Ik kon even niet snel de namen typenquote:
Oh, ook maar 1 aanschaffen dan binnenkort.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
1,5 mil dacht ik, vanaf een laag level al. Onder de 20.
Een sticky bomb en weg is je tankquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:32 schreef Marsenal het volgende:
En de tank, waar komt die te staan? Als die 500k binnen is koop ik dat ding meteen. O man ik jaag iedereen de stuipen op het lijf.
Op grote hoogtequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:36 schreef FritsFlits het volgende:
Sommige mensen zullen wel een bad sport zijn met die massamoorden door stickies
Online gekochte voertuigen zijn standaard verzekerd, dus je krijgt gewoon een nieuwe lijkt me?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een sticky bomb en weg is je tank
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Online gekochte voertuigen zijn standaard verzekerd, dus je krijgt gewoon een nieuwe lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?
Om mijn motor terug te krijgen moest ik $120 of zoiets betalen.Supercars terughalen kost iets van 2500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?
Om mijn motor terug te krijgen moest ik $120 of zoiets betalen.Welke heb je? Ik een Sanchez, ooit ergens gejat. Eerst liep het spel vast als je m wilde sprayen, nu kun je bijna niks meer customizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, alleen komt het soms voor dat ik 'fail' als ik een missie join. Verder geen merkbare problemen meer.quote:
Hier zie ik toch level 140 tussen staanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
minigun unlock je @lvl120 dus zal dat de max zijn
dafuqquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Hier zie ik toch level 140 tussen staan
[ afbeelding ]
Ja... er valt veel regen uitquote:
Die is niet wijs...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Hier zie ik toch level 140 tussen staan
[ afbeelding ]
Je moet wel echt een josti zijn wil je nu nog je char kwijtraken.... Die uitleg krijgt je nu bij elk fucking laadschermquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:05 schreef PicoMMP het volgende:
Lachen als die zijn character alsnog kwijtraakt.
Of er is door een update weer een nieuwe bug in het spel gekomen waardoor iedereen z'n character kwijt is, maar wel $500.000quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet wel echt een josti zijn wil je nu nog je char kwijtraken.... Die uitleg krijgt je nu bij elk fucking laadscherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |