Het is mij gelukt tussen deze albums door. Het licht deed het alleen nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Kerftminister het volgende:
Plassen kan ook nog als je 80 bent!
Ja ik had snel een glas water gevuld en een appel gepakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is mij gelukt tussen deze albums door. Het licht deed het alleen nietMaarja, nix ernaast.
Jack White, dat is niet saai, dat is rustig en opbouwendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Kerftminister het volgende:
Begon wat saai maar dit is relaxt ja!
Moet zeker kunnen, mja je weet het niet he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jack White, dat is niet saai, dat is rustig en opbouwend
Garagebluesrock.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef Kerftminister het volgende:
Even snel klokhuisje wegflikkeren.
Was niet mijn type lied overigens die vorige.
Deanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even de line up van deze supergroep:
Zang: Alison Mosshart (The Kills)
Drums: Jack White (The White Stripes, The Raconteurs)
Gitaar/Keyboard: Dean Fetita (Queens of the Stone Age)
Jack Lawrence: (The Raconteurs)
Ik heb vanaf januari 74 keer naar een nummer van ze geluisterd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm heb met dit album tot zover, het zit goed in elkaar allemaal, maar vind het niet echt superboeiend ofzo, niet iets wat ik veel vaker zou luisteren denk ik.
Net zoveel als ik Xtreme en Quest Pistols in de afgelopen 12 maanden, dat is niet zo heel veel dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb vanaf januari 74 keer naar een nummer van ze geluisterd.
2:52quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Op hoeveel zit je? klikte hem perongeluk weg
In ieder geval wel regelmatigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net zoveel als ik Xtreme en Quest Pistols in de afgelopen 12 maanden, dat is niet zo heel veel dus.
Okee, ik loop weer gelijk!quote:
Was makkelijk rekenen omdat ik die op 22 seconden postte.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In ieder geval wel regelmatig
[..]
Okee, ik loop weer gelijk!
Heb White Stripes niet voor niets binnengehaald nu he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Of zullen we Throwing Copper van Live luisteren hierna? Of Neil Young - Le Noise, die wil ik nog wel eens met wat anderen luisteren![]()
Vind ik ook lekker hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb White Stripes niet voor niets binnengehaald nu he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |