AMSTERDAM - Patricia Paay gaat niet naar het tweede Lekker-concert van Gerard Joling.
Een grap die Geer aan het begin van zijn Lekker-concert vrijdagavond maakte, is haar in het verkeerde keelgat geschoten. "Ik zei: de zusjes Maywood waren nog lastiger bij elkaar te brengen dan de benen van Patricia Paay", vertelt Gerard. "Ze is nu zo boos dat ze niet is geweest."
"Ik begrijp er niets van", gaat Gerard verder. "Patries vertelt zelf overal dat ze zo gek op seks is, dat ze het veel en graag doet omdat het haar jong houdt, dat ze zo’n liefhebber is. En dan mag ik zo’n geintje niet maken? Ik had de grap trouwens niet zelf bedacht hoor, dat heeft Sara Kroos voor me gedaan. Maar ik heb de grap natuurlijk wel zelf verteld, dus ik trek mijn handen er niet vanaf. Wel vind ik het jammer dat Patries het zo opvat, want ze is een lieve vriendin van me."
Ondanks het ontbreken van Patricia werd Gerard omringd door tal van vakvrienden, die wel naar Ziggo Dome waren gekomen. "Een hoop collega’s onder wie Karin Bloemen, Patty Brard en Ruth Jacott zijn geweest. Ik ben er trots op dat ik ze mijn eigen show, met daarin een decor met internationale allure dat acht ton kostte kon laten zien. Voor mij is Lekker absoluut geslaagd."
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !