zeg, ouwe vrek, ga jij donald en de neefjes eens bezoeken! of zit je van hun pc en internet misbruik te maken?quote:Op maandag 26 december 2011 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hierna komt Michael Bubbel! vind ik zelf niets aan..
Ja, is graties!quote:Op maandag 26 december 2011 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ouwe vrek, ga jij donald en de neefjes eens bezoeken! of zit je van hun pc en internet misbruik te maken?
Dago...misschien is het ideetje om niet meer te fonduen in Red Bull....quote:Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Hé? wacht? op de webcam belt hij niemand!
Ach, na dit topic ga ik film kijken!quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dago...misschien is het ideetje om niet meer te fonduen in Red Bull....
http://www.angryalien.com/quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, na dit topic ga ik film kijken!
ga jij, verwende nep-eend, jezelf nou vergelijken met Koning -Hans-? Je mag zijn testikels nog niet eens likkenquote:Op maandag 26 december 2011 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
En -Hans- deed het wel vaker zo een topic vol posten!
Sorry rotsje!quote:Op maandag 26 december 2011 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij, verwende nep-eend, jezelf nou vergelijken met Koning -Hans-? Je mag zijn testikels nog niet eens likken
Eens helaas, al kan je dat de medewerkers niet aanrekenen, ligt bij de besturenquote:
Hé, Minthy!quote:Op maandag 26 december 2011 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens helaas, al kan je dat de medewerkers niet aanrekenen, ligt bij de besturen![]()
Tevens goedemorgenpost
goedeMIDDAG!quote:Op maandag 26 december 2011 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens helaas, al kan je dat de medewerkers niet aanrekenen, ligt bij de besturen![]()
Tevens goedemorgenpost
quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dago...misschien is het ideetje om niet meer te fonduen in Red Bull....
Doe maar met een h, ik zing uitsluitend lieve liedjesquote:
Oké, Minthy...quote:Op maandag 26 december 2011 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar met een h, ik zing uitsluitend lieve liedjes
Sorry, ik stop al.quote:
Vorig jaar voor het laatst, tof spelquote:Op maandag 26 december 2011 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedeMIDDAG!
Rollercoaster Tycoon gespeeld? (undersign)
Hé, tot hoe laat zijn jullie nog gebleven vrijdag?quote:
half elf.. Laatste trein he, nu heb ik spijt dat we niet gewoon zaterdagochtend de trein hebben gepaktquote:Op maandag 26 december 2011 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé, tot hoe laat zijn jullie nog gebleven vrijdag?
Ging er maar een trein om 2 uur ofzo, dat was een mooie tijd geweestquote:Op maandag 26 december 2011 13:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
half elf.. Laatste trein he, nu heb ik spijt dat we niet gewoon zaterdagochtend de trein hebben gepakt
idd.. Mja helemaal naar limburgquote:Op maandag 26 december 2011 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging er maar een trein om 2 uur ofzo, dat was een mooie tijd geweestIk bevroor zaterdagochtend
moest in Alkmaar nog 3 kwartier op de trein wachten...
Ik ook, maar was pas om 8.30 uur thuis..quote:Op maandag 26 december 2011 13:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
idd.. Mja helemaal naar limburg![]()
Whuuu ik was vrijdagavond al bevroren
Mooie tijd manquote:Op maandag 26 december 2011 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar was pas om 8.30 uur thuis..
Valt wel mee toch.quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag
Allemensen Dago, je post gewoon een heel topic vol
ik probeer em te stoppen, maar t lukt niet...quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag
Allemensen Dago, je post gewoon een heel topic vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |