Elephants is gewoon een goed nummer ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die Bladzuiger?
Van mij part kwam ie uit Verwegistan, had ik hem nog steeds niet leuk gevonden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elephants is gewoon een goed nummer ja.
Maar het is typisch Nederlands om op acts van eigen bodem af te geven.
Wat vind je van Arcade Fire?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij part kwam ie uit Verwegistan, had ik hem nog steeds niet leuk gevonden.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Arcade Fire?
Oja, Reflektor hebben ze geen MH gemaakt, vergeten.quote:
Ah die hebben Reflektor gemaakt. Springt er voor mij niet zo uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Reflektor hebben ze geen MH gemaakt, vergeten.
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We Used To Wait ken je ook niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah die hebben Reflektor gemaakt. Springt er voor mij niet zo uit.
Mss als ik het hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We Used To Wait ken je ook niet?
Vooral op Nederlandstalig dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.
Ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral op Nederlandstalig dus.
De mensen die zeiken missen gewoon een goede zender in Nederland. Zoals StuBru bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.
Klassieker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
When masturbation lost it's fun you're fucking lonely
Ik zei juist helemaal niet standaard dingen van NL artiesten af. En Blaudzun vind ik ook wel prima nummers hebben, maar ik gruwel van dat pretentieuze aanstellerige dat hij heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei ik hierboven ook al, vergeleken met Blaudzun is Atze een tolerante man van het plebs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei juist helemaal niet standaard dingen van NL artiesten af. En Blaudzun vind ik ook wel prima nummers hebben, maar ik gruwel van dat pretentieuze aanstellerige dat hij heeft.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |