek veel CoD gespeeld maar de freeaim mode in GTA is puur masochisme.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen ster in, had mijn PS3 eigenlijk ook alleen voor FIFA. Verder nooit iets op gespeeld, ben meer van de PC. Kan me voorstellen dat als je al een aantal jaar CoD oid speelt dat je dan beter bent in richten. (Ook al heeft CoD ook een stukje auto aim)
Heb beiden cod en gtav. MAar dat is echt niet te vergelijken met elkaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen ster in, had mijn PS3 eigenlijk ook alleen voor FIFA. Verder nooit iets op gespeeld, ben meer van de PC. Kan me voorstellen dat als je al een aantal jaar CoD oid speelt dat je dan beter bent in richten. (Ook al heeft CoD ook een stukje auto aim)
Ah ok, CoD niet gespeeld maar dat leek me dan vergelijkbaar. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Heb beiden cod en gtav. MAar dat is echt niet te vergelijken met elkaar.
Wellicht ls je battlefield hebt gespeeld dat het makkelijker is. Omdat je bij bf ook vanuit achter het personage schiet en bij call of duty first person vieuw hebt dus met alleen armen enzo.
Bij survival moet je helicopters uit de lucht knallen, auto aim werkt daar niet bij. Nou ik schiet genoeg raketten mis en ik zie anderen ook regelmatig, zeg maar vrijwel altijd mis schieten.
Ligt nog hoger. Mini Gun krijg je pas bij rank 120 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef prefix1 het volgende:
maximaale is lvl 100 wat je kan bereiken dacht ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |