Dit is een parodie op dubstepinvloeden en slappe teksten in moderne muziek.quote:
Blue Monday, I Will Follow. Maria kan ook nog wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Bronson het volgende:
In feite is het na California Dreamin' gewoon een en al kutmuziek.
Ik dacht dat I knew you were trouble al het dieptepunt was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een parodie op dubstepinvloeden en slappe teksten in moderne muziek.
Maar het klinkt even kut, dus ik snap het nut ervan niet.
Dat is inderdaad wel heel lastig moet ik toegeven. Maar het is welquote:
Het is in ieder geval niet meer dan op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blue Monday, I Will Follow. Maria kan ook nog wel.
De rest
Ja dat is typisch zo'n nummer dat hier getrolld wordt. Maar het faalt in zijn opzet want in plaats van een viral omdat het kan wordt het langzaam een serieuze hit. En dat is alles wat dit niet moet worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat I knew you were trouble al het dieptepunt was.
Garnalen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga in de supermarkt wel kiezen.
Bah dat zijn de wormen van de zee. Bleh. Kan ik net zo goed wormen prikken.quote:
Dan komt de wind vanuit het zuiden?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:02 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, Stromae komt naar Utrecht in januari..
Gooi jezelf weg MB.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stromae is lachwekkend natuurlijk. Krijgt absoluut teveel credits.
Nergens voor nodig Bronson.quote:
Nee ze had mij toegevoegd ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolf, loop je nu random facebookvriendjes van me toe te voegen?![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ze had mij toegevoegd ofzo.
Direct weer gedeleteWas perongeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |