Dus?quote:Op maandag 26 december 2011 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Georg_Friedrich_H%C3%A4ndel
Dat is 300 jaar oud man!
Trustequote:Op maandag 26 december 2011 00:38 schreef alors het volgende:
Okay nu ga ik echt slapentrusten allemaal alvast!
3FM is op jongeren gerichtquote:
tot zoquote:
Daar ben ik vandaag al 3 keer eerder ingetrapt, ik durf niets meer te zeggenquote:
Ja, ik wou even snel zeggen dat ik slapen gingquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag al 3 keer eerder ingetrapt, ik durf niets meer te zeggen
Haha.. daar heb ik je toch mooi!quote:Op maandag 26 december 2011 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag al 3 keer eerder ingetrapt, ik durf niets meer te zeggen
quote:Op maandag 26 december 2011 00:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
Cee, welk liedje had je aangevraagd ??
ik luister dadelijk.. ff de backstreet boys luisterenquote:Op maandag 26 december 2011 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
Even opnieuw maar, deze had ik aangevraagd:
Topnummer en topclip maar vooral een briljante tekst! Maar niet populair genoeg dus om gedraaid te worden.
Nee, vorig jaar.quote:
Nou ECHT voor de laatste keer deze nacht:quote:
oo ja!!quote:
dat kanaal jat ook alles van mij en twitwouterquote:
heb je giel aan de lijn gehad !quote:
En wie heb je nu allemaal al gehad?quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben van plan ze allemaal te verzamelen, net als Pokémon: gotta catch them all!
Verrek! en je hebt ook gerard aan de lijn gehad !!quote:
Giel, Veenstra, Timur, Rámon, Ekdom, Stenders. Ik ben er nog lange niet.quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wie heb je nu allemaal al gehad?
lachuhquote:Op maandag 26 december 2011 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
M'n moeder was donderdag een dagje in Groningen en is met Giel op de foto gegaan.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
M'n moeder was donderdag een dagje in Groningen en is met Giel op de foto gegaan.
hoe wa ? jaquote:Op maandag 26 december 2011 00:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel, Veenstra, Timur, Rámon, Ekdom, Stenders. Ik ben er nog lange niet.
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2011 00:53 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nog even m'n serie af en dan ga ik slapen. Tot vandaag!
Arminquote:
Da's op Comedy Central nu? Dan ga ik ook kijken en daarna maar eens slapenquote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Armin![]()
Ik slinger echt alle kanten op qua muzieksmaak![]()
Ik ga even een poosje Family Guy kijken
Nee, daarop zit op het moment American Dad. Dat kijk ik nu, op BBC3 komt Family Guy. Daar is nu nog Eastenders te zien, vink niks anquote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's op Comedy Central nu? Dan ga ik ook kijken en daarna maar eens slapen
Dank jequote:
Die gasten heb ik altijd tof gevonden, schijt aan allesquote:
Ik vind Herbert zo gaaf, de pedofiele oude buurman met zijn fluitende Squote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef wolfrolf het volgende:
Peter Griffin is een baas
Ik herhaal: Peter Griffin is een baas
Hi there Chrisssssssssquote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind Herbert zo gaaf, de pedofiele oude buurman met zijn fluitende S
twitter:petergerdes twitterde op zondag 25-12-2011 om 23:43:30Kinderfoto van die @paul3fm gevonden! :
#SR11 #diebril reageer retweet
Aaahhhquote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
twitter:petergerdes twitterde op zondag 25-12-2011 om 23:43:30Kinderfoto van die @paul3fm gevonden! : [ afbeelding ] #SR11 #diebril reageer retweet
Yay, nog 1 erbijquote:
Ekdom, ben jij het??quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef hole1988 het volgende:
Je denkt zeker dat je DAVE MATTHEWS BAND
En daar ben je blij om?quote:
Kan ik ook niets aan doen idd!quote:Op maandag 26 december 2011 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry dat jouw smaak slechter is dan die van mij.
hoezo op de laatste dag?quote:Op maandag 26 december 2011 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
zit net ff de Top SR te bekijken, maar mijn verzoekje staat er verdorie helemaal niet inVolgend jaar toch maar op de laatste dag het anthem aanvragen, weet ik iig zeker dat "mijn" plaatje gedraaid wordt
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
zit net ff de Top SR te bekijken, maar mijn verzoekje staat er verdorie helemaal niet inVolgend jaar toch maar op de laatste dag het anthem aanvragen, weet ik iig zeker dat "mijn" plaatje gedraaid wordt
![]()
dan weet ik wat de anthem is geworden (nou ja, meestal weet je dat wel eerder)quote:
En dan ga je de anthem aanvragen?quote:Op maandag 26 december 2011 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan weet ik wat de anthem is geworden (nou ja, meestal weet je dat wel eerder)
ja! want dan weet ik zeker dat "mijn" liedje gedraaid wordt. dit jaar had ik dan dan dus in de ochtend van 24dec Bouncer aangevraagd!quote:Op maandag 26 december 2011 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan ga je de anthem aanvragen?
domien lijkt t met em eens te zijn, gaat helemaal losquote:Op maandag 26 december 2011 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
Die beller vind dit de beste nederlandstalige plaat ooit gemaakt?
Hij vind het zeker opwindendquote:Op maandag 26 december 2011 11:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
domien lijkt t met em eens te zijn, gaat helemaal los
Nee, kan mijn geld zelf wel gebruikenquote:
Je luisterd zeker nooit Timur Open Radio?quote:
Domientje zit volgens mij met een flinke Domien in zijn broektwitter:
met een 't' ... en ja, juist welquote:Op maandag 26 december 2011 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je luisterd zeker nooit Timur Open Radio?
Ach wat zou hetquote:
Miranda uit Arnhem dus en Nancy uit Nijmegen..quote:
ik hoorde t ja..quote:Op maandag 26 december 2011 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Miranda uit Arnhem dus en Nancy uit Nijmegen..
holadijee!quote:Op maandag 26 december 2011 11:56 schreef Evertjan het volgende:
Goedemorgen!!! Allemaal een fijne 2e gourmetdag gewenst
gourmetdag? ik zit vanavond waarschijnlijk gewoon aan de diepvriespizzaquote:Op maandag 26 december 2011 11:56 schreef Evertjan het volgende:
En dat kan nog hartstikke lekker zijn ookquote:Op maandag 26 december 2011 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gourmetdag? ik zit vanavond waarschijnlijk gewoon aan de diepvriespizza
is alleen bij 3FMquote:Op maandag 26 december 2011 12:01 schreef borisz het volgende:
Blijft vreselijk die beat onder het nieuws
1624Simon Webbe - Coming Around Again1
1625Queen - I'm Going Slightly Mad3
1626WARREN G/NATE DOG - REGULATE3
1627Frank Boeijen - Kronenburg Park3
1628SIA - CLAP YOUR HANDS2
1629Jermaine Jackson/Pia Zadora - When The Rain Begins To Fall8
1630RAZORLIGHT - AMERICA2
1631Herman Brood/Van Dik Hout - Pijn1
1632TRAIN - SHAKE UP CHRISTMAS22
1633ETTA JAMES - SEVEN DAY FOOL0
1634GINGER NINJA - SUNSHINE3
1635Mink Deville - Demasiado Corazon2
1636Montell Jordan - Get It On Tonight2
1637ALANIS MORISSETTE - IRONIC
GOEIE LIEDJUHHquote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden mensen hier nou zo leuk aan
Ik heb het er nu wel mee gehad...quote:
twitter:ramon3fm twitterde op maandag 26-12-2011 om 12:06:46Mijn zus heeft niets met Santa Claus.. Ze is Claustrofobisch. reageer retweet
quote:Op maandag 26 december 2011 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op maandag 26-12-2011 om 12:06:46Mijn zus heeft niets met Santa Claus.. Ze is Claustrofobisch. reageer retweet
![]()
![]()
beide dagen geen gourmet, maar gevreten wordt er!quote:Op maandag 26 december 2011 11:56 schreef Evertjan het volgende:
gezelligquote:Op maandag 26 december 2011 12:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
beide dagen geen gourmet, maar gevreten wordt er!
zo zelfs een combi; 2e vreetdag/verjaardag
Sowieso Train, maar Coca Colaquote:
Maar dat zo'n actie ¤250.000 kost vind ik al veel..quote:Op maandag 26 december 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
Serious Request-actie in Eindhoven geflopt
zal hier al wel ergens gepost zijn.
beetje sneu vind ik het wel. probeer je iets te organiseren, kom je niet eens uit de kosten...
Dat is eigen schuld hoor, ik weet niet meer precies hoe het zat maar mensen werden gewoon betaald ipv vrijwilligers (dus van wat mensen gaven moesten eerst nog salarissen e.d. worden afgetrokken) en dat heeft veel kwaad bloed gezet waardoor niemand meer zin had om te gaan of te geven.quote:Op maandag 26 december 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
Serious Request-actie in Eindhoven geflopt
zal hier al wel ergens gepost zijn.
beetje sneu vind ik het wel. probeer je iets te organiseren, kom je niet eens uit de kosten...
ah ja. heb het ook niet heel goed gevolgd, maar dat is idd niet echt een handig stap. als je winst wil maken bij een eerste evenement ben je imho behoorlijk afhankelijk van vrijwilligers...quote:Op maandag 26 december 2011 12:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is eigen schuld hoor, ik weet niet meer precies hoe het zat maar mensen werden gewoon betaald ipv vrijwilligers (dus van wat mensen gaven moesten eerst nog salarissen e.d. worden afgetrokken) en dat heeft veel kwaad bloed gezet waardoor niemand meer zin had om te gaan of te geven.
Ik luister Slipway Fires nog wel is op m'n iPodquote:Op maandag 26 december 2011 12:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook al een tijdje niks meer wat van gehoord.
[klapjosti] Klap je handen!! [/klapjosti]quote:
STOP TRYING!quote:Op maandag 26 december 2011 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[klapjosti] Klap je handen!! [/klapjosti]
GA die wereld uit!quote:
Ik was hem al kwijt!quote:
Ja, en hierna I'm coming around again!quote:
en hij wordt een seksstandje!quote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
Rob de Nijs is trouwens jarig vandaag
En vader!quote:
dat zal hem in dat seksstandje niet gelukt zijn...quote:
Misschien is het zaad gevlogen!quote:Op maandag 26 december 2011 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zal hem in dat seksstandje niet gelukt zijn...
gadverdamme dago! gelukkig ben ik niet visueel ingesteld...quote:
Nee, jij bent volledig mentaal!quote:Op maandag 26 december 2011 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gadverdamme dago! gelukkig ben ik niet visueel ingesteld...
ik ben een loenatik jonguh!quote:
Talk talkquote:Op maandag 26 december 2011 12:57 schreef borisz het volgende:
1611talk talk - Such A Shame3
1612TINIE TEMPAH - LOVE SUICIDE2
1613DURAN DURAN - REFLEX0
1614CONNELLS - '74-'751
1615Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire4
1616My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade2
1617Mr. Big - To Be With You2
1618eels - Beautiful Freak3
1619Stevie Wonder - Sir Duke2
1620KID ROCK - ALL SUMMER LONG3
1621MICHAEL BUBLE - CHRISTMAS (BABY PLEASE COME HOME)22
1622counting crows - round here6
1623Toto - Stop Loving You
Die rechter ben jij he:quote:
nee, ik sta linksquote:Op maandag 26 december 2011 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die rechter ben jij he:
[ afbeelding ]
en Rob de Nijs is jarig...ik zie een verband! geen idee wat voor verband, maar het moet er zijn...quote:Op maandag 26 december 2011 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
Precies 113 jaar geleden vandaag is Radium ontdekt! hulde!
heeft die dan ook het Radium uitgevonden?quote:Op maandag 26 december 2011 13:03 schreef Dagoduck het volgende:
121 jaar geleden is Red Perkins geboren! Trompetist en bigbandleider!
Ik denk het niet! toen was hij 8!quote:Op maandag 26 december 2011 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft die dan ook het Radium uitgevonden?
ik vind die negert wel sexy..quote:Op maandag 26 december 2011 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Nu TOTO, rare mannen of ben ik de enige die dat vind?
[ afbeelding ]
Maar dat weten wequote:
zeg, ouwe vrek, ga jij donald en de neefjes eens bezoeken! of zit je van hun pc en internet misbruik te maken?quote:Op maandag 26 december 2011 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hierna komt Michael Bubbel! vind ik zelf niets aan..
Ja, is graties!quote:Op maandag 26 december 2011 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ouwe vrek, ga jij donald en de neefjes eens bezoeken! of zit je van hun pc en internet misbruik te maken?
Dago...misschien is het ideetje om niet meer te fonduen in Red Bull....quote:Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Hé? wacht? op de webcam belt hij niemand!
Ach, na dit topic ga ik film kijken!quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dago...misschien is het ideetje om niet meer te fonduen in Red Bull....
http://www.angryalien.com/quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, na dit topic ga ik film kijken!
ga jij, verwende nep-eend, jezelf nou vergelijken met Koning -Hans-? Je mag zijn testikels nog niet eens likkenquote:Op maandag 26 december 2011 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
En -Hans- deed het wel vaker zo een topic vol posten!
Sorry rotsje!quote:Op maandag 26 december 2011 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij, verwende nep-eend, jezelf nou vergelijken met Koning -Hans-? Je mag zijn testikels nog niet eens likken
Eens helaas, al kan je dat de medewerkers niet aanrekenen, ligt bij de besturenquote:
Hé, Minthy!quote:Op maandag 26 december 2011 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens helaas, al kan je dat de medewerkers niet aanrekenen, ligt bij de besturen![]()
Tevens goedemorgenpost
goedeMIDDAG!quote:Op maandag 26 december 2011 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens helaas, al kan je dat de medewerkers niet aanrekenen, ligt bij de besturen![]()
Tevens goedemorgenpost
quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dago...misschien is het ideetje om niet meer te fonduen in Red Bull....
Doe maar met een h, ik zing uitsluitend lieve liedjesquote:
Oké, Minthy...quote:Op maandag 26 december 2011 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar met een h, ik zing uitsluitend lieve liedjes
Sorry, ik stop al.quote:
Vorig jaar voor het laatst, tof spelquote:Op maandag 26 december 2011 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedeMIDDAG!
Rollercoaster Tycoon gespeeld? (undersign)
Hé, tot hoe laat zijn jullie nog gebleven vrijdag?quote:
half elf.. Laatste trein he, nu heb ik spijt dat we niet gewoon zaterdagochtend de trein hebben gepaktquote:Op maandag 26 december 2011 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé, tot hoe laat zijn jullie nog gebleven vrijdag?
Ging er maar een trein om 2 uur ofzo, dat was een mooie tijd geweestquote:Op maandag 26 december 2011 13:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
half elf.. Laatste trein he, nu heb ik spijt dat we niet gewoon zaterdagochtend de trein hebben gepakt
idd.. Mja helemaal naar limburgquote:Op maandag 26 december 2011 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging er maar een trein om 2 uur ofzo, dat was een mooie tijd geweestIk bevroor zaterdagochtend
moest in Alkmaar nog 3 kwartier op de trein wachten...
Ik ook, maar was pas om 8.30 uur thuis..quote:Op maandag 26 december 2011 13:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
idd.. Mja helemaal naar limburg![]()
Whuuu ik was vrijdagavond al bevroren
Mooie tijd manquote:Op maandag 26 december 2011 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar was pas om 8.30 uur thuis..
Valt wel mee toch.quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag
Allemensen Dago, je post gewoon een heel topic vol
ik probeer em te stoppen, maar t lukt niet...quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag
Allemensen Dago, je post gewoon een heel topic vol
Toen moest ik 3 uur slapenquote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooie tijd man
Het was wel gezelligondanks de 2 groepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |