Alsof ik m'n ex hoor iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen Brabo's hun accent niet uitzetten?
Neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen Brabo's hun accent niet uitzetten?
Hoorde bij jou niet echt een overduidelijk accent.quote:
heej ed wat ene leuke smaailys heb jij haha.. ik meot ook alteid laggen om die dingne hihi exht zo lolig enZo .. nouja ik ga nu efen kofy dirnknnennen en in de mlek van mn kappesino een vet cool lagebekkje teknenenne ; ) groetjes wforlroflquote:
Zout eens op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heej ed wat ene leuke smaailys heb jij haha.. ik meot ook alteid laggen om die dingne hihi exht zo lolig enZo .. Nouja ik ga nu efen kofy dirnknnennen en in de mlek van mn kappesino een vet cool lagebekkje teknenenne ; ) groetjes wforlrofl
De leukheid is er nu wel vanaf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heej ed wat ene leuke smaailys heb jij haha.. ik meot ook alteid laggen om die dingne hihi exht zo lolig enZo .. nouja ik ga nu efen kofy dirnknnennen en in de mlek van mn kappesino een vet cool lagebekkje teknenenne ; ) groetjes wforlrofl
Dit bericht was ook gewoon echt niet meer te lezen. Alsof ik door een emmer stront zat te baggeren.quote:
Ik deed de moeite al niet meerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit bericht was ook gewoon echt niet meer te lezen. Alsof ik door een emmer stront zat te baggeren.
Ik ook niet.quote:
zie je wel pino en bakkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wolf zijn berichten zijn anders prima te lezen hoor.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wolf zijn berichten zijn anders prima te lezen hoor.
SPOILER: Pino kijk maar even wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
qua artiesten zojuist Adelequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Hoeveel repeats heb je al afgevinkt vandaag mex @ sky
Geen probleem.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:42 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die het Frans Bauer Rammstein filmpje wel afgespeelt krijgt op giel.vara.nl?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
qua artiesten zojuist Adele
je komt echt niet om haar heen he
xd
ach maak je niet dik, overkomt ons allemaal wel eens.quote:
http://download.omroep.nl(...)giel-frans-cover.mp4quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:42 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die het Frans Bauer Rammstein filmpje wel afgespeelt krijgt op giel.vara.nl?
Ik zag je ninja-edit welquote:
Jij ziet spoken, muis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit welBang voor de taalnazi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |