abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132050551
Jaaaaaa, het is begonnen!!!

Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“

Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”

Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.
quote:
‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.

Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”

Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”

Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”

RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.
quote:
GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN

Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.

De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.

Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.

Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.

Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.

http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken O+

http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig

[ Bericht 4% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 11-10-2013 21:11:47 ]
pi_132050565
Had ik nog net effe de lapo :')
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:39:08 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132050735
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Had ik nog net effe de lapo :')
Ben je goed in Fann .. ;)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_132050762
Wanneer op tv?
5 Ferrari's op videoband!
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 oktober 2013 @ 21:41:46 #5
22592 crew  Ole
pi_132050850
Net geweest
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:42:28 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132051040
Waar ga je later wonen?
Bij het Kaniemeer. _O-
  donderdag 10 oktober 2013 @ 22:01:13 #8
381517 Zapata
held op sokken
pi_132051748
Nou..eerste aflevering gekeken maar halverwege uitgezet. Saaie bedoening en ze lachen snoeihard om ELKE flauwe opmerking.

En hoe hebben ze die spullen van de kringloop thuis gekregen? AOW oudjes hebben meestal geen auto met kar..

Dat was wel weer genoeg TV voor de volgende tien jaar. :(
pi_132052201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Zapata het volgende:
Nou..eerste aflevering gekeken maar halverwege uitgezet. Saaie bedoening en ze lachen snoeihard om ELKE flauwe opmerking.

En hoe hebben ze die spullen van de kringloop thuis gekregen? AOW oudjes hebben meestal geen auto met kar..

Kringloop bracht de spullen aan huis.
pi_132053395
Nu zit Gordon bij Humberto op RTL4 :D
Over dit programma te praten :D
  donderdag 10 oktober 2013 @ 22:50:36 #11
381517 Zapata
held op sokken
pi_132054133
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Luxe kringloop hoor. Kringlopen hier hebben 3 afgerukte bankstellen staan maar daar komen ze een mega zaal binnen met bijna nieuwe bankstellen.
pi_132057329
Zou ik het gas aan laten vanavond? _O-
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:56:34 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132058145
'Jaaaaaa, het lijkt er toch echt te komen'. Kan dat niet een keer veranderd worden? :9
Your beauty never ever scared me.
pi_132058189
ik hou d'r zo van
5 Ferrari's op videoband!
pi_132058462
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
'Jaaaaaa, het lijkt er toch echt te komen'. Kan dat niet een keer veranderd worden? :9
ik ben weer terug. ik zal het effe veranderen :+
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:34:39 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132058515
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik ben weer terug. ik zal het effe veranderen :+
Nice :D
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:34:54 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132058517
Ze lijken er dus wel echt te slapen en alles
pi_132058519
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nice :D
Was ook wel hoog tijd :P
pi_132058526
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Ze lijken er dus wel echt te slapen en alles
Ja, het lijkt er wel op! :P
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:40:23 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132058561
Ah superlief dat Gordon die boodschappen had gebracht, maar ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wel vreselijk dat zo'n vrouw 3 weken geen boodschappen heeft omdat haar hulp op vakantie is.. Vreselijk echt
pi_132058811
Zit het nu te kijken. Die "rommel" in die tv kast _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132058873
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah superlief dat Gordon die boodschappen had gebracht, maar ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wel vreselijk dat zo'n vrouw 3 weken geen boodschappen heeft omdat haar hulp op vakantie is.. Vreselijk echt
Albert Heijn heeft speciaal voor dat soort mensen toch een bezorgservice..Beetje een vaag verhaal zo dat ze 3 weken zonder boodschappen zou zitten, maar ja..is verder ook niet zo belangrijk :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132058890
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Albert Heijn heeft speciaal voor dat soort mensen toch een bezorgservice..Beetje een vaag verhaal zo dat ze 3 weken zonder boodschappen zou zitten, maar ja..is verder ook niet zo belangrijk :)
Die bezorgdienst van de AH is niet overal actief, ik weet dat ze het b.v. in het in delen van het Oosten van het land weer afgeschaft hebben. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_132058893
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Daar betaal je dan ook extra voor. :P
Optimist tot in de kist
pi_132058897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:48 schreef trovey het volgende:

[..]

Die bezorgdienst van de AH is niet overal actief, ik weet dat ze het b.v. in het in delen van het Oosten van het land weer afgeschaft hebben. ;)
Dit was hartje Amsterdam :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_132058905
Misschien is het veel duurder? Als je alleen AOW hebt dan is AH snel te duur, de meest bejaarden die ik ken met alleen een AOW-tje gaan echt geen boodschappen doen bij de AH. :')
Optimist tot in de kist
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 oktober 2013 @ 03:14:45 #28
22592 crew  Ole
pi_132058942
En je moet voor een minimaal bedrag kopen.
pi_132059112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Zapata het volgende:

Die Krinloopwinkel bestaat écht, ik ben er zelf wel eens geweest, die mensen bestaan ook écht.

quote:
BEZORGEN BEGANE GROND
De medewerkers van Stichting Kringloopbedrijf De Lokatie bezorgen uw goederen thuis tot aan de voordeur (dus niet inpandig), zolang deze met onze hulpmiddelen goed te bereiken is.

BEZORGEN ETAGE
Wij bezorgen de goederen in principe op een etage als er een lift aanwezig is. Het is altijd raadzaam om bij aankoop van grote goederen, met name bij een wandmeubel, dressoir of grote bank, te letten of de gekochte goederen werkelijk in de lift passen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
http://www.delokatie.org/winkelen/winkels/bezorgen/

GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN

Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.

De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.

Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.

Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.

Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.

http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/
pi_132059133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:56 schreef trovey het volgende:
Misschien is het veel duurder? Als je alleen AOW hebt dan is AH snel te duur, de meest bejaarden die ik ken met alleen een AOW-tje gaan echt geen boodschappen doen bij de AH. :')
De bejaarden die ik ken kunnen niet eens met een computer omgaan en hebben die ook helemaal
niet, laat staan dat ze boodschappen ermee kunnen bestellen, want dat gaat met de computer,
laptop of zo'n tabding. :+

En ja het is ook duurder :P je zal dan bij AH moeten bestellen ik denk niet dat de goedkopere
sipermarkten een bezorgdienst hebben en zeker niet voor een pak melk en een half broodje.

quote:
Ja, Albert Heijn bezorgt bij jou in de straat
Laat je boodschappen bezorgen tot in de keuken. Boodschappen laten bezorgen is mogelijk bij een bestelling vanaf 70 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De bedragen die je hieronder ziet gelden bij een bestelling vanaf 100 euro.
Bij een bestelling onder de 100 euro vragen wij één euro extra servicekosten.
pi_132059161
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken O+

http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
pi_132059632
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Zapata het volgende:

[..]

Luxe kringloop hoor. Kringlopen hier hebben 3 afgerukte bankstellen staan maar daar komen ze een mega zaal binnen met bijna nieuwe bankstellen.
Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euro :') Ga je naar de kringloop voor goedkope spullen, ben je redelijk wat geld kwijt aan bezorgen :')
pi_132059906
die wasmachine kwamen ze gewoon nog even brengen, voor 20 euro. niks over bezorgkosten gezien...

en ze rijden auto? van een AOWtje? die auto krijgen ze gewoon.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:01:23 #35
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_132060077
dat bezorgen kost weliswaar misschien 25 euro maar dat kost het ook wel: die auto, de mensen die meerijden, de tijd die de bezorgers ermee kwijt zijn.
How can I make this topic about me?
pi_132060367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef pokkerdepok het volgende:
die wasmachine kwamen ze gewoon nog even brengen, voor 20 euro. niks over bezorgkosten gezien...

Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis mee :+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:26:09 #37
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132060603
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis mee :+
ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.
t geld is sowieso vast halverwege op. iemand zou ze in een aflevering eens een lesje goedkoop winkelen moeten geven.
pi_132060629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.
t geld is sowieso vast halverwege op. iemand zou ze in een aflevering eens een lesje goedkoop winkelen moeten geven.
Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een dure
fles wijn opentrekken, maar dat doet er verder niet zoveel toe toch?
pi_132060644
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een dure
fles wijn opentrekken, maar dat doet er verder niet zoveel toe toch?
we willen ze zien lijden! :)
pi_132060652
Neem dat geld waar ze van moeten rondkomen nou maar met een flinke korrel zout :+
pi_132060687
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neem dat geld waar ze van moeten rondkomen nou maar met een flinke korrel zout :+
ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.
pi_132060773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:39 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.
Ga de boel nou niet verpesten :( ik denk wel dat Goor tegen die mensen die dat programma
maken heeft gezegd, godsamme wat erg, kunnen we geen boodschapjes brengen, want Goor
is best stiekem een watje.... en natuurlijk mag hij dan boodschappen brengen, of dat van
hun eigen budget afgaat maakt verder ook niet uit, als de camera;s niet aan zijn stelt dat
budget niks voor natuurlijk, want dat kunnen ze alles eten en drinken wat ze willen.

Die hoeven maar te kikken en het wordt ze op een presenteerblaadje gebracht :')
Het zijn wel kijkcijferkanonnen natuurlijk 8-)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:34:45 #44
22592 crew  Ole
pi_132063246
ach, voor hun doen bijten ze op een houtje. Die auto hebben ze nodig om naar de verschillende projecten te gaan. Misschien hebben ze ook nog een optreden dat niet meer kon worden afgezegd. Had Froger toen ook. Maar die moest toen ook met een barrel rijden. Tuurlijk is de werkelijkheid erger.

Maar wie weet heeft de regie nog iets voor ze in petto.. kapotte koelkast, kapotte wasmachine allemaal tegelijk. Zoiets..

Zag trouwens dat ze wel op schoon matras en onder fris beddengoed sliepen. Dat zou ik ook niet van de kringloop willen :X
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:46:45 #45
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_132063506
Achja, het zal niet helemaal allemaal van dat budget gaan. Maar dat geeft ook niet. Het is een mooi signaal dat het hebben van geld niet zo heel vanzelfsprekend is en mogelijk zal het inderdaad helpen aan meer vrijwilligers of een bewusterwordend kabinet dat toch ietsjes minder diep snijdt in de AOW of de budgetten voor de zorg.
How can I make this topic about me?
pi_132064888
nee inderdaad, ik zal even ophouden met zeuren. ze doen goed werk, en geven de ouderenzorg veel aandacht, en zijn nog grappig ook.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:46:04 #47
163650 Greys
pi_132065112
Ik vind het ook prima dat men eens wijst op de mogelijkheden en uberhaupt het bestaan van kringloopwinkels (ik keek na de eerste uitzending op de site van de kringloopwinkel hier en zag een ubertoffe opiumtafel :o O+ ) en er even flink op hameren dat er veel eenzame ouderen zijn.

En dat G&G heus niet echt in armoe leven deze maand, ach... ze moeten het in elk geval met een stuk minder doen dan anders. Eerlijk is eerlijk, het is weer gewoon leuk entertainment zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:52:06 #48
22592 crew  Ole
pi_132065285
Zo. Zijn we het daar over eens :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:08:27 #49
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132065735
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Ole het volgende:
ach, voor hun doen bijten ze op een houtje. Die auto hebben ze nodig om naar de verschillende projecten te gaan. Misschien hebben ze ook nog een optreden dat niet meer kon worden afgezegd. Had Froger toen ook. Maar die moest toen ook met een barrel rijden. Tuurlijk is de werkelijkheid erger.

Maar wie weet heeft de regie nog iets voor ze in petto.. kapotte koelkast, kapotte wasmachine allemaal tegelijk. Zoiets..

Zag trouwens dat ze wel op schoon matras en onder fris beddengoed sliepen. Dat zou ik ook niet van de kringloop willen :X
Maar Froger was toch echt compleet en totaal nep, :+? Daar was volgens mij iets mee (ze sliepen niet echt in dat huis ofzo?) Volgens mij zijn Geer&Goor wel een stukje echter :) :D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_132065851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euro :') Ga je naar de kringloop voor goedkope spullen, ben je redelijk wat geld kwijt aan bezorgen :')
Dat is veel, mijn computer van 27,50 euro werd bezorgt voor 7,50 euro....wel weer onderaan de trap dat wel maar ik had wat sterke mannen geregeld. :P
Optimist tot in de kist
pi_132065903
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 06:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

De bejaarden die ik ken kunnen niet eens met een computer omgaan en hebben die ook helemaal
niet, laat staan dat ze boodschappen ermee kunnen bestellen, want dat gaat met de computer,
laptop of zo'n tabding. :+

En ja het is ook duurder :P je zal dan bij AH moeten bestellen ik denk niet dat de goedkopere
sipermarkten een bezorgdienst hebben en zeker niet voor een pak melk en een half broodje.

[..]

Ik ken dan weer aardig wat bejaarde medemensen die prima met de computer om kunnen gaan...maar die kunnen dan ook weer zelf hun boodschappen doen. :')
Optimist tot in de kist
pi_132068063
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het vrouwtje was vanaf haar 14e stik blind dus een computer zal haar niet helpen, je zag trouwens dat de boodschappen voor haar afgingen van het budget.

Mijn oom woont trouwens in dezelfde straat en beweerd dat geer en goor er echt geslapen hebben, volgens hem was er totaal geen luxe of dure autos in de straat, en was het wijkfeestje(laatste aflevering) ook geen luxe ofzo maar echt volgens het aow budget.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:21:41 #53
163650 Greys
pi_132068192
Ik denk dat ze anders ook wel erg af zouden gaan, als er idd bewoners van die straat in de media zouden komen met verhalen en foto's dat G&G om de zoveel nachten naar huis mochten enzo. Dus in dit geval moet het haast wel een beetje 'echt' zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132068604
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze anders ook wel erg af zouden gaan, als er idd bewoners van die straat in de media zouden komen met verhalen en foto's dat G&G om de zoveel nachten naar huis mochten enzo. Dus in dit geval moet het haast wel een beetje 'echt' zijn.
Ik denk dat het voor dit soort mensen maar ook voor de frogers juist oprecht een hele beleving is en een soort sport, dat ze dit serieus zien als een soort snuffelstage bij de armere, even binnen kijken en meedoen voor een maand en dan snel weer terug.

De frogers vind ik zo typisch gezin waarvan ik denk die hebben het spel echt eerlijk gespeeld, die zijn echt echt oprecht benieuwd geweest hoe het voelt om zo te leven, bij gordon en joling weet ik het nog niet, misschien waren ze echt benieuwd en hebben ze zich aan de regels gehouden maar kan me ook voorstellen dat ze gecheat hebben.

Ik kan me best voorstellen dat mensen die zo rijk zijn willen weten hoe het is om normaal te leven al zullen ze dat niet langer dan een maand uithouden, net zo als dat de meeste van ons graag van die rijkdom willen proeven.
pi_132069513
Ik heb dat programma van de Frogers juist nooit gezien omdat ik allebei vreselijke figuren vind. :')
Dus daar kan ik niks over zeggen...

Wat Geer en Goor betreft denk ik dat ze best een beetje gemokkeld zullen hebben en dat de
twee Diva's 's avonds met de gordijnen dicht even lekker een fles dure wijn hebben opgetrokken :P
en misschien nog wel met een blikkie kaviaar erbij ook _O- door de cameramensen meegesmokkeld
natuurlijk.

Onder het motto '' Zo Corrie dan hebben we wel verdient vandaag'' :+

Maar ik denk ook dat ze oprecht wél af en toe onder de indruk zijn geweest van de ellende die ze
soms aantroffen en ook oprecht onder de indruk zijn geweest van de positieve houding die sommige
bejaarden dan nog hebben en de humor waarmee ze hun ellende onder ogen zien, op sommige
momenten dan, want ook de meest positieve bejaarden hebben hun slechte dagen.

Wat de vrouw betreft die een week zonder boodschappen heeft gezeten, die was inderdaad al
vanaf haar 14e jaar blind, vandaar dat ze zich nog prima kon redden thuis, tot op zekere hoogte dan.
maar er zijn ook mensen die op oudere leeftijd blind worden door bijvoorbeeld suikerziekte, die
kunnen dat natuurlijk niet en wonen dan ook meestal niet meer op zichzelf.

Al zou dat blinde vrouwtje wél een computer bezitten en er ook mee om kunnen gaan dan nog is
het een flinke aanslag op je AOWtje om even door AH je boodschapjes te moeten laten bezorgen.

Boodschappen laten bezorgen is mogelijk bij een bestelling vanaf 70 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). Statiegeld rekenen ze over de kratjes waar het in gebracht wordt, als ik mij
goed herinner, want ik heb het zelf ook wel eens laten bezorgen, is dit 6 euro per kratje.

Het bezorgen zelf is niet zo duur als je het juiste tijdstip kiest kan het al voor 3,95 euro.
Ik gooide dan altijd als een gek die kratten leeg zodat die bezorger die kratjes weer kon meenemen,
dan hoefde ik geen statiegeld te betalen :P maar als je bejaard en blind bent gaat dat effe
moeilijker en wachten doen ze niet aan, de bezorgers hebben xx minuten per klant om te bezorgen
dat is net tijd genoeg om de spullen naar binnen te brengen, dat doen ze ook tot aan je keuken.

Ja dawast eigenlijk wel :') ik vind het een beetje gezeur of ze nou gesmokkeld hebben of niet ik
laten we nou gewoon genieten van weer eens eindelijk een leuk én leerzaam programma *O*
pi_132070580
Ik betwijfel of een blind persoon om kan gaan met een computer laat staan boodschappen bestellen, zeker een website als appie is niet echt ingesteld op dit soort mensen, lijkt me moeilijk zonder visueel zicht.

We moeten niet vergeten dat gordon ook gewoon in amsterdam noord is opgegroeid en voor een appel en een ei op de albert cuyp heeft gestaan.
pi_132070815
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:40 schreef icloud het volgende:
Ik betwijfel of een blind persoon om kan gaan met een computer laat staan boodschappen bestellen, zeker een website als appie is niet echt ingesteld op dit soort mensen, lijkt me moeilijk zonder visueel zicht.

We moeten niet vergeten dat gordon ook gewoon in amsterdam noord is opgegroeid en voor een appel en een ei op de albert cuyp heeft gestaan.
Je hebt Braille computers, maar ik betwijfel het of die door het ziekenfonds worden vergoed :P

http://www.nvbs.nl/index.(...)#Brailleopdecomputer

Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:41:51 #58
184769 crew  Deisyy
pi_132077222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je hebt Braille computers, maar ik betwijfel het of die door het ziekenfonds worden vergoed :P

http://www.nvbs.nl/index.(...)#Brailleopdecomputer

[ afbeelding ]
Meteen braillecomputer gaat het echt niet lukken een Appie-boodschappenlijst samen te stellen via internet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132078050
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Meteen braillecomputer gaat het echt niet lukken een Appie-boodschappenlijst samen te stellen via internet.
joh :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:40 schreef icloud het volgende:

Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:10:54 #60
184769 crew  Deisyy
pi_132078235
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

joh :+

[..]

Beetje dubbelop hè :P
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132078253
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Beetje dubbelop hè :P
Beetje wel :P
pi_132078541
Ik zag volgens mij een stuk of 6 kleinkinderen op een foto, die kunnen het dan toch even doen. ;(
pi_132078769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef tralalala het volgende:
Ik zag volgens mij een stuk of 6 kleinkinderen op een foto, die kunnen het dan toch even doen. ;(
Je wil niet weten hoeveel van die oudjes nooit bezoek krijgen :'(
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:26:59 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132078953
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:17 schreef icloud het volgende:
Mijn oom woont trouwens in dezelfde straat en beweerd dat geer en goor er echt geslapen hebben, volgens hem was er totaal geen luxe of dure autos in de straat, en was het wijkfeestje(laatste aflevering) ook geen luxe ofzo maar echt volgens het aow budget.
Sowieso zag je duidelijk aan Gerard zijn bed enz dat er in was geslapen.
pi_132079098
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Sowieso zag je duidelijk aan Gerard zijn bed enz dat er in was geslapen.
Dat kan gemaakt zijn.
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:33:03 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132079216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:30 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat kan gemaakt zijn.
True maar ik geloof het wel. Je bed zo laten lijken alsof er in geslapen is, je kleding uitdoen etc. lijkt me erg ver gaan :9
pi_132080045
Ik heb het maar gewoon gedaan :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:06:46 #70
163650 Greys
pi_132080876
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

True maar ik geloof het wel. Je bed zo laten lijken alsof er in geslapen is, je kleding uitdoen etc. lijkt me erg ver gaan :9
Dan hadden die buren echt ook wel gemerkt dat er elke avond een auto vertrok en de volgende ochtend vroeg weer aan kwam idd, dat geloof ik ook niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132081719
Die waterkoker met gesmolten theedoek eraan :')
pi_132081921
quote:
Het heeft toch ook geen zin hier :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132081961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Het heeft toch ook geen zin hier :?
Nee :') en wat nu? :+
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:09:27 #75
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132095032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Zapata het volgende:

[..]

Er zijn meer goede kringloopwinkels hoor, heb bij Kringloop Hergebruik plus in Appingedam eens 2 leatherlook banken gekocht voor 20eu per stuk, zagen er nog nieuw uit :)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:12:51 #76
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132095092
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Ole het volgende:

Heb zelf ook een matras van de kringloop maar die was nieuw, plastic zat er nog om. Kwam bij een winkel weg die failliet was gegaan. Heb er toen 25eu voor betaald, 2 persoons met binnenvering. Maar 1 waar al mensen op geslapen hebben zou ik er nooit kopen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:14:45 #77
368283 ato
pi_132097502
Ik had nooit gedacht dat ik een liedje van Gordon leuk zal vinden.."kom dichterbij"klinkt wel lekker.

Overigens vind ik het wel een leuk programma en zie dat zij het wel menen bij de oudjes.
Life can be a bitch, so like it..
pi_132102539
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef ato het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik een liedje van Gordon leuk zal vinden.."kom dichterbij"klinkt wel lekker.

Overigens vind ik het wel een leuk programma en zie dat zij het wel menen bij de oudjes.
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik naar een liedje van Goor luister en het valt mee :D

pi_132102562
Maar de CD zou ik niet kopen :+
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:36:23 #80
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132104338
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar de CD zou ik niet kopen :+
Hij deed het niet eens bij mij ....
Musica Español
Come On
pi_132104793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:36 schreef chufi het volgende:

[..]

Hij deed het niet eens bij mij ....
Ligt aan jou hoor, bij mij wel...
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:00:43 #82
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132104846
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ligt aan jou hoor, bij mij wel...
Enkele nummers zijn soms leuk, maar een hele CD/DVD Ja nee dank je
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:27:30 #83
368283 ato
pi_132106993
Ja leuk liedje he, komt door het ritme..
Maar ik had ook niets hoor met zijn muziek.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:34:31 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_132107178
Met de muziek van Goor heb/had ik ook niet zoveel, maar ik heb wel nog een cassettebandje van Geer liggen :@ Uit de Ticket to the Tropics tijd.

OT: ik denk ook wel dat ze er echt slapen. Zo klein is het ook niet. Allebei een eigen kamer met een normaal bed. En het is natuurlijk ook niet zo dat ze allebei altijd 'rijk en bekend' zijn geweest, Gordon stond vroeger gewoon op de markt (ik dacht met ondergoed).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:41:28 #85
368283 ato
pi_132107347
Ach het is wel een leuk programma, daar gaat het ook om.
Ik heb niets met Gordon, maar de combinatie Geer & Goor vind ik wel leuk.

Maar zij waren beiden vreselijk op het songfestival..
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:56:57 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_132107745
Shangri-la eindigde dacht ik nog best hoog (van Geer).Maar dat is al weer heel wat jaren geleden.

Als negende dus.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:59:00 #87
368283 ato
pi_132107802
Ja Geer was zelf nog favoriet in 1988 en werd 9e, goed van jou.

Gordon bij de toppers daarentegen :-)
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:02:26 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_132107874
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:59 schreef ato het volgende:
Ja Geer was zelf nog favoriet in 1988 en werd 9e, goed van jou.

Gordon bij de toppers daarentegen :-)
Dat negende heb ik opgezocht hoor ;) Naam van het nummer wist ik nog wel. De Toppers was een flop.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:04:20 #89
368283 ato
pi_132107922
Oh zo
  † In Memoriam † zondag 13 oktober 2013 @ 10:29:09 #90
43556 miss_dynastie
pi_132117493
Ik ben vooral benieuwd of ze nog steeds vrijwilligerswerk doen bij de oudjes, nu de camera's en aandacht weg zijn :)
pi_132117833
Dat lijkt me niks voor de grandes vedettes van de Nederlandstalige muziek.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 oktober 2013 @ 14:25:09 #92
163650 Greys
pi_132123214
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of ze nog steeds vrijwilligerswerk doen bij de oudjes, nu de camera's en aandacht weg zijn :)
Zou idd tof zijn, maar ik zou het ze eerlijk gezegd niet eens echt heel erg kwalijk nemen als het niet zo was. Als je ergens de aandacht op vestigt op deze manier hoef je je er wmb niet levenslang aan te verbinden.

En als er twee waren die altijd heel goed voor hun eigen moedertjes hebben gezorgd.... ^O^
(En dan niet alleen met geld, maar ook met aandacht en bezoek.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 13 oktober 2013 @ 14:39:39 #93
43556 miss_dynastie
pi_132123615
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou idd tof zijn, maar ik zou het ze eerlijk gezegd niet eens echt heel erg kwalijk nemen als het niet zo was. Als je ergens de aandacht op vestigt op deze manier hoef je je er wmb niet levenslang aan te verbinden.
Nou ja, als je anderen loopt aan te spreken op de morele verplichting vreemde bejaarden te helpen, is het wel zo sjiek dat ook zelf te doen.

Wij hebben als we naar opaatje gingen ook weleens bijna een wildvreemde bejaarde in onze handen gedrukt gekregen om een ommetje mee te maken. Wij lieten dat van opa afhangen en die wilde dat per se niet, dus deden we het niet. Kregen we nog bijna ruzie ook :')
  Moderator / Miss SHO zondag 13 oktober 2013 @ 16:49:17 #94
22592 crew  Ole
pi_132127738
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Greys het volgende:

[..]

En als er twee waren die altijd heel goed voor hun eigen moedertjes hebben gezorgd.... ^O^
(En dan niet alleen met geld, maar ook met aandacht en bezoek.)
De moeder van Geer is er nog :Y

quote:
do 10 okt 2013, 21:30
Moeder Gerard Joling gewond

van onze redactie
AMSTERDAM -
Gerard Joling geeft dit weekeinde zijn Lekker-concerten in de Ziggo Dome, maar het is nog de vraag of zijn moedertje daarbij zal zijn.

Geers moeder Jannie, die in de tachtig is, fietste terug naar huis na een stevig robbertje bridge maar knalde onder een tunnel tegen de stoep. Daardoor kwam ze ten val, haalde haar been open en kneusde drie ribben, zo laat hij weten.
Gerard hoopt dat ze toch zijn concerten bij kan wonen, maar het is nog even afwachten hoe ze zich vrijdag voelt.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 oktober 2013 @ 16:51:21 #95
22592 crew  Ole
pi_132127810
Kinderachtig hoor...

quote:
za 12 okt 2013, 18:27
Woedende Patricia Paay ziet af van concert Gerard Joling

van onze redactie
AMSTERDAM -
Patricia Paay gaat niet naar het tweede Lekker-concert van Gerard Joling.

Foto: Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media B.V., Amsterdam
Een grap die Geer aan het begin van zijn Lekker-concert vrijdagavond maakte, is haar in het verkeerde keelgat geschoten. "Ik zei: de zusjes Maywood waren nog lastiger bij elkaar te brengen dan de benen van Patricia Paay", vertelt Gerard. "Ze is nu zo boos dat ze niet is geweest."
"Ik begrijp er niets van", gaat Gerard verder. "Patries vertelt zelf overal dat ze zo gek op seks is, dat ze het veel en graag doet omdat het haar jong houdt, dat ze zo’n liefhebber is. En dan mag ik zo’n geintje niet maken? Ik had de grap trouwens niet zelf bedacht hoor, dat heeft Sara Kroos voor me gedaan. Maar ik heb de grap natuurlijk wel zelf verteld, dus ik trek mijn handen er niet vanaf. Wel vind ik het jammer dat Patries het zo opvat, want ze is een lieve vriendin van me."
Ondanks het ontbreken van Patricia werd Gerard omringd door tal van vakvrienden, die wel naar Ziggo Dome waren gekomen. "Een hoop collega’s onder wie Karin Bloemen, Patty Brard en Ruth Jacott zijn geweest. Ik ben er trots op dat ik ze mijn eigen show, met daarin een decor met internationale allure dat acht ton kostte kon laten zien. Voor mij is Lekker absoluut geslaagd."
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:10:23 #96
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132128408
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:51 schreef Ole het volgende:
Kinderachtig hoor...

[..]

SHO / La Paay en Geer zijn geen vriendjes meer
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO zondag 13 oktober 2013 @ 17:12:05 #97
22592 crew  Ole
pi_132128464
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:12:32 #98
356891 Abed
hooggeleid
pi_132128484
quote:
Kinderachtig hoor...

[..]

Ohhhohohoh wat een valse slang, ohhhhoh sekreet wat vreselijk.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  † In Memoriam † zondag 13 oktober 2013 @ 23:33:07 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132143757
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
Zou ik het gas aan laten vanavond? _O-
Vanavond de herhaling gezien en dat was wel een van de leukste ja. :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132147327
quote:
Kinderachtig hoor...

[quote]k had de grap trouwens niet zelf bedacht hoor, dat heeft Sara Kroos voor me gedaan.
Dat is eigenlijk wel jammer... en Patries moet niet zeiken inderdaad :')
pi_132147328
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:49 schreef Ole het volgende:

[..]

De moeder van Geer is er nog :Y

[..]

Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebben :P
pi_132147341
Dit was in 2009 maar toch....

http://www.gerardjoling.n(...)rt-80ste-verjaardag/

quote:
MOEDER JANNIE VIERT 80STE VERJAARDAG!

Het was zondag groot feest aan het strand van Callantsoog.
De moeder van Gerard vierde samen vrienden en familie haar tachtigste verjaardag.
Bij aankomst zag strandtent' De Schreeuw er al bijzonder feestelijk uit.
Met een heleboel ballonnen zag je al van ver waar het feest was.

Trots zegt hij: Ik heb een T-shirt met een vraagteken aangetrokken omdat ik mij afvraag of mijn moeder wel tachtig is geworden. Als je het mij vraagt is ze nog maar vijfenzestig. Gerards moeder, Jannie, wilde deze bijzondere dag klein vieren. Gerard houd normaal wel van flink uitmakken maar het was het feestje van zijn moeder.

Al met al waren er toch nog honderdvijfentwintig genodigde.
Er zijn zelfs wat broers en zusters uit Canada overgevlogen, dus voor zijn moeder is het feest compleet.

Een gezellige middag aan het strand met aansluitend een heerlijk diner.
Toen de schermer inviel barste het feest pas echt los.' Zijn' broer Willem en zijn zus Gerdi zongen als verrassing het nummer Mother How are You Today.

Gerard vertelde dat het heel bijzonder was, want zij houden er niet zo van om in de belangstelling te staan. Ze zongen werkelijk prachtig. Gerard stond er werkelijk versteld van en kreeg er kippenvel van. Moeder Jannie en vriend Cor waren zichtbaar ontroerd door het prachtige duet. Uiteraard kon Gerard niet achterblijven en zonder voor zong voor zijn jarige moeder haar favoriete liedjes. Hij sloot af met het toepasselijke Terug naar de kust!

Moeder Jannie kreeg van Gerard tachtig rozen.
Gerard koopt iedere week wel een bloemetje of een make-upje voor haar.'
De vader van Gerard is vijftien jaar geleden overleden en zijn moeder heeft hij nog.
Dus ik wil hij haar graag laten zien hoe blij jij met haar is.' Gerard hoopt dat deze verjaardag onvergetelijk voor haar is.

Blijkbaar gaat Geer ondanks zijn drukke schema toch iedere week bij zijn moedertje langs,
terwijl er zat oudjes die amper bezoek krijgen van hun eigen kinderen terwijl ze die
wél hebben.

Ik neem aan dat hij dat bloemetje niet elke week laat bezorgen en het zou mij niks verbazen
als hij de reis vanaf Canada voor zijn broers en zusters uit Canada heeft gefinancierd.
pi_132147344
http://www.gerardjoling.nl/2012/fotoalbum-vol-herinneringen/

Onthulling van de cover van dit speciale album.

Gerard samen met zijn moeder, die het eerste exemplaar overhandigde.

[ Bericht 37% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 14-10-2013 06:41:43 ]
pi_132147345
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 05:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebben :P
Mooie woordkeuze _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_132147347
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 05:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mooie woordkeuze _O-
:D was onbewust :')
pi_132147365
http://www.gerardjoling.nl/2013/wat-een-maand/

WAT EEN MAAND

Een maand op AOW niveau geleefd samen met Gordon! Het zit er eindelijk op en wij hebben deze periode feestelijk afgesloten. Het was beste wel zwaar en het waren lange dagen. Tussen de opnames door ook nog veel optredens in het land gedaan in oa. Aalsmeer, Noord Scharwoude en Alblasserdam. Allemaal overvolle feesten en wat een sfeer overal. En ook nog de promotie gedaan voor mijn LEKKER concerten : Koffietijd, Shownieuws en RTL Boulevard, noem maar op! Overdag uiteraard veel ouderen bezocht en vermaakt. Ze hebben stuk voor stuk allemaal prachtige verhalen.

Nog even over de opnames van ‘Effe geen cent te Makken’. Wat heerlijk om met Jeroen van Zalk, Danny Rook en de hele ploeg te werken. Professionele en ongekende talenten. Ook de geluids- en cameramensen en de productiemedewerkers heel hartelijk dank dat jullie het een maand met ons hebben uitgehouden. Ik denk dat we mooie televisie hebben gemaakt en nogmaals : mijn dank ik groot!

Het zou wat zijn als Minister Samson en Premier Mark Rutte ook een maand op AOW niveau zouden leven en dan ook elke dag 3 opdrachten met ouderen zouden doen en hun leed aanhoren. Misschien komen ze dan toch op andere gedachten als het gaat om de pensioenuitkeringen, ouderenzorg en de gewone zorg.

Ruim 4 miljoen mensen in Nederland krijgen een uitkering. Dat geld moet uiteindelijk toch opgebracht worden door de werkende burgers , dus door U en mij. Nu worden de opbrengsten van dit geld extra gekort via allerlei extra belastingen. Reken zelf maar uit waar we naar toe gaan met dit kabinet! Voor de premier geld: je eigen land eerst uit de problemen helpen. Dat heeft hij ook toegezegd tijdens de verkiezingscampagne van de VVD.

Ik geloof toch dat Lubbers het destijds beter deed. Onze huidige premier waar ik een hoge pet van op had, vriendelijk, welbespraakt en intelligent. Maar krijg steeds meer de indruk dat de premier onze samenleving naar de afgrond helpt. Voor misschien wel een mooie baan in Brussel.

En dan nog Prinsjesdag. Ik val echt van de ene verbazing en de andere. Herstel nog ver weg! Rutte houd vast aan nivelleren, zorgkosten stijgen te snel, oplopend begrotingstekort en toenemende werkloosheid. Ontembare staatsschuld en …jawel de ambtenaar krijgt méér loon. De AOW-ers waar ik de laatste maand zoveel mee ben opgetrokken. Zij hebben vaak jaren gewerkt, jaren stijgende premies betaald. Aan hen is toch een prettig leven beloofd na vele jaren van hard werken. Niet alleen de financiële balans van de overheid klopt niet, daarnaast is ook de morele balans totaal weg. Mijn broek zakt er van af. Was ik nou toch maar Griek geweest of bankier.

Maar goed, ik heb mijn koffer gepakt want ik mag voor de Vriendenloterij een paar dagen met prijswinnaars naar Ibiza. Een loterij die echt wat betekent en inhoudelijk ook echt zijn afspraken nakomt Ik wens iedereen een fijn weekend en maak er een leuke week van!
Groetjes.
Geer

maandag 14 oktober 2013 @ 09:06:22 #107
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132148344
quote:
99s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:33 schreef Cynix ® het volgende:

Vanavond de herhaling gezien en dat was wel een van de leukste ja. :D
Zijn maar 2 afleveringen geweest *)
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 09:30:40 #108
43556 miss_dynastie
pi_132148654
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 05:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Druk genoeg? Serieus? Heb de indruk dat hij dat zelf heel erg van harte denkt (hij zei ook zoiets in de show), maar volgens mij is zijn perspectief best een beetje stuk...
pi_132150598
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Druk genoeg? Serieus? Heb de indruk dat hij dat zelf heel erg van harte denkt (hij zei ook zoiets in de show), maar volgens mij is zijn perspectief best een beetje stuk...
Ja, als je iets zoekt om te te bitchen zoekt valt er altij wel iets te vinden :')

Jij wil dat Geer iedere dag bij zijn moedertje op de koffie gaat? Doe jij dat ook?
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 11:50:20 #110
43556 miss_dynastie
pi_132151303
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, als je iets zoekt om te te bitchen zoekt valt er altij wel iets te vinden :')

Jij wil dat Geer iedere dag bij zijn moedertje op de koffie gaat? Doe jij dat ook?
Nee, dat interesseert me eigenlijk weinig. Maar Geer doet een moreel appel op mensen om vrijwilligerswerk te gaan doen, dat is het hele doel van deze show!!! Ik merk dat me dat buitengewoon tegen de borst stuit van mensen die zelf nog niet eens in staat zijn om het verschil te zien tussen een waterkoker en een fluitketel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 oktober 2013 @ 12:30:35 #111
163650 Greys
pi_132152241
Dus jij vindt dat als bv (ik noem maar iemand) Chantal Janzen een inzameling voor een goed doel op tv presenteert, dat zij zich daarna daar ook elke dag mee bezig moet houden 'want ja, ze doet een beroep op ons om iets te doen maar zelf...'?

En BN-ers die meewerken aan een spotje op tv (Xander de B etc) die een beroep op ons doen om geld te storten voor kankeronderzoek, dat die daar ook de rest van hun leven ambassadeur voor moeten blijven?

Je kunt zeggen van G&G wat je wilt, maar het zijn in elk geval geen personen die nooit naar hun eigen oude moedertjes omkeken, integendeel. Daar kunnen er nog veel een voorbeeld aan nemen tegenwoordig. En ik denk dat dit programma best een aantal vrijwilligers op zal leveren, elke is er eentje toch? :) Of ze na die maand nou wel of niet zelf elke week de ramen gaan lappen van het bejaardenhuis.

Weten wij veel wat ze nog doen. Weten wij veel wat ze aan geld hebben overgemaakt voor de oudjes met wie ze gewerkt hebben. Weten wij veel hoeveel gratis optredens ze doen (want dat doen ze...) voor bejaardenhuizen e.d. om die mensen plezier te bezorgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 12:42:44 #112
43556 miss_dynastie
pi_132152485
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Dus jij vindt dat als bv (ik noem maar iemand) Chantal Janzen een inzameling voor een goed doel op tv presenteert, dat zij zich daarna daar ook elke dag mee bezig moet houden 'want ja, ze doet een beroep op ons om iets te doen maar zelf...'?

En BN-ers die meewerken aan een spotje op tv (Xander de B etc) die een beroep op ons doen om geld te storten voor kankeronderzoek, dat die daar ook de rest van hun leven ambassadeur voor moeten blijven?

Je kunt zeggen van G&G wat je wilt, maar het zijn in elk geval geen personen die nooit naar hun eigen oude moedertjes omkeken, integendeel. Daar kunnen er nog veel een voorbeeld aan nemen tegenwoordig. En ik denk dat dit programma best een aantal vrijwilligers op zal leveren, elke is er eentje toch? :) Of ze na die maand nou wel of niet zelf elke week de ramen gaan lappen van het bejaardenhuis.

Weten wij veel wat ze nog doen. Weten wij veel wat ze aan geld hebben overgemaakt voor de oudjes met wie ze gewerkt hebben. Weten wij veel hoeveel gratis optredens ze doen (want dat doen ze...) voor bejaardenhuizen e.d. om die mensen plezier te bezorgen.
Nee, ik vind dat niet 'dus'. Maar het moreel appel dat gedaan wordt door twee ontzettend luie heren die nog te stom zijn om een wasmachine vast te houden schiet bij mij echt he-le-maal verkeerd. Misschien juist wel omdat ze zichzelf zo leuk, grappig en fantastisch vinden. Dan denk ik: ga dit maar eens doen voor een stel chagrijnige oudjes (want laten we wel wezen, het zijn niet de gezellige luitjes uit het programma die je van je sokken rijden met hun karretje) op een troosteloze maandagmiddag. Het doet me een beetje denken aan Mark Rutte die mensen vooral oproept om geld uit te geven aan huizen en auto's, terwijl 'ie zelf een hypotheekje heeft van nog geen ton en een oude auto rijdt. Maar ik behoor kennelijk overduidelijk niet tot de doelgroep, dus ik zal het topic wel ontvolgen, hebben jullie geen last meer van me :)

Overigens nog een kleine opmerking: voor je eigen familie en bekenden zorgen heeft niets met 'vrijwilligerswerk' te maken, dat is mantelzorg. Hoe goed ze dus ook voor hun eigen familie en bekenden zijn, met vrijwilligerswerk heeft dat niets te maken.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:44:40 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132152525
Daar is het ook echt het RTL-programma voor. Context is key.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO maandag 14 oktober 2013 @ 12:48:04 #114
22592 crew  Ole
pi_132152583
Het moet voor de RTL kijker natuurlijk wel leuk blijven om naar te kijken. Anders schiet het programma nog zijn doel voorbij :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 oktober 2013 @ 13:01:31 #115
163650 Greys
pi_132152848
Jeetje, neem je het allemaal niet veel te serieus?
Hoezo nou weer topic ontvolgen, jij mag toch gewoon jouw mening geven en ik de mijne? :D We vliegen elkaar toch niet in de haren ofzo? Maar als je je er zo gruwelijk aan stoort dan kan je idd misschien beter niet meer kijken :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132154706
Er zijn écht bosjes BNN'rs die zich inzetten voor het goede doel en eerlijk is eerlijk
meestal verdienen ze daar zelf ook dik aan. Maar dit duo maakt dit programma leuk om
naar te kijken en dat zou de reden kunnen zijn dat ze inderdaad succesvol vrijwilligers
zullen weten te werven. Dus wat is dan het probleem? :D

Annemarie Jorritsma is bijvoorbeeld voorzitter voor Ronald McDonald VU Kinderstad (onbetaald
dat dan weer wel), maar die zie ik ook niet snel de cliniclown uithangen.

Hoewel als ik naar haar foto kijk zou dat misschien ook nog wel lukken :@ :')

† In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 17:18:42 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132160523
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zijn maar 2 afleveringen geweest *)
Een van de leukste grappen bedoelde ik. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:08:46 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132163745
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Cynix ® het volgende:

Een van de leukste grappen bedoelde ik. ;)
Verkeerd gelezen door mij :)
pi_132164085
Geer die politieke statements maakt op zijn website. Zal best dat hij een VVD stemmer is maar ik kan weinig andere artiesten erop betrappen dat zij zich zo uitlaten over het wel en wee in Den Haag.
Friettent dikke Willie, met Willie
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 19:22:26 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132164299
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef W00fer het volgende:
Geer die politieke statements maakt op zijn website. Zal best dat hij een VVD stemmer is maar ik kan weinig andere artiesten erop betrappen dat zij zich zo uitlaten over het wel en wee in Den Haag.
En dat vind je goed of juist niet? :?
pi_132164478
Ik vind van wel en ik vind dat hij groot gelijk heeft :+
pi_132164626
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En dat vind je goed of juist niet? :?
Hij mag doen en laten wat hij zelf goed dunkt, ik zou het echter achterwege laten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_132165173
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:31 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hij mag doen en laten wat hij zelf goed dunkt, ik zou het echter achterwege laten.
Aangezien hij meegedaan heeft met dit programma mag hij er ook wel een mening over hebben
toch? Hij heeft waarschijnlijk dingen gezien waar hij nog geen weet van had.

Mama Geer had er niet zo netjes gekleed en gekapt bijgelopen als ze dit alleen van haar AOWtje
had moeten betalen.

Misschien beseft Geer dat nu pas.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:27:01 #124
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132273471
Ik kijk ook mee.

Op aanraden van Johannes vermeer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:27:13 #125
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273478
HOi
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:28:23 #126
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273522
Bijnaaaa!!
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_132273536
He lekker, een uurtje lachen, gieren en brullen.

Hoop alleen dat Geer niet te erg overdrijft.
pi_132273558
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Bijnaaaa!!
Hey! Daar ben je weer. We zaten verkeerd, twee weken geleden :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:29:23 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_132273566
godver wat is dat GTST sleeeecht :D :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:29:32 #130
pi_132273575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
He lekker, een uurtje lachen, gieren en brullen.

Hoop alleen dat Geer niet te erg overdrijft.
Het is net Gijpie en Bossie
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:29:55 #131
pi_132273591
wat hebben sommige mensen kut UI's trouwens
pi_132273616
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat hebben sommige mensen kut UI's trouwens
Ik krijg er schele hoofdpijn van ;( .
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:30:42 #133
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273617
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey! Daar ben je weer. We zaten verkeerd, twee weken geleden :D
Ja joh, het leek mij wel logisch om een topic in TV te zetten. Maar dit kan natuurlijk ook
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:30:48 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273625
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Adelante het volgende:
godver wat is dat GTST sleeeecht :D :')
Zelfs na al die jaren kunnen ze er nog steeds geen reet van :')
niet zo tof doen
pi_132273645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is net Gijpie en Bossie
Ja, net zo'n chemie
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:31:21 #136
pi_132273647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik krijg er schele hoofdpijn van ;( .
Gelukkig heb jij een normale UI :*
pi_132273679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij niet.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:32:16 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273688
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Inderdaad.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:32:35 #140
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132273704
:D :') zo te zien weet jij wel waar de chips en nootjes liggen _O-
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:32:47 #141
pi_132273716
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jij niet.
Strootgod en Atzegod _O_
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:32:47 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273717
Damn geen reclame natuurlijk, ik wilde nog drinken pakken.
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:33:11 #143
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273738
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Damn geen reclame natuurlijk, ik wilde nog drinken pakken.
Over tien minuten is er wel pauze.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:33:14 #144
pi_132273744
TOPSHOW
pi_132273748
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef CherryOnTop het volgende:
:D :') zo te zien weet jij wel waar de chips en nootjes liggen _O-
_O_ _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_132273770
Wel leuk dat ze nog dezelfde intro song hebben.
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:33:45 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273780
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Over tien minuten is er wel pauze.
TIjdens de intro lukte ook nog :)
niet zo tof doen
pi_132273783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
TOPSHOW
Dit lijkt me echt een Ambro show.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:11 #149
pi_132273794
Corrie?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:13 #150
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273798
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Karina het volgende:

[..]

TIjdens de intro lukte ook nog :)
Fles wijn binnen handbereik natuurlijk.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:14 #151
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_132273800
Hey dat dekbed heb ik ook :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:15 #152
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273801
Iets met een kater :7
pi_132273813
:')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:37 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273817
TETETETEDEEEEE
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:40 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273820
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Fles wijn binnen handbereik natuurlijk.
Nee wodka :@ Ik had nog een klein beetje.
niet zo tof doen
pi_132273822
EINDHOVUH
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:44 #157
pi_132273826
we zingen forza forza forza psv eintovuh
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:55 #158
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_132273837
Even 100 euro er doorheen jagen :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:55 #159
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273838
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee wodka :@ Ik had nog een klein beetje.
Oei.
pi_132273853
haha ik ben even die nieuwe single van Gordon gaan downloaden ! Ik vind het wel lachen dat hij al 3 weken op 1 staat in de single top 100 en dat andere dat niet zo leuk vinden zoals die meneer van de top40. _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:35:18 #161
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273861
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Schagen? :P
pi_132273868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht ook aal aan PSV
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:35:30 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273871
Niks meer in huis _O-
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:35:40 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273882
Wat een sukkels, al het geld op.

Taxi 100 euro :') Sukkels.
niet zo tof doen
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:06 #165
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132273898
taxi a 100 euro, slim :')
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:08 #166
pi_132273899
lekker met een taxi

kunnen we wel hebben
pi_132273903
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:

Echt he :')
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:21 #168
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_132273911
Wtf :') Nog een keer 100 euro.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:24 #169
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273912
Bepaald geen eitje _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:27 #171
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273917
Godsamme, 100 euro voor een taxi :X
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:17 #172
163650 Greys
pi_132273944
Waarom de fuck ga je dan in Schagen stappen als je in Amsterdam woont _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:19 #173
pi_132273948
de eikelenburg
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:20 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273949
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Van Schagen (daar waren ze toch?) naar Amsterdam valt het me nog mee gek genoeg.
niet zo tof doen
pi_132273956
Gaan ze ook nog terug naar de Huttenkuttenboerderij?
pi_132273976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Waarom de fuck ga je dan in Schagen stappen als je in Amsterdam woont _O-
Gerard komt daar vandaan. Maar de vraag blijft.
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:54 #177
163650 Greys
pi_132273978
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Van Schagen (daar waren ze toch?) naar Amsterdam valt het me nog mee gek genoeg.
Ja daar waren ze, ik herkende al mijn oude kroegen :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:58 #178
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273980
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar voor een programma als dit.... :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:03 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_132273983
de hoofdrol _O-
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:07 #180
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132273986
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Kan soms hoor... Ooit fl 150 betaald ,,,
Musica Español
Come On
pi_132273991
Haha _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:21 #182
163650 Greys
pi_132273997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef alors het volgende:

[..]

Gerard komt daar vandaan. Maar de vraag blijft.
Hadden ze beter met de auto kunnen gaan en bij Geer zijn moeder blijven slapen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:35 #183
pi_132274006
Sukkels.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:36 #184
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274008
*insert grap over ballen en trekken*
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:41 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274011
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar voor een programma als dit.... :')
Ja ok, maar het ging me alleen even om het bedrag voor de taxi. Ik was laatst 20 euro kwijt voor heel klein stukje naar mijn huis.
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:45 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:02 #187
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274031
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja ok, maar het ging me alleen even om het bedrag voor de taxi. Ik was laatst 20 euro kwijt voor heel klein stukje naar mijn huis.
Sounds familiar
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:08 #188
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274034
Godsamme dat gelach _O-
niet zo tof doen
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:19 #189
pi_132274042
hahahaha

kanjer grappig dit
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:21 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274043
Wansmaak _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:31 #191
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132274048
_O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:40 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_132274050
koppeling :')
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:44 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274052
Ik vind dat wel een vette bak eigenlijk :D
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:49 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274058
Gordon _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:50 #195
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132274060
Tis flauw ingekopt na flauw om weer in te koppen etc ....
Musica Español
Come On
pi_132274068
Linkerpedaal _O-
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:40:33 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274099
Camping de Berckt?
niet zo tof doen
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:40:34 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_132274101
Bram :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:40:55 #199
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274121
Gordon heeft er geen zin in.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:41:18 #200
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274138
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer wel? :D
pi_132274143
_O-
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:41:43 #202
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_132274158
Die ranja voor 50ct. :')
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:41:48 #203
pi_132274162
nu al reclame
pi_132274166
Oh, pauze.
pi_132274176
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Zelfs de beste heeft wel een keer geen sijn
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:42:10 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274179
Gadverdamme grappige kinderen :r
niet zo tof doen
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:42:20 #208
pi_132274188
Ajacied422 doet hier ook aan mee.
pi_132274206
Plebs.

Einde bericht.
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:42:45 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
:D Met grappen over Feyenoord.
niet zo tof doen
pi_132274218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
El Stinho heeft FOK! humor dus is leuk
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:43:04 #213
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Plebs.

Einde bericht.
Hoi konijntje, te vulgair voor je he?
niet zo tof doen
pi_132274229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Plebs.

Einde bericht.
Kan het schelen joh. Gewoon lekker kijken.
pi_132274236
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef Karina het volgende:

[..]

:D Met grappen over Feyenoord.
En Stief.
know'm sayin?
word? word.
pi_132274259
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Hoi konijntje, te vulgair voor je he?
Liefdes verdriet. Goor en ik hadden het zo gezellig
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:43:46 #218
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132274271
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:

En een kater hebben ze _O-
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:43:49 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274273
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Liefdes verdriet. Goor en ik hadden het zo gezellig
Och, zet een Anouk cd op.
niet zo tof doen
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:44:09 #220
pi_132274293
Ik vraag me nog steeds af of dat Graziano Pelle in zijn jonge jaren is in die Bertolli reclame
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2013 @ 20:44:35 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_132274316
Ik moet lachen. Maar eigenlijk is het genant.

Erger dan de discussie over Zwarte piet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:44:53 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274332
Sneeuw zon en zuipen zou wel een idee voor een programma zijn.
niet zo tof doen
pi_132274402
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Sneeuw zon en zuipen zou wel een idee voor een programma zijn.
Leef je uit he!
pi_132274446
punt com, niet dot com. Mongool.

Wat een kutreclame.
pi_132274453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ik moet lachen. Maar eigenlijk is het genant.

Erger dan de discussie over Zwarte piet.

Nou...
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:47:32 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_132274463
Boeren beledigen zou een mooie ondertitel zijn voor dit programma :P
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2013 @ 20:48:14 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_132274498
Ik las ooit dat Joling het knap vond dat een alleenstaande moeder het met 15000 gulden redde in de maand.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:48:49 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132274538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
Ik las ooit dat Joling het knap vond dat een alleenstaande moeder het met 15000 gulden redde in de maand.

Geloof ik niet.
pi_132274544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:

Volgens mij zat een dergelijk fragment een keer in Kopspijkers.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2013 @ 20:49:31 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_132274576
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Van Basten had ook zo'n opmerking.

Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:49:39 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274581
Met 15.000 gulden kom je niet zo ver tegenwoordig.
niet zo tof doen
pi_132274585
en de reclame duurt en duurt
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2013 @ 20:50:35 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_132274623
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
Wel duur.

donderdag 17 oktober 2013 @ 20:50:39 #234
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274624
Die zelfbevlekking van Gerard ook echt :')
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:50:43 #235
pi_132274631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
is al voorbij hoor
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:50:48 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132274636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef tong80 het volgende:

Van Basten had ook zo'n opmerking.

Staat er niet een nulletje te veel? Zo wereldvreemd word je nu ook weer niet, als polderartiest.
pi_132274650
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Met 15.000 gulden kom je niet zo ver tegenwoordig.
In de maand bestwel.
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:51:23 #239
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274666
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef marcodej het volgende:

[..]

In de maand bestwel.
Waar kun je nog met guldens betalen schat ;)
niet zo tof doen
pi_132274673
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef marcodej het volgende:

[..]

In de maand bestwel.
Wel eerst inwisselen is de grap van de cabaretière.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:51:59 #241
3185 Adelante
To let it go now
pi_132274693
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Staat er niet een nulletje te veel? Zo wereldvreemd word je nu ook weer niet, als polderartiest.
Van Basten dacht idd dat bijstandsniveau 100.000 euro per jaar was :')
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:52:03 #242
pi_132274694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

ze is lolliger dan die kids
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:52:13 #243
pi_132274700
wereke vor je gelt
pi_132274704
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Oh, haha. Raap me op dit dat.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:52:17 #245
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:53:06 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132274732
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef Adelante het volgende:

Mijn God, de treurnis.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2013 @ 20:53:16 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_132274736
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt. Is gezegd. Die mensen leven in een andere wereld. Vangen 15000 euro per optreden of verdienen het dubbele per maand als voetballer per dag.

Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:53:20 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274744
:') Fiets zonder zadel.
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:53:30 #249
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274750
Filmen met je iPad :').
pi_132274752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Toen Zalm de euro erdoorheen had gedrukt kreeg hij ook een aantal vragen over de kosten
van een huishouden, die vent had géén ideeeeeeeeeeeeee :+
pi_132274757
filmen met je iPad :')
pi_132274772
Gerard slaat op zijn dijen van weer een leuke grap.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:54:25 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274796
Lint met "Rust zacht" :')
pi_132274798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gerard slaat op zijn dijen van weer een leuke grap.
Tikkeltje overdone
pi_132274812
Gordon kan zo heerlijk cynisch zijn he. Verdorie. :P
pi_132274817
Haha.
pi_132274823
Ik vind Gordon leuker dan Gerard. Geer is too much :')
pi_132274836
vette tv
pi_132274845
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:54 schreef Snowbells het volgende:
Nee.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:55:35 #260
pi_132274854
Filmen met een iPad :')
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2013 @ 20:55:40 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_132274858
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tikkeltje overdone
Wordt ie straks gepijpt door een ouwehoer. De dijenkletser.

Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:55:45 #262
pi_132274860
gepost vanaf mijn iPad
pi_132274866
quote:
Geer ligt alleen maar in een deuk :') maar Gordon is weer vals :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:55:57 #264
3185 Adelante
To let it go now
pi_132274867
kerstuitje *O*
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:56:02 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274871
Dagje naar de camping *O*
niet zo tof doen
pi_132274874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Filmen met een iPad :')
Doen al die chineesjes ook altijd
pi_132274884
Dat is toch niet veel voor zo'n bazar?
pi_132274897
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Echt. Is gezegd. Die mensen leven in een andere wereld. Vangen 15000 euro per optreden of verdienen het dubbele per maand als voetballer per dag.

Ik las dat het geschat vermogen van Gerard op zo'n 15 miljoen ligt. :X
pi_132274902
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
Dat is toch niet veel voor zo'n bazar?
Nee niet echt
pi_132274904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Geer ligt alleen maar in een deuk :') maar Gordon is weer vals :P
Dat valse vind ik echt geweldig _O-
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:56:46 #271
pi_132274913
:')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:56:47 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132274914
Krijgen ze geen vergoeding voor hun werk?
Musica Español
Come On
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:56:50 #273
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:56:57 #274
3185 Adelante
To let it go now
pi_132274931
die muziekjes er onder :')
pi_132274936
Doen alsof de camera er niet is lukt Geer nooit.
pi_132274943
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Dat valse vind ik echt geweldig _O-
Is ook wel leuk :P alleen soms is ie té
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:57:17 #277
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274956
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze geen vergoeding voor hun werk?
Vrijwilligerswerk
pi_132274966
Koelkast bijna leeg. Staat nog voor driekwart vol.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:57:28 #279
pi_132274968
lekker, pasta zonder pasta :')
pi_132274977
alleen pastasaus :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:57:39 #282
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274984
Ziet er ranzig uit......
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:57:43 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekker, pasta zonder pasta :')
Ik zag 1 verdwaalde pasta :')
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:57:44 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274998
quote:
Gordon vind ik sympathieker/grappiger maar die kan ook zo vals zijn inderdaad. Gerard is aardiger maar arroganter denk ik. :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:57:57 #286
3185 Adelante
To let it go now
pi_132275000
keus :D
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:58:02 #287
pi_132275004
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het nu pasta zonder pasta?
Dat zei ik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 20:58:21 #289
163650 Greys
pi_132275025
Ze hebben toch gewoon tv enzo? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132275030
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gordon vind ik sympathieker/grappiger maar die kan ook zo vlas zijn inderdaad. Gerard is aardiger maar arroganter denk ik. :P
Precies dit :P :D
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:58:38 #291
pi_132275042
even lachen
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:58:45 #292
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132275048
Buurvrouw. Heb u nog wat pasta of rijst te makken ?
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:58:53 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_132275057
Waarom heeft Geer een handdoek op zijn kussen?
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:59:14 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_132275074
Oh zijn haar geeft zeker af :')
niet zo tof doen
pi_132275078
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Heb ik ook, tegen het kwijlen :D
pi_132275080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Ze hebben toch gewoon tv enzo? :')
Vinden ze niet interessant zolang ze er zelf niet op te zien zijn.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2013 @ 20:59:18 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_132275081
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen alsof de camera er niet is lukt Geer nooit.
Warren Beaty over Madonna : 'Zonder camera leeft ze niet.'

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 20:59:21 #298
163650 Greys
pi_132275085
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Anders gaat heur kussensloop plakken van al die zooi in zijn haar denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:59:28 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_132275093
ontbijt zag er beter uit dan het diner :Y
pi_132275097
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Oh zijn haar geeft zeker af :')
wilde ik net zeggen _O-
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:59:39 #301
9859 crew  Karina
Woman
pi_132275100
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef StephanL het volgende:

[..]

Heb ik ook, tegen het kwijlen :D
Helpt niet hoor, het vangt het alleen op ;)
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')