Chance the Rapper was wel geinig, niet heel goed, maar wel leuk. Domo ken ik wel, maar heb ik geen soloproject van geluisterd en Cakes da Killa heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:13 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kan er niks aan doen, vind die Big K.R.I.T. echt niks aan.Nu luister ik niet bijzonder veel hip hop, laatste albums/mixtapes die ik me zo kan herinneren die ik echt tof vond waren die van Chance the Rapper, Domo Genesis en Cakes da Killa.
Under the Influence van Domo Genesis, gewoon laid-back.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Chance the Rapper was wel geinig, niet heel goed, maar wel leuk. Domo ken ik wel, maar heb ik geen soloproject van geluisterd en Cakes da Killa heb ik nog nooit van gehoord.
Domo is wel baas ja, gaat een appearance maken in mijn top tracks van 2013 als featuring op Tyler the Creator's Rusty: 'Dom so cool, I refer to him in third person.'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Under the Influence van Domo Genesis, gewoon laid-back.
En Cakes:
Rusty is ook wel het tofste nummer van WOLF eigenlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Domo is wel baas ja, gaat een appearance maken in mijn top tracks van 2013 als featuring op Tyler the Creator's Rusty: 'Dom so cool, I refer to him in third person.'
Met afstand de beste idd, mja niet echt iets voor een liveshow waar die gasten vaak alleen maar knalnummertjes doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rusty is ook wel het tofste nummer van WOLF eigenlijk
Baalde er wel van dat ie die niet op BKS deed.
Is de enige single (tot nu toe) van het album, dus mogelijk..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef Kerftminister het volgende:
Kan ik dit nummer ergens van kennen? TV ofzo?
Ja ken hem niet echt goed, maar heb het gevoel dat ik hem eerder gehoord heb. Wel fijn weer hoor. Doet me een klein beetje aan Wraith van Peace denken ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is de enige single (tot nu toe) van het album, dus mogelijk..
Vond dat ook helemaal niks nee, 5.9 gegeven. Zit tot nu toe op 4/5 voor dit album, drie nummers dezelfde rating.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit rustigere nummer lekkerder vind (omdat ik geen verwachtingen heb denk ik) dan bijvoorbeeld een rustiger nummer op het nieuwe Arctic Monkeys album. Zal ook wel zijn omdat ik dat album zo tegen vond vallen
Van?quote:
The Dead Weather & The Kills natuurlijkquote:
Zeg het maar joh. Vind het goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The Dead Weather & The Kills natuurlijkZullen we Horehound doen van The Dead Weather?
The Dead Weather - Horehound.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeg het maar joh. Vind het goed.
Op het moment van je posten geeft uTorrent net aan dat die binnen is.quote:
Daarom, ik dacht ik herinner je er even aan dat ie binnen is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op het moment van je posten geeft uTorrent net aan dat die binnen is.
Illuminati.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom, ik dacht ik herinner je er even aan dat ie binnen is.
Ah ik hoor hem, loop een klein beetje achter door de haperingen in mijn muziek als ik een nieuwe pagina open telkens denk ik.quote:
White Stripes staat nog altijd op mijn to-do list.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de reviews die ik aan het lezen ben doet het volgende nummer het meest aan The White Stripes denken.
Doen we die na The Dead Weather?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
White Stripes staat nog altijd op mijn to-do list.
Ja goed hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doen we die na The Dead Weather?
Dat is gegarandeerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal dit album nog vaker luisteren dan Mazzy Star denk ik.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:33 schreef Kerftminister het volgende:
Nee eigenlijk niet maar vond de grap leuk.
Best.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Kerftminister het volgende:
Mijn suggestie is trouwens om bijna gelijk na dit album gewoon de volgende te doen, 5 minuten wachten voor Jan Lul wordt niemand wijzer van en ik heb alleen even tijd nodig om een appeltje te pakken.
Het is mij gelukt tussen deze albums door. Het licht deed het alleen nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Kerftminister het volgende:
Plassen kan ook nog als je 80 bent!
Ja ik had snel een glas water gevuld en een appel gepakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is mij gelukt tussen deze albums door. Het licht deed het alleen nietMaarja, nix ernaast.
Jack White, dat is niet saai, dat is rustig en opbouwendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Kerftminister het volgende:
Begon wat saai maar dit is relaxt ja!
Moet zeker kunnen, mja je weet het niet he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jack White, dat is niet saai, dat is rustig en opbouwend
Garagebluesrock.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef Kerftminister het volgende:
Even snel klokhuisje wegflikkeren.
Was niet mijn type lied overigens die vorige.
Deanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even de line up van deze supergroep:
Zang: Alison Mosshart (The Kills)
Drums: Jack White (The White Stripes, The Raconteurs)
Gitaar/Keyboard: Dean Fetita (Queens of the Stone Age)
Jack Lawrence: (The Raconteurs)
Ik heb vanaf januari 74 keer naar een nummer van ze geluisterd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm heb met dit album tot zover, het zit goed in elkaar allemaal, maar vind het niet echt superboeiend ofzo, niet iets wat ik veel vaker zou luisteren denk ik.
Net zoveel als ik Xtreme en Quest Pistols in de afgelopen 12 maanden, dat is niet zo heel veel dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb vanaf januari 74 keer naar een nummer van ze geluisterd.
2:52quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Op hoeveel zit je? klikte hem perongeluk weg
In ieder geval wel regelmatigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net zoveel als ik Xtreme en Quest Pistols in de afgelopen 12 maanden, dat is niet zo heel veel dus.
Okee, ik loop weer gelijk!quote:
Was makkelijk rekenen omdat ik die op 22 seconden postte.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In ieder geval wel regelmatig
[..]
Okee, ik loop weer gelijk!
Heb White Stripes niet voor niets binnengehaald nu he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Of zullen we Throwing Copper van Live luisteren hierna? Of Neil Young - Le Noise, die wil ik nog wel eens met wat anderen luisteren![]()
Vind ik ook lekker hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb White Stripes niet voor niets binnengehaald nu he.
Ik had ooit 142 posts in 1 topic.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is overigens wel de ultieme slowchat zeg, met zijn 2en zon topic volpompen.
Morgen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Black Flag wil ik ook nog eens snel proberen trouwens.
quote:
Morgen moet ik werken helaas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen?Ken maar een paar nummers van ze.
3rdRock altijd met z'n postsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb zojuist heel dat topic wat je net hebt gepost doorgelezen.
Wil dit jaar ook wel QOTSA aanvragen, maar dalijk komt het als ik niet thuis ben ofzo.
quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dago...misschien is het ideetje om niet meer te fonduen in Red Bull....
Haha die van je neefjes internet was ook mooi.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3rdRock altijd met z'n posts
[..]
Jazeker. Cage the Elephant was verassend goed.quote:
Ik wil ook wel even wat drinken, 22:35 doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe laat beginnen we met White Stripes? Gewoon 22:30 doen? Kan ik even plassen.
Binnen 5 minuten drinken moet wel lukken toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even wat drinken, 22:35 doen?
We kunnen altijd eerder beginnen als iedereen er weer isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten drinken moet wel lukken toch?
Of juist later als je er nog niet bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We kunnen altijd eerder beginnen als iedereen er weer is
Nieuwe Cage the Elephant was behoorlijk nieuw.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Gaan we ook nog eens nieuwe albums doen?
Hebben we net gedaan...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
We kunnen trouwens ook nog een keer hét ultieme Dream-pop album doen, moeten er wel wat liefhebbers bijschuiven dan, ook obscuur is het want Koreaans.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Dan pas ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen Pearl Jam wel doen ergens deze week
Die sla ik toch even over, even pissen.quote:
Ja ok die miste ik, maar cage the elephant...saaier kan niet...of wat het wel leuk?quote:
Ik vond het een leuk album. Kerftminister gaf hem een 7.7quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ok die miste ik, maar cage the elephant...saaier kan niet...of wat het wel leuk?
Dat was verre van saai anders en ik vind gauw dingen saai.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ok die miste ik, maar cage the elephant...saaier kan niet...of wat het wel leuk?
Yep De Stijl.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
Lol hebben The White Stripes ook al een album met een Nederlandse titel?
Jij hebt sws wel heel veel gek spul in je artists lijst staan dat ik graag eens wil proberen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
Ben nu het selftitled album van Yuppies aan het luisteren, ook een aanrader voor deze reeks.
Yuppies klinkt al erg hoogstaand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
Ben nu het selftitled album van Yuppies aan het luisteren, ook een aanrader voor deze reeks.
Wordt wel lastig het populair wordtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Kerftminister het volgende:
Misschien dat we elkaar dagen aanwijzen wanneer diegene albums mag uitkiezen voor de luistersessie.
Dat is niet waar, sommige zijn biseksueel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
En we zijn begonnen.
ALLE DUITSERS ZIJN HOMO
Last.fm of RYM? En welke?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jij hebt sws wel heel veel gek spul in je artists lijst staan dat ik graag eens wil proberen.
Last.fm, gewoon heel veel dingen die ik niet ken en coole namen/foto's hebben. Niks specifieks zo uit mijn hoofd.quote:
Is het toch nog niet voorlopig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt wel lastig het populair wordt
Dan doe je iets verkeerd. Ik zit op 164.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Agger het volgende:
Goh, dit is zowaar de eerste scrobble van The White Stripes.
5 hier, echt nog nooit echt naar geluisterd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Agger het volgende:
Goh, dit is zowaar de eerste scrobble van The White Stripes.
Van 1 artiest of in totaal? Aan zoveel kom ik bij lange na niet, denk 30 voor op en neer ofzo. Meestal kies ik zelf mijn nummers uit, maar vandaag op de terugweg liet ik dat aan shuffle over, kwamen toch wat nummertjes voorbij die ik eigenlijk amper luister op mijn telefoon, eentje van Liars bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Net weer even 70 scrobbles erbij van het in de bus zitten vandaag.
Totaal, Den Helder - Heerenveen en terug is ongeveer 5 uur...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Van 1 artiest of in totaal? Aan zoveel kom ik bij lange na niet, denk 30 voor op en neer ofzo. Meestal kies ik zelf mijn nummers uit, maar vandaag op de terugweg liet ik dat aan shuffle over, kwamen toch wat nummertjes voorbij die ik eigenlijk amper luister op mijn telefoon, eentje van Liars bijvoorbeeld.
Wow dat is een eind ja. Den Bosch - Tilburg hier slechts.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Totaal, Den Helder - Heerenveen en terug is ongeveer 5 uur...
Heb je geen goede headphones dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
System of a Down, Linkin Park, Danko Jones, Black Sabbath en Deap Vally. Rustigere muziek kan niet in de bus dan hoor ik alleen af en toe een drum.
Had ik in het begin ook altijd, maar je moet dus in iTunes op synchroniseren drukken en dan even wachten. Ik gebruik trouwens de last.fm scrobble software maar zonder de laatste update. Want als ik via iTunes luister dan scrobbelt hij alles na een aantal nummers in één keer. Zonder die update scrobbelt hij het gewoon meteen. In deze 1e post op 'here' drukken:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:41 schreef Agger het volgende:
Jammerige altijd aan het beluisteren van muziek op mijn iPod is dat hij bijna nooit scrobblet naar mijn last.fm toe. Anders had ik er veel meer gehad en ook veel meer balans / evenwicht gehad.
Ik heb gewone iPod doppenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb je geen goede headphones dan.
Zit toch regelmatig aan de Asobi Seksu in de bus hoor. Maar meestal ook lekker knallen: Queens of the Stone Age, Refused, Rage Against the Machine, Pharoahe Monch, One Ok Rock hier vooral laatste tijd.
Ben ik trouwens de enige die een beetje Stone Cold Crazy van Queen in Black Math hoorde?
Top. Zal er morgen eens goed naar kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook altijd, maar je moet dus in iTunes op synchroniseren drukken en dan even wachten. Ik gebruik trouwens de last.fm scrobble software maar zonder de laatste update. Want als ik via iTunes luister dan scrobbelt hij alles na een aantal nummers in één keer. Zonder die update scrobbelt hij het gewoon meteen. In deze 1e post op 'here' drukken:
http://www.last.fm/forum/34905/_/657251#
Wel elke keer als je iTunes opstart en de software opent ook moet je als hij wil updaten op nee drukken. Maar dat heb ik er wel voor over.
Sennheisers van 30 piek slechts hier, werken hartstikke goed en zitten nog lekker ook. Eerste was kapot gegaan binnen het half jaar, kreeg ik gewoon een nieuwe van de Kijkshop.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewone iPod doppenIk ben nog eens op zoek naar soort van geluidsdichte headphones.
Die heb ik ook, de HD201 geloof ik, 1 kant is afgebroken maar niet helemaal en zit nog wel vast. vanwege het in de tas zitten in de bus enzo, maar nog wel bruikbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Sennheisers van 30 piek slechts hier, werken hartstikke goed en zitten nog lekker ook. Eerste was kapot gegaan binnen het half jaar, kreeg ik gewoon een nieuwe van de Kijkshop.
HD202 hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik ook, de HD201 geloof ik, 1 kant is afgebroken maar niet helemaal en zit nog wel vast. vanwege het in de tas zitten in de bus enzo, maar nog wel bruikbaar.
Eén kant (oor) kan ik dus bijna helemaal rondraaienquote:
Ik weet niet precies maar volgens mij is het album Icky Thump iets minder van de rustige nummers. Ben er normaal ook niet zo geweldig weg van hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm ben niet echt van de rustige nummers als deze.
Dat vind ik wat overdreven, gaat ie hier al niet meer halen iig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Allmusic, Rolling Stone en Uncut gaven dit album destijds (2003) 5 sterren van de 5. Q. 4,5 sterren en NME 9/10
Mja sws muziekcritici.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
"many critics hailed it as one of the defining events of the 2000s garage rock revival."
Ze gebruikten zo iets om het op te nemen, hoe meer garage rock kan het zijn:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mja sws muziekcritici.
Zelfde als die mongolen die Yeezus een 9 of hoger geven komaan zeg.
Die was laatst op tv ja, had ik volgens mij grotendeels mee zitten kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Geweldige Docu trouwens voor degene die hem niet kennen. It Might Get Loud met Jimmy Page/Jack White en Edge.
Get Behind Me Satan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Dat andere White Stripes album is echt veel beter
Dan doe ik toch Songs for the Deaf hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou zo op een of ander vaag feest in de stad de stekker er uit trekken en dit album op zetten en zeggen; Dit is muziek, mensen.
Ik denk dat ik skip, tenzij je Neil Young/Foo Fighters/QotSA ofzo gaat luisterenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Dan nu de hamvraag, hierna nog eentje?
Ik ben er voor in. Mijn normale slaaptijd ligt is toch pas over paar uur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Dan nu de hamvraag, hierna nog eentje?
Songs for the Deaf hadden we nog te goed he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik skip, tenzij je Neil Young/Foo Fighters/QotSA ofzo gaat luisteren
Ik zit toch in mijn stageperiode zonder een stage te hebben ^^quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef Agger het volgende:
[..]
Ik ben er voor in. Mijn normale slaaptijd ligt is toch pas over paar uur.
Ja best, duurt wel een uur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Songs for the Deaf hadden we nog te goed he.
Ik heb zat Greatest Hits albums..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
1 Queens of the Stone Age – Songs for the Deaf 779
2 The Kooks – Konk 529
3 Curren$y – Pilot Talk 492
4 Zo Moeilijk – Nieuwe Moves 451
5 Foster the People – Torches 398
6 Bloc Party – Silent Alarm 372
7 J Dilla – Donuts 367
8 Jimi Hendrix – Experience Hendrix: The Best of Jimi Hendrix 355
9 Kanye West – My Beautiful Dark Twisted Fantasy 348
10 Black Milk – Tronic 321
Tja niet helemaal representatief meer, The Kooks en Foster The People luister ik echt nauwelijks meer en ik schaam me kapot voor die greatest hits van Jimi Hendrix, had eerst gewoon 20 nummers van hem en geen discografie. Die Kanye is te verklaren door veel plays toen ik exclusief aan de Hip-Hop zat.
Goed idee, geen afleiding!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
GLON LOS ANGELES CLONEEEE RADIO WE PLAY THE SONGS THAT SOUND MORE LIKE ANYONE ELSE THAN ANYONE ELSE
Even lichten uit trouwens voor ultieme luisterervaring.
Als ik uit ben geweest en genoeg bier op heb en naar huis fiets altijd ff lekker schreeuwen tot ik schor praat en dan ga ik alle nummers waar een schreeuw in voor komt keihard zingen om half 5 's nachts.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
Ik wacht nog altijd op de dag dat ik zoals Nick Oliveri kan zingen.
PICTURIZEEEE AND NEUTRALIZEEEE
Ik ga altijd Tyler, the Creator en Mark Lanegan nadoen als ik verkouden ben, ziek zware stem heb ik dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik uit ben geweest en genoeg bier op heb en naar huis fiets altijd ff lekker schreeuwen tot ik schor praat en dan ga ik alle nummers waar een schreeuw in voor komt keihard zingen om half 5 's nachts.
Sowieso al die stops.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Die stilte zo tussendoor is ook mooi!
Hehe, stond op pinkpop vooraan in 't midden obvious dat mensen gingen klappen om me heenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:33 schreef Agger het volgende:
Pak een live-versie van een publiek dat niet weten dat die stilte daar hoort. Zo zonde.
*You'requote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
AND I REAAAAAAAALIIIIIZEE YOUR MIIIINEEEEE
Haha ik begon ook al, kan echt niet stil zitten op deze nummers.quote:
Godver die fouten maak ik nooit.quote:
Ik kwam terug van pinkpop in de trein, zat even reviews te lezen van QotSA stond er ''Ze zullen Ziggo Dome waarschijnlijk wel uitverkopen'' Ik zo even een minuutje denken 'huh? staan ze in de Ziggo Dome? wanneer hoe wat waar'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
HEAAAVEEEN SMILES ABOOVE ME
TUDUDUDUDUDUDU
dat is live ook zo vet he, kijk daar echt naar uit.
Ja hoorde het toevallig van een collega tijdens het werken, had helemaal niet de intentie om te gaan, maar hij vroeg het me zonder het echt te vragen zeg maar. Zo van ja ik heb wel zin maar ik wil niet alleen, heb geen moment getwijfeld. Wordt mijn eerste concert pas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kwam terug van pinkpop in de trein, zat even reviews te lezen van QotSA stond er ''Ze zullen Ziggo Dome waarschijnlijk wel uitverkopen'' Ik zo even een minuutje denken 'huh? staan ze in de Ziggo Dome? wanneer hoe wat waar'Ik helemaal blij natuurlijk
Een van de mindere nummers is nog steeds 4.8/5quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit anders ook wel een lekker nummer hoor
Tja heb een zitplaats, maar moet er gewoon bijzijn hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Agger het volgende:
Yeah, ik had verwacht dat ik wel even kon wachten met kaartjes kopen. Tot opeens alleen er nog maar zitplaatsen waren. Maarja, dan kom je bij t probleem zitplaatsen..
Volgens mij kan je gewoon in de zaal gaan staan. Algemene ingang volgens mij, of ik heb vorige keren niet goed zitten kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja heb een zitplaats, maar moet er gewoon bijzijn hoor.
Seriously?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja hoorde het toevallig van een collega tijdens het werken, had helemaal niet de intentie om te gaan, maar hij vroeg het me zonder het echt te vragen zeg maar. Zo van ja ik heb wel zin maar ik wil niet alleen, heb geen moment getwijfeld. Wordt mijn eerste concert pas.
Haha, mocht je willenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef Agger het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon in de zaal gaan staan. Algemene ingang volgens mij, of ik heb vorige keren niet goed zitten kijken.
Heb dus zitten slapen de vorige keren, haha.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, mocht je willenStaan allemaal bewakers, je moet namelijk aan de zijkant naar binnen als je zitplekken hebt. Ik heb wel staplaatsen
godsamme, dat is wel een quote uit de prehistorie. maffe eend.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3rdRock altijd met z'n posts
[..]
Dat heb je tegenwoordig altijd in Ziggo Dome achtige zalen, op festivals is dat wel veel minder omdat mensen dan al de hele dag bands zien..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:45 schreef Agger het volgende:
[..]
Heb dus zitten slapen de vorige keren, haha.
Mag hopen dat er beetje chill publiek zit, niet van die gasten die alleen maar met hun fotocameratje bezig zijn.
Oh, hij heeft quote alertquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dat is wel een quote uit de prehistorie. maffe eend.
like....duh! natuurlijkquote:
Neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
like....duh! natuurlijkzovaak wordt ik niet gequote.
maarh ad je deze in je favorieten staan ofzo??
ieder z'n hobbyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NeeGewoon even via Piles 3fm stats, staat daar in het lijstje en las toen dat topic door.
True true, tis nait anders.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heb je tegenwoordig altijd in Ziggo Dome achtige zalen, op festivals is dat wel veel minder omdat mensen dan al de hele dag bands zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |