Hij mag doen en laten wat hij zelf goed dunkt, ik zou het echter achterwege laten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dat vind je goed of juist niet?

Aangezien hij meegedaan heeft met dit programma mag hij er ook wel een mening over hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hij mag doen en laten wat hij zelf goed dunkt, ik zou het echter achterwege laten.

Het is net Gijpie en Bossiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
He lekker, een uurtje lachen, gieren en brullen.
Hoop alleen dat Geer niet te erg overdrijft.

Ik krijg er schele hoofdpijn vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat hebben sommige mensen kut UI's trouwens
 .
 .

Ja joh, het leek mij wel logisch om een topic in TV te zetten. Maar dit kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey! Daar ben je weer. We zaten verkeerd, twee weken geleden

Ja, net zo'n chemiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is net Gijpie en Bossie

Gelukkig heb jij een normale UIquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg er schele hoofdpijn van.

Jij niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een normale UI

Inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een normale UI

Strootgod en Atzegodquote:

Over tien minuten is er wel pauze.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Damn geen reclame natuurlijk, ik wilde nog drinken pakken.

quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef CherryOnTop het volgende:

zo te zien weet jij wel waar de chips en nootjes liggen

TIjdens de intro lukte ook nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over tien minuten is er wel pauze.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |