True thatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet bij iedereen zien hoor
Hij heeft dus een nieuw liedje. Fan-tas-tisch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef alors het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik dit goed vond, maar toen zag ik dat het Blaudzun was.
Niet gehoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Againzender het volgende:
zojuist heb ik de zender weer vol gebaggerd. mn excuses.
De kaas smaakt overigens prima.
ik was de app aan het testen, dat ik geen bier-en-pizza deed, maar een stokbrood-met-kaas-en-wijn. en candy crush. was geen request. denk ik, want ik verbrak de verbinding met Tjibbe....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet gehoord.
Wat vroeg je aan? De nieuwe Gavin DeGraw? Miss Montreal?
is die uitzending ook eens te hardenquote:
Ja. Er is een hele scene opgestaan rondom de Odd Future-hype.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of begint R&B weer een beetje terug te komen?
Dus je komt eindelijk onder ogen dat die paardenlul prima muziek maakt. Goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef alors het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik dit goed vond, maar toen zag ik dat het Blaudzun was.
Jij houdt wel van die Bladzuiger?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus je komt eindelijk onder ogen dat die paardenlul prima muziek maakt. Goed.
Elephants is gewoon een goed nummer ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die Bladzuiger?
Van mij part kwam ie uit Verwegistan, had ik hem nog steeds niet leuk gevonden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elephants is gewoon een goed nummer ja.
Maar het is typisch Nederlands om op acts van eigen bodem af te geven.
Wat vind je van Arcade Fire?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij part kwam ie uit Verwegistan, had ik hem nog steeds niet leuk gevonden.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Arcade Fire?
Oja, Reflektor hebben ze geen MH gemaakt, vergeten.quote:
Ah die hebben Reflektor gemaakt. Springt er voor mij niet zo uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Reflektor hebben ze geen MH gemaakt, vergeten.
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elephants is gewoon een goed nummer ja.
Maar het is typisch Nederlands om op acts van eigen bodem af te geven.
We Used To Wait ken je ook niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah die hebben Reflektor gemaakt. Springt er voor mij niet zo uit.
Mss als ik het hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We Used To Wait ken je ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |