Wordt wel lastig het populair wordtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Kerftminister het volgende:
Misschien dat we elkaar dagen aanwijzen wanneer diegene albums mag uitkiezen voor de luistersessie.
Dat is niet waar, sommige zijn biseksueel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
En we zijn begonnen.
ALLE DUITSERS ZIJN HOMO
Last.fm of RYM? En welke?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jij hebt sws wel heel veel gek spul in je artists lijst staan dat ik graag eens wil proberen.
Last.fm, gewoon heel veel dingen die ik niet ken en coole namen/foto's hebben. Niks specifieks zo uit mijn hoofd.quote:
Is het toch nog niet voorlopig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt wel lastig het populair wordt
Dan doe je iets verkeerd. Ik zit op 164.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Agger het volgende:
Goh, dit is zowaar de eerste scrobble van The White Stripes.
5 hier, echt nog nooit echt naar geluisterd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Agger het volgende:
Goh, dit is zowaar de eerste scrobble van The White Stripes.
Van 1 artiest of in totaal? Aan zoveel kom ik bij lange na niet, denk 30 voor op en neer ofzo. Meestal kies ik zelf mijn nummers uit, maar vandaag op de terugweg liet ik dat aan shuffle over, kwamen toch wat nummertjes voorbij die ik eigenlijk amper luister op mijn telefoon, eentje van Liars bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Net weer even 70 scrobbles erbij van het in de bus zitten vandaag.
Totaal, Den Helder - Heerenveen en terug is ongeveer 5 uur...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Van 1 artiest of in totaal? Aan zoveel kom ik bij lange na niet, denk 30 voor op en neer ofzo. Meestal kies ik zelf mijn nummers uit, maar vandaag op de terugweg liet ik dat aan shuffle over, kwamen toch wat nummertjes voorbij die ik eigenlijk amper luister op mijn telefoon, eentje van Liars bijvoorbeeld.
Wow dat is een eind ja. Den Bosch - Tilburg hier slechts.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Totaal, Den Helder - Heerenveen en terug is ongeveer 5 uur...
Heb je geen goede headphones dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
System of a Down, Linkin Park, Danko Jones, Black Sabbath en Deap Vally. Rustigere muziek kan niet in de bus dan hoor ik alleen af en toe een drum.
Had ik in het begin ook altijd, maar je moet dus in iTunes op synchroniseren drukken en dan even wachten. Ik gebruik trouwens de last.fm scrobble software maar zonder de laatste update. Want als ik via iTunes luister dan scrobbelt hij alles na een aantal nummers in één keer. Zonder die update scrobbelt hij het gewoon meteen. In deze 1e post op 'here' drukken:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:41 schreef Agger het volgende:
Jammerige altijd aan het beluisteren van muziek op mijn iPod is dat hij bijna nooit scrobblet naar mijn last.fm toe. Anders had ik er veel meer gehad en ook veel meer balans / evenwicht gehad.
Ik heb gewone iPod doppenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb je geen goede headphones dan.
Zit toch regelmatig aan de Asobi Seksu in de bus hoor. Maar meestal ook lekker knallen: Queens of the Stone Age, Refused, Rage Against the Machine, Pharoahe Monch, One Ok Rock hier vooral laatste tijd.
Ben ik trouwens de enige die een beetje Stone Cold Crazy van Queen in Black Math hoorde?
Top. Zal er morgen eens goed naar kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook altijd, maar je moet dus in iTunes op synchroniseren drukken en dan even wachten. Ik gebruik trouwens de last.fm scrobble software maar zonder de laatste update. Want als ik via iTunes luister dan scrobbelt hij alles na een aantal nummers in één keer. Zonder die update scrobbelt hij het gewoon meteen. In deze 1e post op 'here' drukken:
http://www.last.fm/forum/34905/_/657251#
Wel elke keer als je iTunes opstart en de software opent ook moet je als hij wil updaten op nee drukken. Maar dat heb ik er wel voor over.
Sennheisers van 30 piek slechts hier, werken hartstikke goed en zitten nog lekker ook. Eerste was kapot gegaan binnen het half jaar, kreeg ik gewoon een nieuwe van de Kijkshop.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewone iPod doppenIk ben nog eens op zoek naar soort van geluidsdichte headphones.
Die heb ik ook, de HD201 geloof ik, 1 kant is afgebroken maar niet helemaal en zit nog wel vast. vanwege het in de tas zitten in de bus enzo, maar nog wel bruikbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Sennheisers van 30 piek slechts hier, werken hartstikke goed en zitten nog lekker ook. Eerste was kapot gegaan binnen het half jaar, kreeg ik gewoon een nieuwe van de Kijkshop.
HD202 hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik ook, de HD201 geloof ik, 1 kant is afgebroken maar niet helemaal en zit nog wel vast. vanwege het in de tas zitten in de bus enzo, maar nog wel bruikbaar.
Eén kant (oor) kan ik dus bijna helemaal rondraaienquote:
Ik weet niet precies maar volgens mij is het album Icky Thump iets minder van de rustige nummers. Ben er normaal ook niet zo geweldig weg van hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm ben niet echt van de rustige nummers als deze.
Dat vind ik wat overdreven, gaat ie hier al niet meer halen iig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Allmusic, Rolling Stone en Uncut gaven dit album destijds (2003) 5 sterren van de 5. Q. 4,5 sterren en NME 9/10
Mja sws muziekcritici.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
"many critics hailed it as one of the defining events of the 2000s garage rock revival."
Ze gebruikten zo iets om het op te nemen, hoe meer garage rock kan het zijn:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mja sws muziekcritici.
Zelfde als die mongolen die Yeezus een 9 of hoger geven komaan zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |