abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132147328
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:49 schreef Ole het volgende:

[..]

De moeder van Geer is er nog :Y

[..]

Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebben :P
pi_132147341
Dit was in 2009 maar toch....

http://www.gerardjoling.n(...)rt-80ste-verjaardag/

quote:
MOEDER JANNIE VIERT 80STE VERJAARDAG!

Het was zondag groot feest aan het strand van Callantsoog.
De moeder van Gerard vierde samen vrienden en familie haar tachtigste verjaardag.
Bij aankomst zag strandtent' De Schreeuw er al bijzonder feestelijk uit.
Met een heleboel ballonnen zag je al van ver waar het feest was.

Trots zegt hij: Ik heb een T-shirt met een vraagteken aangetrokken omdat ik mij afvraag of mijn moeder wel tachtig is geworden. Als je het mij vraagt is ze nog maar vijfenzestig. Gerards moeder, Jannie, wilde deze bijzondere dag klein vieren. Gerard houd normaal wel van flink uitmakken maar het was het feestje van zijn moeder.

Al met al waren er toch nog honderdvijfentwintig genodigde.
Er zijn zelfs wat broers en zusters uit Canada overgevlogen, dus voor zijn moeder is het feest compleet.

Een gezellige middag aan het strand met aansluitend een heerlijk diner.
Toen de schermer inviel barste het feest pas echt los.' Zijn' broer Willem en zijn zus Gerdi zongen als verrassing het nummer Mother How are You Today.

Gerard vertelde dat het heel bijzonder was, want zij houden er niet zo van om in de belangstelling te staan. Ze zongen werkelijk prachtig. Gerard stond er werkelijk versteld van en kreeg er kippenvel van. Moeder Jannie en vriend Cor waren zichtbaar ontroerd door het prachtige duet. Uiteraard kon Gerard niet achterblijven en zonder voor zong voor zijn jarige moeder haar favoriete liedjes. Hij sloot af met het toepasselijke Terug naar de kust!

Moeder Jannie kreeg van Gerard tachtig rozen.
Gerard koopt iedere week wel een bloemetje of een make-upje voor haar.'
De vader van Gerard is vijftien jaar geleden overleden en zijn moeder heeft hij nog.
Dus ik wil hij haar graag laten zien hoe blij jij met haar is.' Gerard hoopt dat deze verjaardag onvergetelijk voor haar is.

Blijkbaar gaat Geer ondanks zijn drukke schema toch iedere week bij zijn moedertje langs,
terwijl er zat oudjes die amper bezoek krijgen van hun eigen kinderen terwijl ze die
wél hebben.

Ik neem aan dat hij dat bloemetje niet elke week laat bezorgen en het zou mij niks verbazen
als hij de reis vanaf Canada voor zijn broers en zusters uit Canada heeft gefinancierd.
pi_132147344
http://www.gerardjoling.nl/2012/fotoalbum-vol-herinneringen/

Onthulling van de cover van dit speciale album.

Gerard samen met zijn moeder, die het eerste exemplaar overhandigde.

[ Bericht 37% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 14-10-2013 06:41:43 ]
pi_132147345
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 05:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebben :P
Mooie woordkeuze _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132147347
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 05:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mooie woordkeuze _O-
:D was onbewust :')
pi_132147365
http://www.gerardjoling.nl/2013/wat-een-maand/

WAT EEN MAAND

Een maand op AOW niveau geleefd samen met Gordon! Het zit er eindelijk op en wij hebben deze periode feestelijk afgesloten. Het was beste wel zwaar en het waren lange dagen. Tussen de opnames door ook nog veel optredens in het land gedaan in oa. Aalsmeer, Noord Scharwoude en Alblasserdam. Allemaal overvolle feesten en wat een sfeer overal. En ook nog de promotie gedaan voor mijn LEKKER concerten : Koffietijd, Shownieuws en RTL Boulevard, noem maar op! Overdag uiteraard veel ouderen bezocht en vermaakt. Ze hebben stuk voor stuk allemaal prachtige verhalen.

Nog even over de opnames van ‘Effe geen cent te Makken’. Wat heerlijk om met Jeroen van Zalk, Danny Rook en de hele ploeg te werken. Professionele en ongekende talenten. Ook de geluids- en cameramensen en de productiemedewerkers heel hartelijk dank dat jullie het een maand met ons hebben uitgehouden. Ik denk dat we mooie televisie hebben gemaakt en nogmaals : mijn dank ik groot!

Het zou wat zijn als Minister Samson en Premier Mark Rutte ook een maand op AOW niveau zouden leven en dan ook elke dag 3 opdrachten met ouderen zouden doen en hun leed aanhoren. Misschien komen ze dan toch op andere gedachten als het gaat om de pensioenuitkeringen, ouderenzorg en de gewone zorg.

Ruim 4 miljoen mensen in Nederland krijgen een uitkering. Dat geld moet uiteindelijk toch opgebracht worden door de werkende burgers , dus door U en mij. Nu worden de opbrengsten van dit geld extra gekort via allerlei extra belastingen. Reken zelf maar uit waar we naar toe gaan met dit kabinet! Voor de premier geld: je eigen land eerst uit de problemen helpen. Dat heeft hij ook toegezegd tijdens de verkiezingscampagne van de VVD.

Ik geloof toch dat Lubbers het destijds beter deed. Onze huidige premier waar ik een hoge pet van op had, vriendelijk, welbespraakt en intelligent. Maar krijg steeds meer de indruk dat de premier onze samenleving naar de afgrond helpt. Voor misschien wel een mooie baan in Brussel.

En dan nog Prinsjesdag. Ik val echt van de ene verbazing en de andere. Herstel nog ver weg! Rutte houd vast aan nivelleren, zorgkosten stijgen te snel, oplopend begrotingstekort en toenemende werkloosheid. Ontembare staatsschuld en …jawel de ambtenaar krijgt méér loon. De AOW-ers waar ik de laatste maand zoveel mee ben opgetrokken. Zij hebben vaak jaren gewerkt, jaren stijgende premies betaald. Aan hen is toch een prettig leven beloofd na vele jaren van hard werken. Niet alleen de financiële balans van de overheid klopt niet, daarnaast is ook de morele balans totaal weg. Mijn broek zakt er van af. Was ik nou toch maar Griek geweest of bankier.

Maar goed, ik heb mijn koffer gepakt want ik mag voor de Vriendenloterij een paar dagen met prijswinnaars naar Ibiza. Een loterij die echt wat betekent en inhoudelijk ook echt zijn afspraken nakomt Ik wens iedereen een fijn weekend en maak er een leuke week van!
Groetjes.
Geer

maandag 14 oktober 2013 @ 09:06:22 #107
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132148344
quote:
99s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:33 schreef Cynix ® het volgende:

Vanavond de herhaling gezien en dat was wel een van de leukste ja. :D
Zijn maar 2 afleveringen geweest *)
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 09:30:40 #108
43556 miss_dynastie
pi_132148654
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 05:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Druk genoeg? Serieus? Heb de indruk dat hij dat zelf heel erg van harte denkt (hij zei ook zoiets in de show), maar volgens mij is zijn perspectief best een beetje stuk...
pi_132150598
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Druk genoeg? Serieus? Heb de indruk dat hij dat zelf heel erg van harte denkt (hij zei ook zoiets in de show), maar volgens mij is zijn perspectief best een beetje stuk...
Ja, als je iets zoekt om te te bitchen zoekt valt er altij wel iets te vinden :')

Jij wil dat Geer iedere dag bij zijn moedertje op de koffie gaat? Doe jij dat ook?
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 11:50:20 #110
43556 miss_dynastie
pi_132151303
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, als je iets zoekt om te te bitchen zoekt valt er altij wel iets te vinden :')

Jij wil dat Geer iedere dag bij zijn moedertje op de koffie gaat? Doe jij dat ook?
Nee, dat interesseert me eigenlijk weinig. Maar Geer doet een moreel appel op mensen om vrijwilligerswerk te gaan doen, dat is het hele doel van deze show!!! Ik merk dat me dat buitengewoon tegen de borst stuit van mensen die zelf nog niet eens in staat zijn om het verschil te zien tussen een waterkoker en een fluitketel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 oktober 2013 @ 12:30:35 #111
163650 Greys
pi_132152241
Dus jij vindt dat als bv (ik noem maar iemand) Chantal Janzen een inzameling voor een goed doel op tv presenteert, dat zij zich daarna daar ook elke dag mee bezig moet houden 'want ja, ze doet een beroep op ons om iets te doen maar zelf...'?

En BN-ers die meewerken aan een spotje op tv (Xander de B etc) die een beroep op ons doen om geld te storten voor kankeronderzoek, dat die daar ook de rest van hun leven ambassadeur voor moeten blijven?

Je kunt zeggen van G&G wat je wilt, maar het zijn in elk geval geen personen die nooit naar hun eigen oude moedertjes omkeken, integendeel. Daar kunnen er nog veel een voorbeeld aan nemen tegenwoordig. En ik denk dat dit programma best een aantal vrijwilligers op zal leveren, elke is er eentje toch? :) Of ze na die maand nou wel of niet zelf elke week de ramen gaan lappen van het bejaardenhuis.

Weten wij veel wat ze nog doen. Weten wij veel wat ze aan geld hebben overgemaakt voor de oudjes met wie ze gewerkt hebben. Weten wij veel hoeveel gratis optredens ze doen (want dat doen ze...) voor bejaardenhuizen e.d. om die mensen plezier te bezorgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 12:42:44 #112
43556 miss_dynastie
pi_132152485
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Dus jij vindt dat als bv (ik noem maar iemand) Chantal Janzen een inzameling voor een goed doel op tv presenteert, dat zij zich daarna daar ook elke dag mee bezig moet houden 'want ja, ze doet een beroep op ons om iets te doen maar zelf...'?

En BN-ers die meewerken aan een spotje op tv (Xander de B etc) die een beroep op ons doen om geld te storten voor kankeronderzoek, dat die daar ook de rest van hun leven ambassadeur voor moeten blijven?

Je kunt zeggen van G&G wat je wilt, maar het zijn in elk geval geen personen die nooit naar hun eigen oude moedertjes omkeken, integendeel. Daar kunnen er nog veel een voorbeeld aan nemen tegenwoordig. En ik denk dat dit programma best een aantal vrijwilligers op zal leveren, elke is er eentje toch? :) Of ze na die maand nou wel of niet zelf elke week de ramen gaan lappen van het bejaardenhuis.

Weten wij veel wat ze nog doen. Weten wij veel wat ze aan geld hebben overgemaakt voor de oudjes met wie ze gewerkt hebben. Weten wij veel hoeveel gratis optredens ze doen (want dat doen ze...) voor bejaardenhuizen e.d. om die mensen plezier te bezorgen.
Nee, ik vind dat niet 'dus'. Maar het moreel appel dat gedaan wordt door twee ontzettend luie heren die nog te stom zijn om een wasmachine vast te houden schiet bij mij echt he-le-maal verkeerd. Misschien juist wel omdat ze zichzelf zo leuk, grappig en fantastisch vinden. Dan denk ik: ga dit maar eens doen voor een stel chagrijnige oudjes (want laten we wel wezen, het zijn niet de gezellige luitjes uit het programma die je van je sokken rijden met hun karretje) op een troosteloze maandagmiddag. Het doet me een beetje denken aan Mark Rutte die mensen vooral oproept om geld uit te geven aan huizen en auto's, terwijl 'ie zelf een hypotheekje heeft van nog geen ton en een oude auto rijdt. Maar ik behoor kennelijk overduidelijk niet tot de doelgroep, dus ik zal het topic wel ontvolgen, hebben jullie geen last meer van me :)

Overigens nog een kleine opmerking: voor je eigen familie en bekenden zorgen heeft niets met 'vrijwilligerswerk' te maken, dat is mantelzorg. Hoe goed ze dus ook voor hun eigen familie en bekenden zijn, met vrijwilligerswerk heeft dat niets te maken.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:44:40 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132152525
Daar is het ook echt het RTL-programma voor. Context is key.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO maandag 14 oktober 2013 @ 12:48:04 #114
22592 crew  Ole
pi_132152583
Het moet voor de RTL kijker natuurlijk wel leuk blijven om naar te kijken. Anders schiet het programma nog zijn doel voorbij :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 oktober 2013 @ 13:01:31 #115
163650 Greys
pi_132152848
Jeetje, neem je het allemaal niet veel te serieus?
Hoezo nou weer topic ontvolgen, jij mag toch gewoon jouw mening geven en ik de mijne? :D We vliegen elkaar toch niet in de haren ofzo? Maar als je je er zo gruwelijk aan stoort dan kan je idd misschien beter niet meer kijken :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132154706
Er zijn écht bosjes BNN'rs die zich inzetten voor het goede doel en eerlijk is eerlijk
meestal verdienen ze daar zelf ook dik aan. Maar dit duo maakt dit programma leuk om
naar te kijken en dat zou de reden kunnen zijn dat ze inderdaad succesvol vrijwilligers
zullen weten te werven. Dus wat is dan het probleem? :D

Annemarie Jorritsma is bijvoorbeeld voorzitter voor Ronald McDonald VU Kinderstad (onbetaald
dat dan weer wel), maar die zie ik ook niet snel de cliniclown uithangen.

Hoewel als ik naar haar foto kijk zou dat misschien ook nog wel lukken :@ :')

† In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 17:18:42 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132160523
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zijn maar 2 afleveringen geweest *)
Een van de leukste grappen bedoelde ik. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:08:46 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132163745
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Cynix ® het volgende:

Een van de leukste grappen bedoelde ik. ;)
Verkeerd gelezen door mij :)
pi_132164085
Geer die politieke statements maakt op zijn website. Zal best dat hij een VVD stemmer is maar ik kan weinig andere artiesten erop betrappen dat zij zich zo uitlaten over het wel en wee in Den Haag.
Friettent dikke Willie, met Willie
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 19:22:26 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132164299
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef W00fer het volgende:
Geer die politieke statements maakt op zijn website. Zal best dat hij een VVD stemmer is maar ik kan weinig andere artiesten erop betrappen dat zij zich zo uitlaten over het wel en wee in Den Haag.
En dat vind je goed of juist niet? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132164478
Ik vind van wel en ik vind dat hij groot gelijk heeft :+
pi_132164626
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En dat vind je goed of juist niet? :?
Hij mag doen en laten wat hij zelf goed dunkt, ik zou het echter achterwege laten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_132165173
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:31 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hij mag doen en laten wat hij zelf goed dunkt, ik zou het echter achterwege laten.
Aangezien hij meegedaan heeft met dit programma mag hij er ook wel een mening over hebben
toch? Hij heeft waarschijnlijk dingen gezien waar hij nog geen weet van had.

Mama Geer had er niet zo netjes gekleed en gekapt bijgelopen als ze dit alleen van haar AOWtje
had moeten betalen.

Misschien beseft Geer dat nu pas.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:27:01 #124
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132273471
Ik kijk ook mee.

Op aanraden van Johannes vermeer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:27:13 #125
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273478
HOi
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:28:23 #126
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273522
Bijnaaaa!!
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_132273536
He lekker, een uurtje lachen, gieren en brullen.

Hoop alleen dat Geer niet te erg overdrijft.
pi_132273558
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Bijnaaaa!!
Hey! Daar ben je weer. We zaten verkeerd, twee weken geleden :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:29:23 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_132273566
godver wat is dat GTST sleeeecht :D :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:29:32 #130
pi_132273575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
He lekker, een uurtje lachen, gieren en brullen.

Hoop alleen dat Geer niet te erg overdrijft.
Het is net Gijpie en Bossie
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:29:55 #131
pi_132273591
wat hebben sommige mensen kut UI's trouwens
pi_132273616
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat hebben sommige mensen kut UI's trouwens
Ik krijg er schele hoofdpijn van ;( .
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:30:42 #133
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273617
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey! Daar ben je weer. We zaten verkeerd, twee weken geleden :D
Ja joh, het leek mij wel logisch om een topic in TV te zetten. Maar dit kan natuurlijk ook
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:30:48 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273625
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Adelante het volgende:
godver wat is dat GTST sleeeecht :D :')
Zelfs na al die jaren kunnen ze er nog steeds geen reet van :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_132273645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is net Gijpie en Bossie
Ja, net zo'n chemie
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:31:21 #136
pi_132273647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik krijg er schele hoofdpijn van ;( .
Gelukkig heb jij een normale UI :*
pi_132273679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij niet.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:32:16 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273688
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Inderdaad.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:32:35 #140
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132273704
:D :') zo te zien weet jij wel waar de chips en nootjes liggen _O-
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:32:47 #141
pi_132273716
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jij niet.
Strootgod en Atzegod _O_
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:32:47 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273717
Damn geen reclame natuurlijk, ik wilde nog drinken pakken.
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:33:11 #143
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273738
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Damn geen reclame natuurlijk, ik wilde nog drinken pakken.
Over tien minuten is er wel pauze.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:33:14 #144
pi_132273744
TOPSHOW
pi_132273748
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef CherryOnTop het volgende:
:D :') zo te zien weet jij wel waar de chips en nootjes liggen _O-
_O_ _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_132273770
Wel leuk dat ze nog dezelfde intro song hebben.
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:33:45 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273780
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Over tien minuten is er wel pauze.
TIjdens de intro lukte ook nog :)
niet zo tof doen
pi_132273783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
TOPSHOW
Dit lijkt me echt een Ambro show.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:11 #149
pi_132273794
Corrie?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:13 #150
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273798
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Karina het volgende:

[..]

TIjdens de intro lukte ook nog :)
Fles wijn binnen handbereik natuurlijk.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:14 #151
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_132273800
Hey dat dekbed heb ik ook :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:15 #152
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273801
Iets met een kater :7
pi_132273813
:')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:37 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273817
TETETETEDEEEEE
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:40 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273820
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Fles wijn binnen handbereik natuurlijk.
Nee wodka :@ Ik had nog een klein beetje.
niet zo tof doen
pi_132273822
EINDHOVUH
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:44 #157
pi_132273826
we zingen forza forza forza psv eintovuh
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:55 #158
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_132273837
Even 100 euro er doorheen jagen :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:34:55 #159
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273838
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee wodka :@ Ik had nog een klein beetje.
Oei.
pi_132273853
haha ik ben even die nieuwe single van Gordon gaan downloaden ! Ik vind het wel lachen dat hij al 3 weken op 1 staat in de single top 100 en dat andere dat niet zo leuk vinden zoals die meneer van de top40. _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:35:18 #161
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273861
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Schagen? :P
pi_132273868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht ook aal aan PSV
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:35:30 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273871
Niks meer in huis _O-
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:35:40 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273882
Wat een sukkels, al het geld op.

Taxi 100 euro :') Sukkels.
niet zo tof doen
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:06 #165
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132273898
taxi a 100 euro, slim :')
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:08 #166
pi_132273899
lekker met een taxi

kunnen we wel hebben
pi_132273903
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat een sukkels, al het geld op.

Taxi 100 euro :') Sukkels.
Echt he :')
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:21 #168
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_132273911
Wtf :') Nog een keer 100 euro.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:24 #169
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132273912
Bepaald geen eitje _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:36:27 #171
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273917
Godsamme, 100 euro voor een taxi :X
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:17 #172
163650 Greys
pi_132273944
Waarom de fuck ga je dan in Schagen stappen als je in Amsterdam woont _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:19 #173
pi_132273948
de eikelenburg
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:20 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_132273949
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Van Schagen (daar waren ze toch?) naar Amsterdam valt het me nog mee gek genoeg.
niet zo tof doen
pi_132273956
Gaan ze ook nog terug naar de Huttenkuttenboerderij?
pi_132273976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Waarom de fuck ga je dan in Schagen stappen als je in Amsterdam woont _O-
Gerard komt daar vandaan. Maar de vraag blijft.
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:54 #177
163650 Greys
pi_132273978
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Van Schagen (daar waren ze toch?) naar Amsterdam valt het me nog mee gek genoeg.
Ja daar waren ze, ik herkende al mijn oude kroegen :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:58 #178
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132273980
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar voor een programma als dit.... :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:03 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_132273983
de hoofdrol _O-
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:07 #180
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132273986
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Kan soms hoor... Ooit fl 150 betaald ,,,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_132273991
Haha _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:21 #182
163650 Greys
pi_132273997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef alors het volgende:

[..]

Gerard komt daar vandaan. Maar de vraag blijft.
Hadden ze beter met de auto kunnen gaan en bij Geer zijn moeder blijven slapen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:35 #183
pi_132274006
Sukkels.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:36 #184
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274008
*insert grap over ballen en trekken*
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:41 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274011
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar voor een programma als dit.... :')
Ja ok, maar het ging me alleen even om het bedrag voor de taxi. Ik was laatst 20 euro kwijt voor heel klein stukje naar mijn huis.
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:45 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:02 #187
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274031
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja ok, maar het ging me alleen even om het bedrag voor de taxi. Ik was laatst 20 euro kwijt voor heel klein stukje naar mijn huis.
Sounds familiar
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:08 #188
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274034
Godsamme dat gelach _O-
niet zo tof doen
  Redactie Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:19 #189
pi_132274042
hahahaha

kanjer grappig dit
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:21 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274043
Wansmaak _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:31 #191
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132274048
_O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:40 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_132274050
koppeling :')
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:44 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274052
Ik vind dat wel een vette bak eigenlijk :D
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:49 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274058
Gordon _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:50 #195
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132274060
Tis flauw ingekopt na flauw om weer in te koppen etc ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_132274068
Linkerpedaal _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 20:40:33 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_132274099
Camping de Berckt?
niet zo tof doen
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:40:34 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_132274101
Bram :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 oktober 2013 @ 20:40:55 #199
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_132274121
Gordon heeft er geen zin in.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:41:18 #200
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_132274138
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Gordon heeft er geen zin in.
Wanneer wel? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')