Top. Zal er morgen eens goed naar kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook altijd, maar je moet dus in iTunes op synchroniseren drukken en dan even wachten. Ik gebruik trouwens de last.fm scrobble software maar zonder de laatste update. Want als ik via iTunes luister dan scrobbelt hij alles na een aantal nummers in één keer. Zonder die update scrobbelt hij het gewoon meteen. In deze 1e post op 'here' drukken:
http://www.last.fm/forum/34905/_/657251#
Wel elke keer als je iTunes opstart en de software opent ook moet je als hij wil updaten op nee drukken. Maar dat heb ik er wel voor over.
Sennheisers van 30 piek slechts hier, werken hartstikke goed en zitten nog lekker ook. Eerste was kapot gegaan binnen het half jaar, kreeg ik gewoon een nieuwe van de Kijkshop.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewone iPod doppenIk ben nog eens op zoek naar soort van geluidsdichte headphones.
Die heb ik ook, de HD201 geloof ik, 1 kant is afgebroken maar niet helemaal en zit nog wel vast. vanwege het in de tas zitten in de bus enzo, maar nog wel bruikbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Sennheisers van 30 piek slechts hier, werken hartstikke goed en zitten nog lekker ook. Eerste was kapot gegaan binnen het half jaar, kreeg ik gewoon een nieuwe van de Kijkshop.
HD202 hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik ook, de HD201 geloof ik, 1 kant is afgebroken maar niet helemaal en zit nog wel vast. vanwege het in de tas zitten in de bus enzo, maar nog wel bruikbaar.
Eén kant (oor) kan ik dus bijna helemaal rondraaienquote:
Ik weet niet precies maar volgens mij is het album Icky Thump iets minder van de rustige nummers. Ben er normaal ook niet zo geweldig weg van hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm ben niet echt van de rustige nummers als deze.
Dat vind ik wat overdreven, gaat ie hier al niet meer halen iig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Allmusic, Rolling Stone en Uncut gaven dit album destijds (2003) 5 sterren van de 5. Q. 4,5 sterren en NME 9/10
Mja sws muziekcritici.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
"many critics hailed it as one of the defining events of the 2000s garage rock revival."
Ze gebruikten zo iets om het op te nemen, hoe meer garage rock kan het zijn:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mja sws muziekcritici.
Zelfde als die mongolen die Yeezus een 9 of hoger geven komaan zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |