SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“
Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”
Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.quote:‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.
Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”
Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”
Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”
RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.quote:GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.
De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.
Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.
Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.
Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.
Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.
http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
[ Bericht 4% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 11-10-2013 21:11:47 ]
Ben je goed in Fann ..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Had ik nog net effe de lapo
Kringloop bracht de spullen aan huis.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Zapata het volgende:
Nou..eerste aflevering gekeken maar halverwege uitgezet. Saaie bedoening en ze lachen snoeihard om ELKE flauwe opmerking.
En hoe hebben ze die spullen van de kringloop thuis gekregen? AOW oudjes hebben meestal geen auto met kar..
Dat was wel weer genoeg TV voor de volgende tien jaar.
Luxe kringloop hoor. Kringlopen hier hebben 3 afgerukte bankstellen staan maar daar komen ze een mega zaal binnen met bijna nieuwe bankstellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kringloop bracht de spullen aan huis.
ik ben weer terug. ik zal het effe veranderenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
'Jaaaaaa, het lijkt er toch echt te komen'. Kan dat niet een keer veranderd worden?
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben weer terug. ik zal het effe veranderen
Ja, het lijkt er wel op!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Ze lijken er dus wel echt te slapen en alles
Albert Heijn heeft speciaal voor dat soort mensen toch een bezorgservice..Beetje een vaag verhaal zo dat ze 3 weken zonder boodschappen zou zitten, maar ja..is verder ook niet zo belangrijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah superlief dat Gordon die boodschappen had gebracht, maar ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wel vreselijk dat zo'n vrouw 3 weken geen boodschappen heeft omdat haar hulp op vakantie is.. Vreselijk echt
Die bezorgdienst van de AH is niet overal actief, ik weet dat ze het b.v. in het in delen van het Oosten van het land weer afgeschaft hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft speciaal voor dat soort mensen toch een bezorgservice..Beetje een vaag verhaal zo dat ze 3 weken zonder boodschappen zou zitten, maar ja..is verder ook niet zo belangrijk
Daar betaal je dan ook extra voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kringloop bracht de spullen aan huis.
Dit was hartje Amsterdamquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Die bezorgdienst van de AH is niet overal actief, ik weet dat ze het b.v. in het in delen van het Oosten van het land weer afgeschaft hebben.
Die Krinloopwinkel bestaat écht, ik ben er zelf wel eens geweest, die mensen bestaan ook écht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Zapata het volgende:
Nou..eerste aflevering gekeken maar halverwege uitgezet. Saaie bedoening en ze lachen snoeihard om ELKE flauwe opmerking.
En hoe hebben ze die spullen van de kringloop thuis gekregen? AOW oudjes hebben meestal geen auto met kar..
Dat was wel weer genoeg TV voor de volgende tien jaar.
http://www.delokatie.org/winkelen/winkels/bezorgen/quote:BEZORGEN BEGANE GROND
De medewerkers van Stichting Kringloopbedrijf De Lokatie bezorgen uw goederen thuis tot aan de voordeur (dus niet inpandig), zolang deze met onze hulpmiddelen goed te bereiken is.
BEZORGEN ETAGE
Wij bezorgen de goederen in principe op een etage als er een lift aanwezig is. Het is altijd raadzaam om bij aankoop van grote goederen, met name bij een wandmeubel, dressoir of grote bank, te letten of de gekochte goederen werkelijk in de lift passen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
De bejaarden die ik ken kunnen niet eens met een computer omgaan en hebben die ook helemaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:56 schreef trovey het volgende:
Misschien is het veel duurder? Als je alleen AOW hebt dan is AH snel te duur, de meest bejaarden die ik ken met alleen een AOW-tje gaan echt geen boodschappen doen bij de AH.
quote:Ja, Albert Heijn bezorgt bij jou in de straat
Laat je boodschappen bezorgen tot in de keuken. Boodschappen laten bezorgen is mogelijk bij een bestelling vanaf 70 euro (exclusief statiegeld en servicekosten). De bedragen die je hieronder ziet gelden bij een bestelling vanaf 100 euro.
Bij een bestelling onder de 100 euro vragen wij één euro extra servicekosten.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah superlief dat Gordon die boodschappen had gebracht, maar ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wel vreselijk dat zo'n vrouw 3 weken geen boodschappen heeft omdat haar hulp op vakantie is.. Vreselijk echt
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euroquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Zapata het volgende:
[..]
Luxe kringloop hoor. Kringlopen hier hebben 3 afgerukte bankstellen staan maar daar komen ze een mega zaal binnen met bijna nieuwe bankstellen.
Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef pokkerdepok het volgende:
die wasmachine kwamen ze gewoon nog even brengen, voor 20 euro. niks over bezorgkosten gezien...
ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beetje sluikreclame voor de kringloopwinkel, niks mis mee
Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een durequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja okee, maar ik bedoel maar, eigenlijk geven ze nog wel wat meer uit.
t geld is sowieso vast halverwege op. iemand zou ze in een aflevering eens een lesje goedkoop winkelen moeten geven.
we willen ze zien lijden!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, joh, ze zullen als de camera's niet draaien misschien wel uit eten gaan of 's avonds een dure
fles wijn opentrekken, maar dat doet er verder niet zoveel toe toch?
ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neem dat geld waar ze van moeten rondkomen nou maar met een flinke korrel zout
Ga de boel nou niet verpestenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:39 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja inderdaad... boodschappen doen voor en oud vrouwtje, heel lief hoor maar als je zelf in de AOW zit dna denk je nog wel drie keer na over de extra uitgaven, lijkt mij. dan neem je dat geld van die vrouw gewoon aan.
Maar Froger was toch echt compleet en totaal nep,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Ole het volgende:
ach, voor hun doen bijten ze op een houtje. Die auto hebben ze nodig om naar de verschillende projecten te gaan. Misschien hebben ze ook nog een optreden dat niet meer kon worden afgezegd. Had Froger toen ook. Maar die moest toen ook met een barrel rijden. Tuurlijk is de werkelijkheid erger.
Maar wie weet heeft de regie nog iets voor ze in petto.. kapotte koelkast, kapotte wasmachine allemaal tegelijk. Zoiets..
Zag trouwens dat ze wel op schoon matras en onder fris beddengoed sliepen. Dat zou ik ook niet van de kringloop willen
Dat is veel, mijn computer van 27,50 euro werd bezorgt voor 7,50 euro....wel weer onderaan de trap dat wel maar ik had wat sterke mannen geregeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kringloop kan ook mooie spulletjes hebben hoor. Een puntgaaf dressoir gekocht daar. Alleen de bezorgkosten waren 25 euroGa je naar de kringloop voor goedkope spullen, ben je redelijk wat geld kwijt aan bezorgen
Ik ken dan weer aardig wat bejaarde medemensen die prima met de computer om kunnen gaan...maar die kunnen dan ook weer zelf hun boodschappen doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 06:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De bejaarden die ik ken kunnen niet eens met een computer omgaan en hebben die ook helemaal
niet, laat staan dat ze boodschappen ermee kunnen bestellen, want dat gaat met de computer,
laptop of zo'n tabding.![]()
En ja het is ook duurderje zal dan bij AH moeten bestellen ik denk niet dat de goedkopere
sipermarkten een bezorgdienst hebben en zeker niet voor een pak melk en een half broodje.
[..]
Het vrouwtje was vanaf haar 14e stik blind dus een computer zal haar niet helpen, je zag trouwens dat de boodschappen voor haar afgingen van het budget.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft speciaal voor dat soort mensen toch een bezorgservice..Beetje een vaag verhaal zo dat ze 3 weken zonder boodschappen zou zitten, maar ja..is verder ook niet zo belangrijk
Ik denk dat het voor dit soort mensen maar ook voor de frogers juist oprecht een hele beleving is en een soort sport, dat ze dit serieus zien als een soort snuffelstage bij de armere, even binnen kijken en meedoen voor een maand en dan snel weer terug.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze anders ook wel erg af zouden gaan, als er idd bewoners van die straat in de media zouden komen met verhalen en foto's dat G&G om de zoveel nachten naar huis mochten enzo. Dus in dit geval moet het haast wel een beetje 'echt' zijn.
Je hebt Braille computers, maar ik betwijfel het of die door het ziekenfonds worden vergoedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:40 schreef icloud het volgende:
Ik betwijfel of een blind persoon om kan gaan met een computer laat staan boodschappen bestellen, zeker een website als appie is niet echt ingesteld op dit soort mensen, lijkt me moeilijk zonder visueel zicht.
We moeten niet vergeten dat gordon ook gewoon in amsterdam noord is opgegroeid en voor een appel en een ei op de albert cuyp heeft gestaan.
Meteen braillecomputer gaat het echt niet lukken een Appie-boodschappenlijst samen te stellen via internet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt Braille computers, maar ik betwijfel het of die door het ziekenfonds worden vergoed![]()
http://www.nvbs.nl/index.(...)#Brailleopdecomputer
[ afbeelding ]
johquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meteen braillecomputer gaat het echt niet lukken een Appie-boodschappenlijst samen te stellen via internet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:40 schreef icloud het volgende:
Ik betwijfel of een blind persoon om kan gaan met een computer laat staan boodschappen bestellen, zeker een website als appie is niet echt ingesteld op dit soort mensen, lijkt me moeilijk zonder visueel zicht.
Je wil niet weten hoeveel van die oudjes nooit bezoek krijgenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef tralalala het volgende:
Ik zag volgens mij een stuk of 6 kleinkinderen op een foto, die kunnen het dan toch even doen.
Sowieso zag je duidelijk aan Gerard zijn bed enz dat er in was geslapen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:17 schreef icloud het volgende:
Mijn oom woont trouwens in dezelfde straat en beweerd dat geer en goor er echt geslapen hebben, volgens hem was er totaal geen luxe of dure autos in de straat, en was het wijkfeestje(laatste aflevering) ook geen luxe ofzo maar echt volgens het aow budget.
Dat kan gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso zag je duidelijk aan Gerard zijn bed enz dat er in was geslapen.
True maar ik geloof het wel. Je bed zo laten lijken alsof er in geslapen is, je kleding uitdoen etc. lijkt me erg ver gaanquote:
Dan hadden die buren echt ook wel gemerkt dat er elke avond een auto vertrok en de volgende ochtend vroeg weer aan kwam idd, dat geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True maar ik geloof het wel. Je bed zo laten lijken alsof er in geslapen is, je kleding uitdoen etc. lijkt me erg ver gaan
Het heeft toch ook geen zin hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik blijf kijken![]()
nu hou ik op
Er zijn meer goede kringloopwinkels hoor, heb bij Kringloop Hergebruik plus in Appingedam eens 2 leatherlook banken gekocht voor 20eu per stuk, zagen er nog nieuw uitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Zapata het volgende:
[..]
Luxe kringloop hoor. Kringlopen hier hebben 3 afgerukte bankstellen staan maar daar komen ze een mega zaal binnen met bijna nieuwe bankstellen.
Heb zelf ook een matras van de kringloop maar die was nieuw, plastic zat er nog om. Kwam bij een winkel weg die failliet was gegaan. Heb er toen 25eu voor betaald, 2 persoons met binnenvering. Maar 1 waar al mensen op geslapen hebben zou ik er nooit kopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Ole het volgende:
ach, voor hun doen bijten ze op een houtje. Die auto hebben ze nodig om naar de verschillende projecten te gaan. Misschien hebben ze ook nog een optreden dat niet meer kon worden afgezegd. Had Froger toen ook. Maar die moest toen ook met een barrel rijden. Tuurlijk is de werkelijkheid erger.
Maar wie weet heeft de regie nog iets voor ze in petto.. kapotte koelkast, kapotte wasmachine allemaal tegelijk. Zoiets..
Zag trouwens dat ze wel op schoon matras en onder fris beddengoed sliepen. Dat zou ik ook niet van de kringloop willen
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik naar een liedje van Goor luister en het valt meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef ato het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik een liedje van Gordon leuk zal vinden.."kom dichterbij"klinkt wel lekker.
Overigens vind ik het wel een leuk programma en zie dat zij het wel menen bij de oudjes.
Hij deed het niet eens bij mij ....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar de CD zou ik niet kopen
Ligt aan jou hoor, bij mij wel...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij deed het niet eens bij mij ....
Enkele nummers zijn soms leuk, maar een hele CD/DVD Ja nee dank jequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ligt aan jou hoor, bij mij wel...
Dat negende heb ik opgezocht hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:59 schreef ato het volgende:
Ja Geer was zelf nog favoriet in 1988 en werd 9e, goed van jou.
Gordon bij de toppers daarentegen :-)
Zou idd tof zijn, maar ik zou het ze eerlijk gezegd niet eens echt heel erg kwalijk nemen als het niet zo was. Als je ergens de aandacht op vestigt op deze manier hoef je je er wmb niet levenslang aan te verbinden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of ze nog steeds vrijwilligerswerk doen bij de oudjes, nu de camera's en aandacht weg zijn
Nou ja, als je anderen loopt aan te spreken op de morele verplichting vreemde bejaarden te helpen, is het wel zo sjiek dat ook zelf te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou idd tof zijn, maar ik zou het ze eerlijk gezegd niet eens echt heel erg kwalijk nemen als het niet zo was. Als je ergens de aandacht op vestigt op deze manier hoef je je er wmb niet levenslang aan te verbinden.
De moeder van Geer is er nogquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou idd tof zijn, maar ik zou het ze eerlijk gezegd niet eens echt heel erg kwalijk nemen als het niet zo was. Als je ergens de aandacht op vestigt op deze manier hoef je je er wmb niet levenslang aan te verbinden.
En als er twee waren die altijd heel goed voor hun eigen moedertjes hebben gezorgd....![]()
(En dan niet alleen met geld, maar ook met aandacht en bezoek.)
quote:do 10 okt 2013, 21:30
Moeder Gerard Joling gewond
van onze redactie
AMSTERDAM -
Gerard Joling geeft dit weekeinde zijn Lekker-concerten in de Ziggo Dome, maar het is nog de vraag of zijn moedertje daarbij zal zijn.
Geers moeder Jannie, die in de tachtig is, fietste terug naar huis na een stevig robbertje bridge maar knalde onder een tunnel tegen de stoep. Daardoor kwam ze ten val, haalde haar been open en kneusde drie ribben, zo laat hij weten.
Gerard hoopt dat ze toch zijn concerten bij kan wonen, maar het is nog even afwachten hoe ze zich vrijdag voelt.
quote:za 12 okt 2013, 18:27
Woedende Patricia Paay ziet af van concert Gerard Joling
van onze redactie
AMSTERDAM -
Patricia Paay gaat niet naar het tweede Lekker-concert van Gerard Joling.
Foto: Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media B.V., Amsterdam
Een grap die Geer aan het begin van zijn Lekker-concert vrijdagavond maakte, is haar in het verkeerde keelgat geschoten. "Ik zei: de zusjes Maywood waren nog lastiger bij elkaar te brengen dan de benen van Patricia Paay", vertelt Gerard. "Ze is nu zo boos dat ze niet is geweest."
"Ik begrijp er niets van", gaat Gerard verder. "Patries vertelt zelf overal dat ze zo gek op seks is, dat ze het veel en graag doet omdat het haar jong houdt, dat ze zo’n liefhebber is. En dan mag ik zo’n geintje niet maken? Ik had de grap trouwens niet zelf bedacht hoor, dat heeft Sara Kroos voor me gedaan. Maar ik heb de grap natuurlijk wel zelf verteld, dus ik trek mijn handen er niet vanaf. Wel vind ik het jammer dat Patries het zo opvat, want ze is een lieve vriendin van me."
Ondanks het ontbreken van Patricia werd Gerard omringd door tal van vakvrienden, die wel naar Ziggo Dome waren gekomen. "Een hoop collega’s onder wie Karin Bloemen, Patty Brard en Ruth Jacott zijn geweest. Ik ben er trots op dat ik ze mijn eigen show, met daarin een decor met internationale allure dat acht ton kostte kon laten zien. Voor mij is Lekker absoluut geslaagd."
Goed topicquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:10 schreef static het volgende:
[..]
SHO / La Paay en Geer zijn geen vriendjes meer
Ohhhohohoh wat een valse slang, ohhhhoh sekreet wat vreselijk.quote:
Vanavond de herhaling gezien en dat was wel een van de leukste ja.quote:
Dat is eigenlijk wel jammer... en Patries moet niet zeiken inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:51 schreef Ole het volgende:
Kinderachtig hoor...
[quote]k had de grap trouwens niet zelf bedacht hoor, dat heeft Sara Kroos voor me gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |