minigun unlock je @lvl120 dus zal dat de max zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef prefix1 het volgende:
maximaale is lvl 100 wat je kan bereiken dacht ik!
Terwijl een bazooka of minigun lvl 130 vereist... ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef prefix1 het volgende:
Liggen bijna in elke survival, vanaf wave 7-8 ofzo gok ik. Als je die overhoud dan heb je die gewoon tot je dood gaat of uit de sessie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb één keer een gevonden rpg afgeschoten, zat één raket in. Twee personal vehicles opgeblazen, en bad rep gehad. Worth it.
Daarna nooit meer online een rpg gezien.
Nee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef prefix1 het volgende:
Daar had ik de mijne ook van, denk ik. Maar vind survival niet zo leuk, dus speel het niet... Toch een keertje doen dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Liggen bijna in elke survival, vanaf wave 7-8 ofzo gok ik. Als je die overhoud dan heb je die gewoon tot je dood gaat of uit de sessie.
Verdient goed. Heb er zo ff 300k mee verdient voor mn appartementje. 20k per ongeveer 20min als je het goed doet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar had ik de mijne ook van, denk ik. Maar vind survival niet zo leuk, dus speel het niet... Toch een keertje doen dan.
Hoeveel cash/level is die?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:32 schreef Marsenal het volgende:
En de tank, waar komt die te staan? Als die 500k binnen is koop ik dat ding meteen. O man ik jaag iedereen de stuipen op het lijf.
Ik kon even niet snel de namen typenquote:
Oh, ook maar 1 aanschaffen dan binnenkort.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
1,5 mil dacht ik, vanaf een laag level al. Onder de 20.
Een sticky bomb en weg is je tankquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:32 schreef Marsenal het volgende:
En de tank, waar komt die te staan? Als die 500k binnen is koop ik dat ding meteen. O man ik jaag iedereen de stuipen op het lijf.
Op grote hoogtequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:36 schreef FritsFlits het volgende:
Sommige mensen zullen wel een bad sport zijn met die massamoorden door stickies
Online gekochte voertuigen zijn standaard verzekerd, dus je krijgt gewoon een nieuwe lijkt me?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een sticky bomb en weg is je tank
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Online gekochte voertuigen zijn standaard verzekerd, dus je krijgt gewoon een nieuwe lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?
Om mijn motor terug te krijgen moest ik $120 of zoiets betalen.Supercars terughalen kost iets van 2500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt. Moet je wel nog een beetje voor betalen. Voor een tank zal dat toch wel een paar duizend zijn misschien?
Om mijn motor terug te krijgen moest ik $120 of zoiets betalen.Welke heb je? Ik een Sanchez, ooit ergens gejat. Eerst liep het spel vast als je m wilde sprayen, nu kun je bijna niks meer customizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |