Dit is een parodie op dubstepinvloeden en slappe teksten in moderne muziek.quote:
Blue Monday, I Will Follow. Maria kan ook nog wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Bronson het volgende:
In feite is het na California Dreamin' gewoon een en al kutmuziek.
Ik dacht dat I knew you were trouble al het dieptepunt was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een parodie op dubstepinvloeden en slappe teksten in moderne muziek.
Maar het klinkt even kut, dus ik snap het nut ervan niet.
Dat is inderdaad wel heel lastig moet ik toegeven. Maar het is welquote:
Het is in ieder geval niet meer dan op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blue Monday, I Will Follow. Maria kan ook nog wel.
De rest
Ja dat is typisch zo'n nummer dat hier getrolld wordt. Maar het faalt in zijn opzet want in plaats van een viral omdat het kan wordt het langzaam een serieuze hit. En dat is alles wat dit niet moet worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat I knew you were trouble al het dieptepunt was.
Garnalen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga in de supermarkt wel kiezen.
Bah dat zijn de wormen van de zee. Bleh. Kan ik net zo goed wormen prikken.quote:
Dan komt de wind vanuit het zuiden?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:02 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, Stromae komt naar Utrecht in januari..
Gooi jezelf weg MB.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stromae is lachwekkend natuurlijk. Krijgt absoluut teveel credits.
Nergens voor nodig Bronson.quote:
Nee ze had mij toegevoegd ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolf, loop je nu random facebookvriendjes van me toe te voegen?![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ze had mij toegevoegd ofzo.
Direct weer gedeleteWas perongeluk
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weer dolgelukkig
Patronenboek is binnen, Muisje kan voorlopig weer naaien
Hoe naai jij altijd dan, droog of nat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weer dolgelukkig
Patronenboek is binnen, Muisje kan voorlopig weer naaien
Droog, want anders gaat de machine kapot.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoe naai jij altijd dan, droog of nat?
Heu, je bent weer terug.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoe naai jij altijd dan, droog of nat?
Maar dan glijd het beter door, als je droog naait schuurt het zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Droog, want anders gaat de machine kapot.
Oliequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar dan glijd het beter door, als je droog naait schuurt het zo
Eigen muziek aanstaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trouble is een topnummer.
Ieniminimuis
Bakkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De TT wordt waarheid aangedaan met deze kanjerplaat.
Ik ga zo naar huis. Iets met teveel moeite.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakker
Als je 3FM nu ook zo kut vind. Oordopjes met MP3!
Dan maar niet socializenOf zing de liedjes gewoon mee, ga je ze nog leuk vinden ook,
Geen dank voor deze briljante tips
gr xox
Okee kev geen probquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zo naar huis. Iets met teveel moeite.
True thatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet bij iedereen zien hoor
Hij heeft dus een nieuw liedje. Fan-tas-tisch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef alors het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik dit goed vond, maar toen zag ik dat het Blaudzun was.
Niet gehoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Againzender het volgende:
zojuist heb ik de zender weer vol gebaggerd. mn excuses.
De kaas smaakt overigens prima.
ik was de app aan het testen, dat ik geen bier-en-pizza deed, maar een stokbrood-met-kaas-en-wijn. en candy crush. was geen request. denk ik, want ik verbrak de verbinding met Tjibbe....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet gehoord.
Wat vroeg je aan? De nieuwe Gavin DeGraw? Miss Montreal?
is die uitzending ook eens te hardenquote:
Ja. Er is een hele scene opgestaan rondom de Odd Future-hype.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of begint R&B weer een beetje terug te komen?
Dus je komt eindelijk onder ogen dat die paardenlul prima muziek maakt. Goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef alors het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik dit goed vond, maar toen zag ik dat het Blaudzun was.
Jij houdt wel van die Bladzuiger?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus je komt eindelijk onder ogen dat die paardenlul prima muziek maakt. Goed.
Elephants is gewoon een goed nummer ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die Bladzuiger?
Van mij part kwam ie uit Verwegistan, had ik hem nog steeds niet leuk gevonden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elephants is gewoon een goed nummer ja.
Maar het is typisch Nederlands om op acts van eigen bodem af te geven.
Wat vind je van Arcade Fire?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij part kwam ie uit Verwegistan, had ik hem nog steeds niet leuk gevonden.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Arcade Fire?
Oja, Reflektor hebben ze geen MH gemaakt, vergeten.quote:
Ah die hebben Reflektor gemaakt. Springt er voor mij niet zo uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Reflektor hebben ze geen MH gemaakt, vergeten.
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We Used To Wait ken je ook niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah die hebben Reflektor gemaakt. Springt er voor mij niet zo uit.
Mss als ik het hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We Used To Wait ken je ook niet?
Vooral op Nederlandstalig dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.
Ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral op Nederlandstalig dus.
De mensen die zeiken missen gewoon een goede zender in Nederland. Zoals StuBru bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.
Klassieker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
When masturbation lost it's fun you're fucking lonely
Ik zei juist helemaal niet standaard dingen van NL artiesten af. En Blaudzun vind ik ook wel prima nummers hebben, maar ik gruwel van dat pretentieuze aanstellerige dat hij heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei ik hierboven ook al, vergeleken met Blaudzun is Atze een tolerante man van het plebs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei juist helemaal niet standaard dingen van NL artiesten af. En Blaudzun vind ik ook wel prima nummers hebben, maar ik gruwel van dat pretentieuze aanstellerige dat hij heeft.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer zingt zo lekker mee
30 seconden teveel, Cashmere Cat is slechter dan Sandra van Nieuwlandquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
30 seconden teveel, Cashmere Cat is slechter dan Sandra van Nieuwland
Slapen
Baasquote:
Gisteren was het ook al kut, vandaar de TT.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vandaag pareltjes? Dit is al het derde kutnummer op rij
Giel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speelman & Speelman![]()
![]()
. Is er íemand in Nederland die die mongolen leuk vindt?
Kraantje Pappie doet het veel beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speelman & Speelman![]()
![]()
. Is er íemand in Nederland die die mongolen leuk vindt?
Idd. Wordt tijd dat hij terug komt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kraantje Pappie doet het veel beter.
Alsof ik m'n ex hoor iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen Brabo's hun accent niet uitzetten?
Neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoorde bij jou niet echt een overduidelijk accent.quote:
heej ed wat ene leuke smaailys heb jij haha.. ik meot ook alteid laggen om die dingne hihi exht zo lolig enZo .. nouja ik ga nu efen kofy dirnknnennen en in de mlek van mn kappesino een vet cool lagebekkje teknenenne ; ) groetjes wforlroflquote:
Zout eens op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heej ed wat ene leuke smaailys heb jij haha.. ik meot ook alteid laggen om die dingne hihi exht zo lolig enZo .. Nouja ik ga nu efen kofy dirnknnennen en in de mlek van mn kappesino een vet cool lagebekkje teknenenne ; ) groetjes wforlrofl
De leukheid is er nu wel vanaf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heej ed wat ene leuke smaailys heb jij haha.. ik meot ook alteid laggen om die dingne hihi exht zo lolig enZo .. nouja ik ga nu efen kofy dirnknnennen en in de mlek van mn kappesino een vet cool lagebekkje teknenenne ; ) groetjes wforlrofl
Dit bericht was ook gewoon echt niet meer te lezen. Alsof ik door een emmer stront zat te baggeren.quote:
Ik deed de moeite al niet meerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit bericht was ook gewoon echt niet meer te lezen. Alsof ik door een emmer stront zat te baggeren.
Ik ook niet.quote:
zie je wel pino en bakkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wolf zijn berichten zijn anders prima te lezen hoor.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wolf zijn berichten zijn anders prima te lezen hoor.
SPOILER: Pino kijk maar even wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
qua artiesten zojuist Adelequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Hoeveel repeats heb je al afgevinkt vandaag mex @ sky
Geen probleem.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:42 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die het Frans Bauer Rammstein filmpje wel afgespeelt krijgt op giel.vara.nl?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
qua artiesten zojuist Adele
je komt echt niet om haar heen he
xd
ach maak je niet dik, overkomt ons allemaal wel eens.quote:
http://download.omroep.nl(...)giel-frans-cover.mp4quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:42 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die het Frans Bauer Rammstein filmpje wel afgespeelt krijgt op giel.vara.nl?
Ik zag je ninja-edit welquote:
Jij ziet spoken, muis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit welBang voor de taalnazi?
Wel weer beter dan die laatste paar aidsplaten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:49 schreef Paul het volgende:
Niet heel bijzonder die nieuwe single van Robbie Williams
heeft GGIIIEEELLLquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:49 schreef Paul het volgende:
Niet heel bijzonder die nieuwe single van Robbie Williams
Kan Giel zingen danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heeft GGIIIEEELLLal een nieuwe single?
Ik ken die niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wel weer beter dan die laatste paar aidsplaten.
ken die?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft dj free die niet gedraaid dan?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Je houdt niet van luchtballonnen? Of van iemand langzaam laten gaan?quote:
Lijkt wel of Domien ze uitkiestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:52 schreef ddx het volgende:
Weinig guilty pleasure aan naar mijn idee ?
Poesjes altijd +1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat de dag niet compleet is zonder een lief kattenplaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat de dag niet compleet is zonder een lief kattenplaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NS Stoptreinen slaan te vaak stations over
Dat zeiden ze bij het bulletin.quote:
Ah ik had het nieuws gemist, maar dan nog is het een raadsel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij het bulletin.
Een stoptrein stopt toch bij elk station?
Ik snap dit niet.
Schijnbaar vergeten ze wel eens te stoppenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij het bulletin.
Een stoptrein stopt toch bij elk station?
Ik snap dit niet.
Da's onhandig..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnbaar vergeten ze wel eens te stoppen
Mooi, doe de mijne daarna maar en geef Lara ff een knuffelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn taak van de week maar eens uitvoeren; de keuken schoonmaken.
Ik krijg betaald he voor het schoonmaken! Maar liefs 6 euro. Wat levert de jouwe op?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi, doe de mijne daarna maar en geef Lara ff een knuffel
Krijg jij ook een schoonmaakbeurt van mequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg betaald he voor het schoonmaken! Maar liefs 6 euro. Wat levert de jouwe op?
Je hebt het niet gehoord dus?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnbaar vergeten ze wel eens te stoppen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg jij ook een schoonmaakbeurt van me
Neequote:
Herkenbaar.quote:
Ik tel de klok af tot 6 uur, mag ik mijn favo hobby met de trein reizen weer uitvoerenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik tel de klok af tot 6 uur, mag ik mijn favo hobby met de trein reizen weer uitvoeren
Ik voorzie minder vertraging dan vorige weekendquote:
Ik help het je hopen. Het regent én er liggen blaadjes op de rails. Het kan nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voorzie minder vertraging dan vorige weekend
Vorige week heb ik meer uren gespendeerd in de trein dan in bed. Ik hoop het dit weekend toch echt andersom te doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Het regent én er liggen blaadjes op de rails. Het kan nog alle kanten op.
Het is niet handig om in een lachstuip te schieten wanneer je met zijwind, 120km/u op niet-ZOAB rijdt, kan ik jullie melden.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef hole1988 het volgende:
Bo Saris met The Addict is megahit http://www.3fm.nl/nieuws/detail/357120
quote:Dit artikel is niet (meer) beschikbaar.
Fokken doe je op een P! Niet in het verkeer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is niet handig om in een lachstuip te schieten wanneer je met zijwind, 120km/u op niet-ZOAB rijdt, kan ik jullie melden.
Ik hing bijna gierend van het lachen in de vangrail. Serieus.
kijk naar de tagsquote:
Oh. Ik zie het ook al staan op de 3FM Megahit wikipedia-pagina trouwens.quote:
ik ben al thuis, muisjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fokken doe je op een P! Niet in het verkeer.
twitter:HeleenVerschoor twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 15:16:05Zo zeg. Even bijna in tranen. Mooi, heel mooi @Nielsgeusebroek #3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is niet handig om in een lachstuip te schieten wanneer je met zijwind, 120km/u op niet-ZOAB rijdt, kan ik jullie melden.
Ik hing bijna gierend van het lachen in de vangrail. Serieus.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef hole1988 het volgende:
Cool. Hoe kom je daar nou weer achter?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef hole1988 het volgende:
Fijne plaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |