Ik wil ook wel even wat drinken, 22:35 doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe laat beginnen we met White Stripes? Gewoon 22:30 doen? Kan ik even plassen.
Binnen 5 minuten drinken moet wel lukken toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even wat drinken, 22:35 doen?
We kunnen altijd eerder beginnen als iedereen er weer isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten drinken moet wel lukken toch?
Of juist later als je er nog niet bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We kunnen altijd eerder beginnen als iedereen er weer is
Nieuwe Cage the Elephant was behoorlijk nieuw.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Gaan we ook nog eens nieuwe albums doen?
Hebben we net gedaan...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
We kunnen trouwens ook nog een keer hét ultieme Dream-pop album doen, moeten er wel wat liefhebbers bijschuiven dan, ook obscuur is het want Koreaans.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Dan pas ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen Pearl Jam wel doen ergens deze week
Die sla ik toch even over, even pissen.quote:
Ja ok die miste ik, maar cage the elephant...saaier kan niet...of wat het wel leuk?quote:
Ik vond het een leuk album. Kerftminister gaf hem een 7.7quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ok die miste ik, maar cage the elephant...saaier kan niet...of wat het wel leuk?
Dat was verre van saai anders en ik vind gauw dingen saai.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ok die miste ik, maar cage the elephant...saaier kan niet...of wat het wel leuk?
Yep De Stijl.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
Lol hebben The White Stripes ook al een album met een Nederlandse titel?
Jij hebt sws wel heel veel gek spul in je artists lijst staan dat ik graag eens wil proberen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
Ben nu het selftitled album van Yuppies aan het luisteren, ook een aanrader voor deze reeks.
Yuppies klinkt al erg hoogstaand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
Ben nu het selftitled album van Yuppies aan het luisteren, ook een aanrader voor deze reeks.
Wordt wel lastig het populair wordtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Kerftminister het volgende:
Misschien dat we elkaar dagen aanwijzen wanneer diegene albums mag uitkiezen voor de luistersessie.
Dat is niet waar, sommige zijn biseksueel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
En we zijn begonnen.
ALLE DUITSERS ZIJN HOMO
Last.fm of RYM? En welke?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jij hebt sws wel heel veel gek spul in je artists lijst staan dat ik graag eens wil proberen.
Last.fm, gewoon heel veel dingen die ik niet ken en coole namen/foto's hebben. Niks specifieks zo uit mijn hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |