Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebbenquote:
Blijkbaar gaat Geer ondanks zijn drukke schema toch iedere week bij zijn moedertje langs,quote:MOEDER JANNIE VIERT 80STE VERJAARDAG!
Het was zondag groot feest aan het strand van Callantsoog.
De moeder van Gerard vierde samen vrienden en familie haar tachtigste verjaardag.
Bij aankomst zag strandtent' De Schreeuw er al bijzonder feestelijk uit.
Met een heleboel ballonnen zag je al van ver waar het feest was.
Trots zegt hij: Ik heb een T-shirt met een vraagteken aangetrokken omdat ik mij afvraag of mijn moeder wel tachtig is geworden. Als je het mij vraagt is ze nog maar vijfenzestig. Gerards moeder, Jannie, wilde deze bijzondere dag klein vieren. Gerard houd normaal wel van flink uitmakken maar het was het feestje van zijn moeder.
Al met al waren er toch nog honderdvijfentwintig genodigde.
Er zijn zelfs wat broers en zusters uit Canada overgevlogen, dus voor zijn moeder is het feest compleet.
Een gezellige middag aan het strand met aansluitend een heerlijk diner.
Toen de schermer inviel barste het feest pas echt los.' Zijn' broer Willem en zijn zus Gerdi zongen als verrassing het nummer Mother How are You Today.
Gerard vertelde dat het heel bijzonder was, want zij houden er niet zo van om in de belangstelling te staan. Ze zongen werkelijk prachtig. Gerard stond er werkelijk versteld van en kreeg er kippenvel van. Moeder Jannie en vriend Cor waren zichtbaar ontroerd door het prachtige duet. Uiteraard kon Gerard niet achterblijven en zonder voor zong voor zijn jarige moeder haar favoriete liedjes. Hij sloot af met het toepasselijke Terug naar de kust!
Moeder Jannie kreeg van Gerard tachtig rozen.
Gerard koopt iedere week wel een bloemetje of een make-upje voor haar.'
De vader van Gerard is vijftien jaar geleden overleden en zijn moeder heeft hij nog.
Dus ik wil hij haar graag laten zien hoe blij jij met haar is.' Gerard hoopt dat deze verjaardag onvergetelijk voor haar is.
Mooie woordkeuzequote:Op maandag 14 oktober 2013 05:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebben
Zijn maar 2 afleveringen geweestquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond de herhaling gezien en dat was wel een van de leukste ja.
Druk genoeg? Serieus? Heb de indruk dat hij dat zelf heel erg van harte denkt (hij zei ook zoiets in de show), maar volgens mij is zijn perspectief best een beetje stuk...quote:Op maandag 14 oktober 2013 05:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebben
Ja, als je iets zoekt om te te bitchen zoekt valt er altij wel iets te vindenquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Druk genoeg? Serieus? Heb de indruk dat hij dat zelf heel erg van harte denkt (hij zei ook zoiets in de show), maar volgens mij is zijn perspectief best een beetje stuk...
Nee, dat interesseert me eigenlijk weinig. Maar Geer doet een moreel appel op mensen om vrijwilligerswerk te gaan doen, dat is het hele doel van deze show!!! Ik merk dat me dat buitengewoon tegen de borst stuit van mensen die zelf nog niet eens in staat zijn om het verschil te zien tussen een waterkoker en een fluitketel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, als je iets zoekt om te te bitchen zoekt valt er altij wel iets te vinden![]()
Jij wil dat Geer iedere dag bij zijn moedertje op de koffie gaat? Doe jij dat ook?
Nee, ik vind dat niet 'dus'. Maar het moreel appel dat gedaan wordt door twee ontzettend luie heren die nog te stom zijn om een wasmachine vast te houden schiet bij mij echt he-le-maal verkeerd. Misschien juist wel omdat ze zichzelf zo leuk, grappig en fantastisch vinden. Dan denk ik: ga dit maar eens doen voor een stel chagrijnige oudjes (want laten we wel wezen, het zijn niet de gezellige luitjes uit het programma die je van je sokken rijden met hun karretje) op een troosteloze maandagmiddag. Het doet me een beetje denken aan Mark Rutte die mensen vooral oproept om geld uit te geven aan huizen en auto's, terwijl 'ie zelf een hypotheekje heeft van nog geen ton en een oude auto rijdt. Maar ik behoor kennelijk overduidelijk niet tot de doelgroep, dus ik zal het topic wel ontvolgen, hebben jullie geen last meer van mequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Dus jij vindt dat als bv (ik noem maar iemand) Chantal Janzen een inzameling voor een goed doel op tv presenteert, dat zij zich daarna daar ook elke dag mee bezig moet houden 'want ja, ze doet een beroep op ons om iets te doen maar zelf...'?
En BN-ers die meewerken aan een spotje op tv (Xander de B etc) die een beroep op ons doen om geld te storten voor kankeronderzoek, dat die daar ook de rest van hun leven ambassadeur voor moeten blijven?
Je kunt zeggen van G&G wat je wilt, maar het zijn in elk geval geen personen die nooit naar hun eigen oude moedertjes omkeken, integendeel. Daar kunnen er nog veel een voorbeeld aan nemen tegenwoordig. En ik denk dat dit programma best een aantal vrijwilligers op zal leveren, elke is er eentje toch?Of ze na die maand nou wel of niet zelf elke week de ramen gaan lappen van het bejaardenhuis.
Weten wij veel wat ze nog doen. Weten wij veel wat ze aan geld hebben overgemaakt voor de oudjes met wie ze gewerkt hebben. Weten wij veel hoeveel gratis optredens ze doen (want dat doen ze...) voor bejaardenhuizen e.d. om die mensen plezier te bezorgen.
Een van de leukste grappen bedoelde ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn maar 2 afleveringen geweest
Verkeerd gelezen door mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Een van de leukste grappen bedoelde ik.
En dat vind je goed of juist niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef W00fer het volgende:
Geer die politieke statements maakt op zijn website. Zal best dat hij een VVD stemmer is maar ik kan weinig andere artiesten erop betrappen dat zij zich zo uitlaten over het wel en wee in Den Haag.
Hij mag doen en laten wat hij zelf goed dunkt, ik zou het echter achterwege laten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dat vind je goed of juist niet?
Aangezien hij meegedaan heeft met dit programma mag hij er ook wel een mening over hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hij mag doen en laten wat hij zelf goed dunkt, ik zou het echter achterwege laten.
Het is net Gijpie en Bossiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
He lekker, een uurtje lachen, gieren en brullen.
Hoop alleen dat Geer niet te erg overdrijft.
Ik krijg er schele hoofdpijn vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat hebben sommige mensen kut UI's trouwens
Ja joh, het leek mij wel logisch om een topic in TV te zetten. Maar dit kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey! Daar ben je weer. We zaten verkeerd, twee weken geleden
Ja, net zo'n chemiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is net Gijpie en Bossie
Gelukkig heb jij een normale UIquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg er schele hoofdpijn van.
Jij niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een normale UI
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een normale UI
Strootgod en Atzegodquote:
Over tien minuten is er wel pauze.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Damn geen reclame natuurlijk, ik wilde nog drinken pakken.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef CherryOnTop het volgende:
![]()
zo te zien weet jij wel waar de chips en nootjes liggen
TIjdens de intro lukte ook nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over tien minuten is er wel pauze.
Nee wodkaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fles wijn binnen handbereik natuurlijk.
Oei.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wodkaIk had nog een klein beetje.
In Schagen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
we zingen forza forza forza psv eintovuh
Ik dacht ook aal aan PSVquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
we zingen forza forza forza psv eintovuh
Echt hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat een sukkels, al het geld op.
Taxi 100 euroSukkels.
Gerard komt daar vandaan. Maar de vraag blijft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Waarom de fuck ga je dan in Schagen stappen als je in Amsterdam woont
Ja daar waren ze, ik herkende al mijn oude kroegenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Schagen (daar waren ze toch?) naar Amsterdam valt het me nog mee gek genoeg.
Dat is ook wel zo, maar voor een programma als dit....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Schagen (daar waren ze toch?) naar Amsterdam valt het me nog mee gek genoeg.
Hadden ze beter met de auto kunnen gaan en bij Geer zijn moeder blijven slapenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Gerard komt daar vandaan. Maar de vraag blijft.
Ja ok, maar het ging me alleen even om het bedrag voor de taxi. Ik was laatst 20 euro kwijt voor heel klein stukje naar mijn huis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar voor een programma als dit....
Sounds familiarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok, maar het ging me alleen even om het bedrag voor de taxi. Ik was laatst 20 euro kwijt voor heel klein stukje naar mijn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |