Vooral op Nederlandstalig dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.
Ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral op Nederlandstalig dus.
De mensen die zeiken missen gewoon een goede zender in Nederland. Zoals StuBru bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niets mis met Blaudzun. Het is typisch FOK! om te zeiken op acts die gewoon goed zijn.
Klassieker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
When masturbation lost it's fun you're fucking lonely
Ik zei juist helemaal niet standaard dingen van NL artiesten af. En Blaudzun vind ik ook wel prima nummers hebben, maar ik gruwel van dat pretentieuze aanstellerige dat hij heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elephants is gewoon een goed nummer ja.
Maar het is typisch Nederlands om op acts van eigen bodem af te geven.
Ja dat zei ik hierboven ook al, vergeleken met Blaudzun is Atze een tolerante man van het plebs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei juist helemaal niet standaard dingen van NL artiesten af. En Blaudzun vind ik ook wel prima nummers hebben, maar ik gruwel van dat pretentieuze aanstellerige dat hij heeft.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer zingt zo lekker mee
30 seconden teveel, Cashmere Cat is slechter dan Sandra van Nieuwlandquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
30 seconden teveel, Cashmere Cat is slechter dan Sandra van Nieuwland
Slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |