Chance the Rapper was wel geinig, niet heel goed, maar wel leuk. Domo ken ik wel, maar heb ik geen soloproject van geluisterd en Cakes da Killa heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:13 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kan er niks aan doen, vind die Big K.R.I.T. echt niks aan.Nu luister ik niet bijzonder veel hip hop, laatste albums/mixtapes die ik me zo kan herinneren die ik echt tof vond waren die van Chance the Rapper, Domo Genesis en Cakes da Killa.
Under the Influence van Domo Genesis, gewoon laid-back.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Chance the Rapper was wel geinig, niet heel goed, maar wel leuk. Domo ken ik wel, maar heb ik geen soloproject van geluisterd en Cakes da Killa heb ik nog nooit van gehoord.
Domo is wel baas ja, gaat een appearance maken in mijn top tracks van 2013 als featuring op Tyler the Creator's Rusty: 'Dom so cool, I refer to him in third person.'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Under the Influence van Domo Genesis, gewoon laid-back.
En Cakes:
Rusty is ook wel het tofste nummer van WOLF eigenlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Domo is wel baas ja, gaat een appearance maken in mijn top tracks van 2013 als featuring op Tyler the Creator's Rusty: 'Dom so cool, I refer to him in third person.'
Met afstand de beste idd, mja niet echt iets voor een liveshow waar die gasten vaak alleen maar knalnummertjes doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rusty is ook wel het tofste nummer van WOLF eigenlijk
Baalde er wel van dat ie die niet op BKS deed.
Is de enige single (tot nu toe) van het album, dus mogelijk..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef Kerftminister het volgende:
Kan ik dit nummer ergens van kennen? TV ofzo?
Ja ken hem niet echt goed, maar heb het gevoel dat ik hem eerder gehoord heb. Wel fijn weer hoor. Doet me een klein beetje aan Wraith van Peace denken ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is de enige single (tot nu toe) van het album, dus mogelijk..
Vond dat ook helemaal niks nee, 5.9 gegeven. Zit tot nu toe op 4/5 voor dit album, drie nummers dezelfde rating.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit rustigere nummer lekkerder vind (omdat ik geen verwachtingen heb denk ik) dan bijvoorbeeld een rustiger nummer op het nieuwe Arctic Monkeys album. Zal ook wel zijn omdat ik dat album zo tegen vond vallen
Van?quote:
The Dead Weather & The Kills natuurlijkquote:
Zeg het maar joh. Vind het goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The Dead Weather & The Kills natuurlijkZullen we Horehound doen van The Dead Weather?
The Dead Weather - Horehound.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeg het maar joh. Vind het goed.
Op het moment van je posten geeft uTorrent net aan dat die binnen is.quote:
Daarom, ik dacht ik herinner je er even aan dat ie binnen is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op het moment van je posten geeft uTorrent net aan dat die binnen is.
Illuminati.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom, ik dacht ik herinner je er even aan dat ie binnen is.
Ah ik hoor hem, loop een klein beetje achter door de haperingen in mijn muziek als ik een nieuwe pagina open telkens denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |