XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V Online Screenshots:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA online is er pas 11 dagen waarvan het pas 6 dagen werktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef regiliopeace het volgende:
In al die weken online heb ik slechts 1 Nederlander getroffen. Ik speel nu maar gewoon zonder geluid want nog één Spaans kinderstemmetje en ik krijg een seizure.
Door 900x dezelfde Gerald-missies te doen ben ik wat verdoofd denk ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef kensei het volgende:
[..]
GTA online is er pas 11 dagen waarvan het pas 6 dagen werkt
wacht ff ik start dat stront ding opnieuw opquote:
nog 1 minuutquote:
Jij was die groene die ik neerstak?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef PicoMMP het volgende:
fucking teamkillers aanwezig man .. mongolen.
dat was vandaag iedereenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef PicoMMP het volgende:
Nope, da was ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:55 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Jij was die groene die ik neerstak?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef PicoMMP het volgende:
Al best wel wat! Heb er drie of vier gepakt, zit iets van 1000-3000 rp in, misschien een wapentje, en wat geld. Geen gekke bedragen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Desunoto het volgende:
Is iemand al zo'n kistje tegengekomen? Schijnbaar kan je vanaf rang 12 zogenaamde 'crate drops' krijgen in free roam. De eerste persoon die het kistje dan pakt, krijgt wat geld, wapens, ammo of RP of een combinatie daarvan.
Tot nu toe nog steeds niet tegengekomen.
Bewust de hele tijd op iemand inrijden is niet zo leukquote:
express sticky af laten gaan ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bewust de hele tijd op iemand inrijden is niet zo leuk
Op Xbox Live zijn er wat minder FOK!kers aanwezig ja. Of de opties 'Join Crew Members' en 'Closed Crew Session' werken hier gewoon nog niet zo best.quote:
Dat sowieso, volgens mij. Soms werkt t, soms niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op Xbox Live zijn er wat minder FOK!kers aanwezig ja. Of de opties 'Join Crew Members' en 'Closed Crew Session' werken hier gewoon nog niet zo best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop