Ik ga altijd Tyler, the Creator en Mark Lanegan nadoen als ik verkouden ben, ziek zware stem heb ik dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik uit ben geweest en genoeg bier op heb en naar huis fiets altijd ff lekker schreeuwen tot ik schor praat en dan ga ik alle nummers waar een schreeuw in voor komt keihard zingen om half 5 's nachts.
Sowieso al die stops.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Die stilte zo tussendoor is ook mooi!
Hehe, stond op pinkpop vooraan in 't midden obvious dat mensen gingen klappen om me heenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:33 schreef Agger het volgende:
Pak een live-versie van een publiek dat niet weten dat die stilte daar hoort. Zo zonde.
*You'requote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
AND I REAAAAAAAALIIIIIZEE YOUR MIIIINEEEEE
Haha ik begon ook al, kan echt niet stil zitten op deze nummers.quote:
Godver die fouten maak ik nooit.quote:
Ik kwam terug van pinkpop in de trein, zat even reviews te lezen van QotSA stond er ''Ze zullen Ziggo Dome waarschijnlijk wel uitverkopen'' Ik zo even een minuutje denken 'huh? staan ze in de Ziggo Dome? wanneer hoe wat waar'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
HEAAAVEEEN SMILES ABOOVE ME
TUDUDUDUDUDUDU
dat is live ook zo vet he, kijk daar echt naar uit.
Ja hoorde het toevallig van een collega tijdens het werken, had helemaal niet de intentie om te gaan, maar hij vroeg het me zonder het echt te vragen zeg maar. Zo van ja ik heb wel zin maar ik wil niet alleen, heb geen moment getwijfeld. Wordt mijn eerste concert pas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kwam terug van pinkpop in de trein, zat even reviews te lezen van QotSA stond er ''Ze zullen Ziggo Dome waarschijnlijk wel uitverkopen'' Ik zo even een minuutje denken 'huh? staan ze in de Ziggo Dome? wanneer hoe wat waar'Ik helemaal blij natuurlijk
Een van de mindere nummers is nog steeds 4.8/5quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit anders ook wel een lekker nummer hoor
Tja heb een zitplaats, maar moet er gewoon bijzijn hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Agger het volgende:
Yeah, ik had verwacht dat ik wel even kon wachten met kaartjes kopen. Tot opeens alleen er nog maar zitplaatsen waren. Maarja, dan kom je bij t probleem zitplaatsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |