quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weer dolgelukkig
Patronenboek is binnen, Muisje kan voorlopig weer naaien
Hoe naai jij altijd dan, droog of nat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weer dolgelukkig
Patronenboek is binnen, Muisje kan voorlopig weer naaien
Droog, want anders gaat de machine kapot.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoe naai jij altijd dan, droog of nat?
Heu, je bent weer terug.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoe naai jij altijd dan, droog of nat?
Maar dan glijd het beter door, als je droog naait schuurt het zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Droog, want anders gaat de machine kapot.
Oliequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar dan glijd het beter door, als je droog naait schuurt het zo
Eigen muziek aanstaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trouble is een topnummer.
Ieniminimuis
Bakkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De TT wordt waarheid aangedaan met deze kanjerplaat.
Ik ga zo naar huis. Iets met teveel moeite.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakker
Als je 3FM nu ook zo kut vind. Oordopjes met MP3!
Dan maar niet socializenOf zing de liedjes gewoon mee, ga je ze nog leuk vinden ook,
Geen dank voor deze briljante tips
gr xox
Okee kev geen probquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zo naar huis. Iets met teveel moeite.
True thatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet bij iedereen zien hoor
Hij heeft dus een nieuw liedje. Fan-tas-tisch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef alors het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik dit goed vond, maar toen zag ik dat het Blaudzun was.
Niet gehoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Againzender het volgende:
zojuist heb ik de zender weer vol gebaggerd. mn excuses.
De kaas smaakt overigens prima.
ik was de app aan het testen, dat ik geen bier-en-pizza deed, maar een stokbrood-met-kaas-en-wijn. en candy crush. was geen request. denk ik, want ik verbrak de verbinding met Tjibbe....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet gehoord.
Wat vroeg je aan? De nieuwe Gavin DeGraw? Miss Montreal?
is die uitzending ook eens te hardenquote:
Ja. Er is een hele scene opgestaan rondom de Odd Future-hype.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of begint R&B weer een beetje terug te komen?
Dus je komt eindelijk onder ogen dat die paardenlul prima muziek maakt. Goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef alors het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik dit goed vond, maar toen zag ik dat het Blaudzun was.
Jij houdt wel van die Bladzuiger?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus je komt eindelijk onder ogen dat die paardenlul prima muziek maakt. Goed.
Elephants is gewoon een goed nummer ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die Bladzuiger?
Van mij part kwam ie uit Verwegistan, had ik hem nog steeds niet leuk gevonden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elephants is gewoon een goed nummer ja.
Maar het is typisch Nederlands om op acts van eigen bodem af te geven.
Wat vind je van Arcade Fire?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij part kwam ie uit Verwegistan, had ik hem nog steeds niet leuk gevonden.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Arcade Fire?
Oja, Reflektor hebben ze geen MH gemaakt, vergeten.quote:
Ah die hebben Reflektor gemaakt. Springt er voor mij niet zo uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Reflektor hebben ze geen MH gemaakt, vergeten.
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elephants is gewoon een goed nummer ja.
Maar het is typisch Nederlands om op acts van eigen bodem af te geven.
We Used To Wait ken je ook niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah die hebben Reflektor gemaakt. Springt er voor mij niet zo uit.
Mss als ik het hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We Used To Wait ken je ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |